Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ahmed
Zaglądacz
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:34, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Jakby kogoś interesowało to na allegro już stoi nowy Kawasaki H2 SX Special Edition cena 100k
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:38, 30 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
I po JEZDZIE!!!!!!!
Cały dzień chodziłem jak na szpilkach,mając już praktykę w jeździe pojazdami z chargerami podchodziłem do SX-a trochę inaczej,wiedząc czego moge sie spodziewać po motocyklu jednak do końca ie wiedziałem jak sie bedzie pojazd zachowywał na zakrętach.Nie chce sie rozpisywać bo bardzo dużo można by było opisywać,pojazd nie dla wszystkich przede wszystkim nie dla ludzi którzy nie lubią gadżeciarstwa,motocykl po miedzy zzr1400 a SxH2 to wlasnie Z1000SX i chyba pozostanę przy nim,spalanie okrutne ale zabawa od 200km/h do 260km/h super oraz SUPER dzwiek,260 kilo sie nie czuje swietnie sue prowadzi m,wysoka kiera a siedzenie mistrzowskie,wspomaganie świateł nie sprawdzone bo za dnia jezdzilem,wyświetlacz kosmos z różnymi trybami wyświetlania,byłem tak podniecony ze nie wiedziałem czy cieszyć sie z wyświetlacza dźwięku czy mocy ale ...aby była moc jednak trzeba trzymać wysoko obroty czego w zzr1400 nie było i cos tak jak by słaby dół,to tyle na szybkiego zapodam film z przyzwyczajania do moto,a za jakis czas wrzucę film z jazdy.Pozdrawiam i odpowiem na wszystkie pytania.
https://youtu.be/B6vdsL0Ve3c
https://youtu.be/q12_lHuLcxg
Ostatnio zmieniony przez REM dnia Pią 21:17, 30 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ahmed
Zaglądacz
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:45, 31 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
A coś oprócz turbo ten H2SX ma takiego że na prawdę jest dużooo lepszy od zwykłego SXa ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:39, 31 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Rama,felgi,elektronika,światła,siedzenie,zawieszenie,pozycja kierowcy,szyba owiewki,hamulce i wiesz co nawet lusterka nadal nie mówiąc o silniku.Jesli jeździłeś ZZR1400 to jest to samo tylko w SX-sie
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:09, 31 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | I po JEZDZIE!!!!!!!
co poeta miał na myśli ? |
REM , czytać się tego nie dało , a Ty jak byś w "kosmos" leciał .
Masz jakieś foto,nagrania?
Wiesz forum odżyje, jest sensacja .. dasz coś , wiesz tylko od Siebie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:05, 01 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Pare wpisów wcześniej napisałem ze jesli bedzie okazja to przetestuje i opisze wrażenia oraz to ze zabukowałem jazdę lecz pomylili sie z datą testów wreszcie udało sie osiągnąć zamierzony cel i była jazda testowa,filmy mam na Go Pro musze tylko odpalić kompa bo z dwa lata nie odpalałem i wrzucić to na YouTuba,moje wrażenie z jazdy - bardzo miły motocykl (103958 zł z moich obliczeń na dzień dzisiejszy) i gdy by nie to to było by wszystko Ok.
Mialem tylko godzinę jazdy po Walijskich krętych drogach,pogoda była Ok 10stopni w tym okresie nie jest źle.
Ostatnio zmieniony przez REM dnia Nie 14:11, 01 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:30, 01 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
No tak, ale bardziej chodziło o to że opisy które dajesz to są mocno "rozdupcone" jak juz cos piszesz to przyłóż się i włóż w nie trochę czasu i serca. Bo Piszesz bardzo chaotycznie. Jesli nie masz czasu i checi to lepiej odpuść taki wpis bo naprawdę nie da się tego czytać. Pomijam interpunkcję ale ogólny skład. Fajnie ze miałeś okazję się taką świeżynką przejechać itp. ale opis musi być w MIARĘ składny. Oczywiście nie odbieraj tego źle... po prostu chcemy by wpisy były rzeczowe a nie takie chaotyczne.
LEPIEJ SIĘ PRZYŁOŻYĆ I POŚWIĘCIĆ 5 MIN WIĘCEJ NIŻ NAPISAĆ NA ODPIERDZIEL - sory za CAPSLOCKa.
