Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Koszt wymiany oleju i uszczelniaczy w lagach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:12, 25 Sie 2016    Temat postu:
rosol napisał:
Mnie wymiana w ASO Suzuki/Kawasaki w Gdyni kosztowała 428 zł (robocizna+olej+uszczelniacze)


Dorzucę swoje parę groszy.
Z1000 IIgen uszczelniacze+olej+robocizna 150zł.

Warsztat w którym robię już 3 moto więc może cena z rabatem.

Odnośnie ponownych wymian uszczelniaczy to niestety czasem wina samych uszczelniaczy. Mechanik ostatnio tylko szuka Athen gdyż zdarzało się, że właśnie 2-3 krotnie leciało z konkurencyjnych firm i nijak pomimo starannego wykonania nic z tym nie mógł zrobić:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:21, 25 Sie 2016    Temat postu:
4lehandro napisał:
czasem wina samych uszczelniaczy. Mechanik ostatnio tylko szuka Athen gdyż zdarzało się, że właśnie 2-3 krotnie leciało z konkurencyjnych firm i nijak pomimo starannego wykonania nic z tym nie mógł zrobić:/

racja ...
uszczelniacze w opakowaniach też się starzeją , a czy producent zachował powiedzmy jakieś "normy" ? czy oryginał lepszy od zamiennika .. nie, czyli jedna wielka loteria
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GaLaZ
Bywalec



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:43, 01 Wrz 2016    Temat postu:
Panowie,

dziękuję za udzielanie się w temacie.... ale przyszedłem się znów trochę wyzalic wkurwiony!
Serwis po tym jak pojechałem zamówił całą część lagi -> kapsel górnej goleni, za co zapłaciłem dodatkowe 566zl Neutral Neutral Neutral Panowie wymienili na szczęście za free i uwaga, teraz znow nadchodzi wkurwienie... zrobiłem 70km i kurwa mac znowu cieknie !!! wychodzi na to ze to nie ta czesc była do wymiany... no ja jebie kurwa mac bo już inaczej nie da się powiedzieć... siedze teraz podkurwiony, bo wróciłem do samego początku sytuacji po wybuleniu grubej kasy. Oczywiście jadę reklamować...

Jakieś rady ? bo już mnie coś trafia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 4:37, 02 Wrz 2016    Temat postu:
GaLaZ napisał:

Jakieś rady ? bo już mnie coś trafia...


laga krzywa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:34, 02 Wrz 2016    Temat postu:
avator napisał:
GaLaZ napisał:

Jakieś rady ? bo już mnie coś trafia...


laga krzywa


Albo jakiś zadzior/syf się dostał. Reklamuj aż zrobią dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GaLaZ
Bywalec



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:42, 26 Wrz 2016    Temat postu:
Panowie dalej robią i zrobić nie mogą... nie znaleźli przyczyny, wspierali się firmą zewnętrzną i też nic... a moto stoi u nich, żeby tylko przy okazji nic innego się nie spierdzielilo od tego rozkręcania i skrecania... ech a sezon się konczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:07, 27 Wrz 2016    Temat postu:
Inna opcja- samemu zmienić i poznac pojazd którym sie jezdzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:21, 03 Paź 2016    Temat postu:
REM napisał:
Inna opcja- samemu zmienić i poznac pojazd którym sie jezdzi.


dobra rada choć troche po czasie.
Powodzenia z serwisem, ale powoli może warto się zastanowić nad wymianą lag bo niewiele rzeczy pozostalo do poprawienia żeby nie ciekło.

