Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:25, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Vale_46 chodzi ci o amor do Sx-a czy jak miałeś wcześniej założony do Z-ta?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:06, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, mialem w nakedzie. Do sx ciaągle szukam mocowania w rozsadnej cenie i zeby jakos wyglądało...
Bardzo sobie chwalę to urządzenie....
Zeby nie bylo, ze uwazam zeta za cud techniki!
Po prostu nie lubię testów porownawczych tak różnych konstrukcji i koncepcji, mocy od 125-175KM, ceny od 48-95tys zl...
Trzeba samemu testować i pasować pod siebie.
Ja bylem napalony na tuono, wtedy kosztował 63900zl...i wyleczylem sie po 2 godzinach jazdy...
Bmw robi fajne motocykle tylko jakieś bezduszne...kiedyś sobie kupie...tylko po tych wszystkich pochwałach i wygranych oczekuję skoku o epokę w przód....i obawiam że aż tak daleko nie skoczę....
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:39, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem opis Suzuki, że jest poręczny , stabilny że wiesz co dzieje się na styku kół z asfaltem a całkiem odwrotnie w Zecie a przecież oba są obute w te same opony Dunlop D214
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:34, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
4 lata temu ten sam Motorrad- niemiecki magazyn oraz nasz "Motocykl" pisał bardzo dobrze o SX-ie. Wtedy nie było chyba raczej porównania do innych, ale SX wypadł w teście naprawdę dobrze. Teraz jest nowa produkcja, są nowe modele, więc trzeba nakręcić sprzedaż no i trzeba przecież coś pisać, od tego są dziennikarze.
A to, że Z 1000 czy SX zachowuje się nerwowo na nierówmościach to fakt i przyczyna była podana - niedopasowane kapcie fabryczne, być może trzeba by się rozejrzeć za innymi oponami i amorem skrętu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:31, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko,że niestety koszt nie jest mały.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Same opony
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:25, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
arczimi napisał: | Tylko,że niestety koszt nie jest mały.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Same opony |
A jakie "inne" są dużo tańsze? Ja mam Dunlopy RoadsmartII i pamiętam, że też płaciłem ponad 1,1 tys.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:30, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Pisałem już o oponach w innym dziale ale i tutaj muszę dodać linka aby się nie rozpisywać
Cytat: | Dobra odświeżam temacik opon i mam wrażenie , że w odpowiednim dziale
Zacznę od tego , że po przejechaniu 9 tys. na oponkach BRIDGESTONE BATTLAX BT-16 PRO bo takie miałem założone oryginalnie wyglądały tak
i wówczas przyszedł czas na BRIDGESTONE BATTLAX S20
pośmigałem na nich i jestem MEGA zadowolony !!!!!!!!!! O tych oponkach mam do powiedzenia same superlatywy Oponka na mokrym nie dostawała żadnych uślizgów i była całkowicie "kontrolowalna" a także na suchej nawierzchni kleiła się niczym opona sportowa Muszę zaznaczyć , że nie paliłem gumy , nie śmigałem na kole ale za to byłem raz w Lublinie na Torze i motocykl w roku 2014 był mocno obciążany , jeżeli chodzi o przewóz bagażu na swoim "grzbiecie" Niestety jedyną ich wadą jest przebieg W tej chwili mam na liczniku blisko 18tys. i oponka wygląda tak
Przyszedł czas na następny test ale tym razem na "felgę" idzie stajnia PIRELLI Angel GT
mam nadzieję , że obiecane "kilka kilometrów więcej" przez firmę PIRELLI będzie osiągnięte |
Na dzień dzisiejszy mogę śmiało powiedzieć , że "S20-tki" to był jedyny dobry wybór dal Sx-a Na Pirelli GT mam niestety uślizgi i to czasem bardzo "niewygodne" delikatnie mówiąc Chyba jednak wrócę do nich jak te dokończę
|
|
Powrót do góry |
|
|
soltyss_123
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:51, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czemu kawa ma ostatnie miejsce. Ok jest ostra i brutalna ale czego oczekiwać po litrze pojemności w takiej konfiguracji?? Osobiście uważam że kawa powinna być w środku stawki. Autor napisal "albo się ją kocha albo nie" samo to nie pozwala jej na końcu stawki postawić. Do tego chyba ważniejsze są emocje na lotrowym nakedzie niż ich brak. NP honda i suzuki są "uniwersalne" po co komu uniwersalny litrowy sprzęt. To jest oczywiście moja opinia a żadnym ekspertem nie jestem. Pisze tylko to tak jak to widzę 😊
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:21, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
No i wlasnie chodzi o to żeby kierować sie przede wszystkim swoją opinią. Takie testy mogą posłużyc jako pewna wskazówka, ale tylko w celu rozeznania.
Dla mnie wazniejsze sa osiągi a nie czyjes opinie..i tutaj zet stoi mocno.
Jesli kierujesz sie opiniami innych to masz szansę pominąć motocykl idealnie dopasowany do ciebie i kupic pseudo ideał, na ktorym sie zawiedziesz...
Trzeba pojezdzic...i najwyzej sie wycofać w przypadku pomylki...
..."bmw nie ma slabych stron" - czyli jest absolutnym ideałem hehehe
...a ja jakoś dojezdżam juz trzeciego zeta i nie mogę sie zdecydowac na zmianę...
|
|
Powrót do góry |
|
|
badmisiek
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (Stavanger) Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:00, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Większość tego typu artykułów jest opiniotwórcza żeby wypromować pewną markę u klientów .a nawet jeśli są lepsze motocykle od z 1000 jakie to ma znaczenie ,każdy ma swoje plusy i minusy , najważniejsze jest to jaki się ma wyraz twarzy podczas jazdy na moto a ja mam banana od ucha do ucha i to mi w zupełności wystarcza. Ja osobiście gdy zainteresuje się jakimś motocyklem oglądam filmy na przykład na you tube lub czytam opinie innych użytkowników i to jest dla mnie bardziej wiarygodne niż jakieś artykuły w jakiejś gazecie która by zarobić po prostu się sprzedaje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|