Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:11, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie odświeżam temat. Powtórka z rozrywki.
Poprzednim razem okazało się że puściła pompa.
Założyłem nowy wirnik i wszystkie 3 uszczelki. Po przejechaniu niecałego tysiąca, wylew powtórzył się.
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:14, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
planowanie głowicy !!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:14, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Też myślę, że to głowica
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:26, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czester napisał: | planowanie głowicy !!! |
Podczas pierwszej awarii zdejmowałem głowice, oczywiście była planowana, uszczelka oryginał kawasaki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:28, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Daj foty okienka poziomu oleju i korka oleju, powiem Ci, czy to samo co u mnie było
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:39, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tortuo napisał: | Podczas pierwszej awarii zdejmowałem głowice, oczywiście była planowana, uszczelka oryginał kawasaki. |
możesz mieć w głowicy pęknięcie (mam nadzieje że nie ) !!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:53, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czester napisał: | torturo napisał: | Podczas pierwszej awarii zdejmowałem głowice, oczywiście była planowana, uszczelka oryginał kawasaki. |
możesz mieć w głowicy pęknięcie (mam nadzieje że nie ) !!! |
Głowice oddawałem też do regulacji zaworów, wiec myślę że jeśli byłaby pęknięta, spec by się zorientował.
Jak można sprawdzić czy jest pęknięcie? Ciśnieniomierz to wykryje ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:01, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
musisz sprawdzić jej szczelność ale czy dobrze zamontowali uszczelkę i splanowali głowicę ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:02, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mi za sprawdzenie szczelności i ogólnie stanu głowicy wzięli 100zł w specjalistycznym serwisie głowic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:15, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czester napisał: | musisz sprawdzić jej szczelność ale czy dobrze zamontowali uszczelkę i splanowali głowicę ? |
Myślę że tak.
Przypuszczam że ta i poprzednia awaria ma tą samą przyczynę, więc wykluczył bym źle zpranowaną głowicę lub też problem uszczelki.
Cytat: | Mi za sprawdzenie szczelności i ogólnie stanu głowicy wzięli 100zł w specjalistycznym serwisie głowic |
100 pln to żaden koszt, tylko że dochodzi 280 pln za uszczelkę.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:18, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:26, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W larssonie 180zł za usczelkę, ja tam dwie kupiłem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:51, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
uważam że jest problem wagi ciężkiej: musi być gdzieś pęknięcie lub mikro pęknięcie skoro uważasz że niema rozszczelnienia całego układu poprzez uszczelki
ale głowa do góry !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:42, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli dajesz głowicę do diagnostyki i czekamy co powiedzą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:39, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie po dłuższej przerwie.
Mam dla was zagadkę o wysokim stopniu trudności. Na liczniku doszło nieco ponad tyś km i ponownie Z odmówił współpracy, to już trzeci raz.
Pęknięta głowica, jest to jedna z teorii, ale czy w takim przypadku, wymieszanie oleju z płynem chłodniczym nie nastąpiło by odrazu ?
Nie wiem dlaczego dzieje się tak że za każdym razem rozkleja się ten element uszczelnienia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przypuszczam że wina jest po stronie ciśnienia, ale nie wiem czy oleju czy wody. Może termostat który nie puszcza ciśnienia ?
Kolejna z diagnoz to wędrujący w układzie olejowym syf (opiłki aluminium) który powstał przy pierwszej awarii pompy, gdzie sfrezowało wirnik. Na tym elemencie pompy widać że w oleju może być jakiś syf:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sądzicie Panowie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:27, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
jak są rysy albo drobne uszkodzenia ta gdzie przychodzi oring to prędzej czy później dojdzie do rozszczelnienia czyli albo element wadliwy wymieniamy albo damy do spolerowania ! a jeśli masz tam syf metaliczny który może doprowadzić do drobnych nieszczelności
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|