Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:15, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja zapisany jestem na jutro,ale "życie" znów ma inny scenariusz na dzień jutrzejszy niźli bym chciał,więc owy "test drive" oddaje naszemu forumowemu koledze czester'owi;a zatem relacje z jazdy winien jest nam spisać w poście poniżej.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adam 36
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:26, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No to jezdzilismy na tym samym zecie tylko ze ja 3 maja w Bielsku i mam te same spostrzeżenia co ty mój mały zecik z tym ze z powercomanderem i arrowem idzie o duzo lepiej no i z szybka akcesoryjnom , przypuszczam jakby tego tez doposazyc to by dopiero była frajda z jazdy a tak to taki nijaki wsumie
|
|
Powrót do góry |
|
|
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:52, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
siemka
W dniu wczorajszym dzięki naszemu koledze który odstąpił mi jazdę testową, miałem okazje przetestować nowego Kawasaki Z1000
wrażenia:
Po paru kilometrach przejechanych w miejskiej zabudowie odczuwam lepszą elastyczność i większy kopniak na niskich, średnich, a w zasadzie na każdych obrotach. gładka praca silnika, precyzyjne sterowanie. Z1000 potrafi pokazać pazur, ale tylko wtedy, kiedy sami tego chcemy. Zupełnie nowy wygląd, zupełnie nowy silnik, posiada wszystko to, co uliczne tygrysy lubią najbardziej. Przednia owiewka uległa poważnej zmianie stylistycznej. Przede wszystkim, znajduje się wyraźnie niżej, co daje jeszcze większe wrażenie bojowości. Futurystycznie wygląda nowy kokpit rodem z MotoGP. Wszystko wyświetlane jest cyfrowo na pomarańczowym tle. Co ważne, kąt nachylenia całego kokpitu możemy regulować w trzech pozycjach. Niby banalne, a jakże praktyczne. Wysoki, głęboko wyprofilowany zbiornik paliwa to kolejna rzecz, która cieszy oko. Niższe, niż w poprzedniku siedzenie ładnie komponuje się z przeprojektowanym tyłem motocykla. Z- posiada niż u poprzednika minimalistyczny zadupek.
Co natomiast nie powinno znaleźć się , to obicie kanapy a'la Pyton, po prostu WIOCHA!!!
Podsumowując:
Jestem mega, mega pozytywnie nastawiony !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:15, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę,iż zdania są podzielone,a w zasadzie doznania!Wiem,że kolega czester nie należy do tych co jeżdżą "powoli",natomiast nie znam osobiście innych testujących
(czy dzidują,etc),więc nasuwa się pytanie:czy faktycznie sprzęt (Z1000) jest godnym następcą "Z" gatunku,czy też jest to zupełnie inny wytwór "zielonych" mający po prostu wprowadzić nowy styl w klasie dużych golasów.Czas pokaże czy sprawdzi się jako "miejski huligan",tak jak jego poprzednicy?!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:25, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Widzę,iż zdania są podzielone |
I będą zawsze ,co kierownik o inna opinia , zresztą tak samo jest z samochodami.Dla niektórych będzie oh,ah a dla innych ehh szkoda gadać
Powiem tylko, że sam zapisałem się na jazdę próbną na Z1000 i się zobaczy jak to będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:32, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja się zachwycałem nowym zetem na zdjęciach. jak go zobaczyłem na żywo to mi się nawet jazdy próbnej odechciało. poprostu mi sie nie podoba w przeciwieństwie do wszystkich poprzednich zetów. nowy zet zrobił na mnie wrażenie delikatnego plastikowego na dodatek według mnie ma za małą dupę zaczyna mi przypominać fz-1 N ale tak jak wyżej już jest napisane ile osób tyle zdań każdy ma prawo do swojego i wiem że wiele osób będzie zachwycona nowym zetem. jeśli bym musiał zmienić mojego zeta na coś innego to tylko b-king
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:40, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też oglądałem kilka razy nowego Z1000 i kilka razy na nim siedziałem i też mi się troszkę plastikowy wydawał. Fakt pozycja jest bardzo wygodna moim zdaniem lecz nie wiem jak to będzie wyglądało na dłuższą metę Dobre jest to że jest to zupełnie nowa konstrukcją którą mogą dopracować w następnym modelu za 100 lat
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:45, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Następny powiniem być agresywniejszy i masywniejszy moim zdaniem a do tego ze 140KM. było by fajne no i jakiś niewiarygodnie wysoki momęt obrotowy. pozatym lagi przednie w zecie to była zawsze ozdoba a tu je zamaskowali
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:52, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ale fajnie wyglądają zaciski hamulcowe Fakt bez tych plastików wyglądałby lepiej ale zawsze można je odkręcić Dupeczka trochę mi przypomina Hanie CB1000R i z tego jestem zadowolony co jeszcze hmmm ... ? aha zegary są paskudne moim zdaniem! Mogli by je zrobić w stylu poprzednika
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:03, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
z zegarami sie zgadzam są do bani wolałbym już nawet analogowe. a po plastikach zostaną mocowania i jak to będzie wyglądalo zaciski są super tu się również zgadzam Felgi by mogli jakieś konkretniejsze zrobić no i fajnie by bylo zrobić szerszą gymę z tyłu np 205/50/17 było by bosko
Ostatnio zmieniony przez juby dnia Wto 9:04, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:45, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam wrażenie że nowe (kolejne) modele nakedów przestają wyglądać jak nakedy natomiast coraz bardziej przypominają sporty. Są coraz bardziej zabudowane, coraz więcej plastiku a tym samym mniej widocznych bebechów. A przecież w nakedzie właśnie o to chodzi żeby wszystko było na wierzchu...
Porównajcie sobie pierwszego Z do tego najnowszego...
Nowy Z jest ładny (przynajmniej na fotkach bo na żywo jeszcze nie widzialem) ale plastiku tam nie żalowali.
Juby jakby dali gume 205 na tył to chyba by wogole nie skręcał taki sprzęt
Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Wto 9:47, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:51, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wogole nowe motocykle sa coraz bardziej futurystyczne i co za tym idzie bardziej obudowane tymi plastikami. W razie szlifu to sie nie wyplacisz za czesci bo tyle jest tego gowna. Chociaz nie powiem podoba mi sie nowy Zet .
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:30, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox napisał: |
Juby jakby dali gume 205 na tył to chyba by wogole nie skręcał taki sprzęt |
b-king suzuki ma taka gumę i skręca kiedyś gumy na motocyklach były niewiele szersze niz w rowerach i nie wyobrazano sobie szerszych teraz mamy szerokie a mi sie szersze mażą podoba mi sie np. tuning tyłów w motocyklach w stanach zakładaja wtedy tylne gumy nawet w szerokości ponad 250. może Zieloni sie nawrócą i następny model będzie naprawde nakedem prawsziwym ulicznym bandytą
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:16, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście B-King ma szzeroką gumę bo 200mm.
Wydaje mi sie jedank że wraz z zwiększaniem szerokości będzie musiało iść zwiększenie profilu, inaczej kapeć stanie się zbyt płaski i moto naprawdę przestanie skręcać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:20, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
możesz mieć rację co do tego profilu, to był by mało sympatyczny efekt na zakręcie:) kierownica skręcona a on jedzie prosto ale opona by sie nie zużywala tak szybko jak by jeżdzić tylko po prostej bo tych prostych w polsce nie za wiele mamy he he
|
|
Powrót do góry |
|
|
|