Zazdro że miałeś okazję się tą maszynką przejechać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:22, 01 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tak wiem dzięki za podpowiedz usiądę przed kompem i zrobię z tym porządek bo pierwszy opis pisałem na „kolanie w pracy” i z iphona wysłane..
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:20, 02 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ja tam zrozumiałem wszystko, co REM chciał nam przekazać Kurcze w PL to pewnie będzie ciężko go dorwać na jazdę testową
|
|
Powrót do góry |
|
|
katmar
Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:00, 02 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
W Chorzowie jest do dyspozycji, jako jazda testowa oczywiście. Nie będę pisał w jakim salonie, ale każdy może się domyślić bo chodzi o autoryzowany salon Kawasaki w Chorzowie,więc dla chcącego drzwi otwarte;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:36, 20 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Kawasaki Z1000H2SX
Znalazłem wreszcie czas aby opisać moje wrażenie z jazdy oraz plusy i minusy (jak kto woli wady i zalety) „naszego”modelu z turbo.
Moje pierwsze wrażenie po wskoczeniu w siodło było bardzo miłe,kierownica lekko pochylona jak w „sportach”,siedzenie bardzo miłe i wygodne -głębokie,ułożenie nóg (kolan) podobne jak w sx-ksie,jedno co się rzuciło w oczy to szyba która z zewnątrz inaczej wyglada a gdy się wsiądzie za kiere wygląda jak model Kawasaki z1000 z MadMaxa,(jajko).
Ok to w drogę,trasę wybrałem znaną mi bardzo dobrze po krętych dróżkach Walii odcinek około ..50mil. ,powrót przez autostradę.Odpalamy i do wyboru mamy 3 rodzaje wyświetlacza sportowy pokazuje działanie turbo,działanie przedniego hamulca, przeciążenia (G)?? i standardowe rzeczy jak w sx-ksie,turystycznego i normalnego wyświetlacza nie używałem,wszystko ładnie i kolorowo opisane lecz nie wydaje mi sie że przejrzyście a może to kwestia przyzwyczajenia,no to w drogę sprzęgło jedyneczka i lekko gazu, moje pierwsze zdziwienie bardzo czuła i delikatna maneta trzeba uważać aby sie nie omksneła ręka,jedziemy,260 kilo nie odczułem wcale,tak jak bym prowadził mój sprzęt,i w tym momencie odczułem pochylenie kierownicy tak to nie jest SX,ramiona i nadgarstki zacząłem odczuwać po pierwszych milach, elastyczny silnik lecz jesli chciało by sie poczuć moc 200koni to trzeba trzymać obroty.6000-7000 rpm i zaczyna sie zabawa z turbo wtedy to czuje sie pojazd porównywalny do zzr1400.
Całą trasę po wioseczkach zaliczyłem prędkością rzędu 115-118 mil/h,wjeżdżając na autostradę od 120 do 160 petarda lecz wtedy wskaźnik pokazywał zużycie paliwa 19mil/gal co do turystycznych wyników konsumpcji paliwa nie należy (max 180),z racji wielu przycisków przy lewej manecie przycisk zmiany kierunkowskazów często nie mogłem użyć lub był w ogóle nie wyczuwalny w rękawicach a jego „skok” jest tak mały ze musiałem sie upewniać na tablicy rozdzielczej czy jest on załączony.Owiewka dała rade choć przy moim wzroście (168) przy 120milach musiałem sie pochylać.
Podsumowując :
Wady (moimi oczami)
-zbyt sportowa pozycja
-zużycie paliwa (patrzymy na turystyka)
-mało miejsca dla pasażera
-przed każdym startem ustawianie zegarów (gadżeciarnia)
-brak opcji zmiany pozycji kąta owiewki
-przycisk do kierunków
-18500£ ups..
-jednak to tylko litr
Zalety (moimi oczami)
-dźwięk (TURBO!!!)
-to tylko litr a jednak mała bestyjka
-gadżeciarnia przycisków i ustawień od groma
-podgrzewane manety
-centralna „stopka”
-wspomagające oświetlenie przy zakrętach
-quick shift
-260 kilo a prowadzi sie bajecznie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|