Nasuwają mi sie jedynie krzywe półki i brak wyosiowania choć jest to już skrajnośc skoro moto latalo bez problemu do tej pory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GaLaZ
Bywalec



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:21, 04 Paź 2016    Temat postu:
chłopaki dalej naprawiają Smile dziwna sytuacja... jutro dzownie dowiedzeic się co dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:25, 08 Paź 2016    Temat postu:
I jak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:36, 09 Paź 2016    Temat postu:
Dodam jeszcze swoje parę groszy do tematu, osoby które znają konstrukcję uszczelniacza będą wiedziały o co mi chodzi. A więc zawsze przy wymianie uszczelniaczy nowe uszczelniacze rozkładam na części mianowicie wyjmuje z rowka sprężynę i zmniejszam jej średnicę, robię to zawsze i nie miałem jeszcze nigdy problemu żeby wymieniony przeze mnie uszczelniacz ciekł bez względu na to gdzie był montowany.
Po pierwsze sprawdzamy powierzchnię po której uszczelniacz wykonuje prace ma być idealnie gładka
po drugie sprawdzamy czy otwór w który wciskamy uszczelniacz nie jest jajowaty jeśli jest już tego miejsca nie uszczelnimy nawet złotem
po trzecie (proponuje uczyć się na starym uszczelniaczu) z nowego uszczelniacza wyjmujemy sprężynkę i rozkręcamy ją w punkcie łączenia przed skręceniem jej z powrotem musimy ją napiąć kilka obrotów tak żeby samoistnie prężyła na skręcanie i skręcamy ją do oporu. sprężynki te często są zbyt luźno już w nowych uszczelniaczach zanim je kupimy same potrafią się trochę rozkręcić i wtedy po prostu będzie ciekło i tyle.
Po tych zabiegach składamy wszystko i nic nie ma prawa cieknąć. Przepraszam za taki słaby opis ale jakoś ciężko mi dziś pisanie idzie jak ktoś nie rozumie niech zadzwoni do mnie to mu wytłumaczę przez tel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Zyga_
Świeżak



Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg Dolny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:50, 12 Gru 2016    Temat postu:
Z750 z 2007r. Umówiony jestem z kolegą na wymianę uszczelniaczy i oleju w lagach - cena robocizny 150zł. Części po mojej stronie.

Autoryzowany serwis we Wrocławiu za części życzy sobie:
1). Uszczelniacz olejowy oryginał 49 zł/szt.
2). Uszczelniacz pyłowy oryginał 59 zł/szt.
3). Zamiennik (stosują All Balls lub ariete) cena za komplet 100zł...ale nie pamiętam czy komplet składa się z uszczelniaczy olejowych i pyłowych czy tylko 2 uszczelniaczy pyłowych/olejowych.

Ceny na alledrogo:
[link widoczny dla zalogowanych] - komplet 4 uszczelniaczy 89,90zł+ przesyłka 11zł

Znalazłem komplet:
[link widoczny dla zalogowanych] - chyba to samo co wyżej za 145zł + przesyłka

Warto dać za oryginały z przesyłką 241zł czy brać Ariete z allegro za 100zł ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:22, 13 Gru 2016    Temat postu:
_Zyga_ napisał:

Warto dać za oryginały z przesyłką 241zł czy brać Ariete z allegro za 100zł ?


Powiem tak, ja na Arietkach jeździłem sporo i uszczelniacze jak uszczelniacze, spełniały swoją rolę. W tym przypadku warto oszczędzić te 150 zł Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Zyga_
Świeżak



Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg Dolny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:28, 13 Gru 2016    Temat postu:
No i o taką odpowiedź mi chodziło. 😄 dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:49, 13 Gru 2016    Temat postu:
_Zyga_ napisał:
No i o taką odpowiedź mi chodziło. 😄 dzięki


Ciekawostka - wiele części "oryginalnych" czy "od dealera" to po prostu części ogólnodostępne z odpowiednio wyższą marżą Smile Nie wiem, jak w przypadku uszczelniaczy, ale wiele innych części przy moto/autach to jedno i to samo. Kwestia, gdzie kupujesz Smile Przykład - Kawasaki montuje Leosie czy Yoshimury w cenie 6 tysi (ceny do SX'a za tytanowe wydechy), a takie same, ale kupując w normalnym sklepie kosztują max 4 tysie.

BMW fajnie ucina swoich Klientów - tam nic nie przywieziesz do swojego moto kupionego spoza dealera, bo Ci upindolą gwarancję. Wymieniasz wydech nie u nich i nie po ich cenach? Jeb po gwarancji. Uszczelniacze czy olej? Zapomnij. Na szczęście Japończycy trochę łagodniej do tego podchodzą Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin