Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:38, 29 Lis 2019 Temat postu: Porównanie Z1000SX i KTM 1290 Superduke GT |
|
|
Po siedmiu latach na SX-ie coraz bardziej oglądam się za czymś nowym i mocno ostatnio kieruję wzrok ku KTM 1290 Superduke GT.
Powiem więcej: napaliłem się na niego, szczególnie na nowy model 2019.
SX-a chyba bym i tak sobie zostawił jako drugi moto.
Czy ktoś z właścicieli SX-a miał okazję jeździć Superdukiem GT? Jak wypada do SX-a?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:53, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Petarda jeździłem .....petarda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:53, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | Petarda jeździłem .....petarda |
Wiem, że silnik to ogień, ale jak się jeździ? jak jest ergonomia, komfort, ochrona przed wiatrem? lepiej czy gorzej niż na SX-ie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:09, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Lepiej....nie sra się w gniazdo to jest Kawasaki Z FORUM ...... są inne lepsze motocykle i KTM do nich należy ..lecz ...coś za coś .... Fajna pozycja moc itp. kosztem kasy, bardzo drogi sprzęt w utrzymaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:43, 05 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | Lepiej....nie sra się w gniazdo to jest Kawasaki Z FORUM ...... są inne lepsze motocykle i KTM do nich należy ..lecz ...coś za coś .... Fajna pozycja moc itp. kosztem kasy, bardzo drogi sprzęt w utrzymaniu. |
Trochę mnie zmartwiłeś, że "bardzo drogi sprzęt w utrzymaniu". Z jakiego powodu drogi? Przecież w KTM-ie przeglądy są co 15 tys. km a w SX-ie co 6 tys. Koszt każdego przeglądu KTM-a pewnie wyższy niż w Kawie ale suma chyba nie wychodzi drożej?
No chyba, że masz na myśli usterkowość KTM-a? Jest bardziej awaryjny niż SX?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:38, 06 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze KTM był i jest sprzętem profesjonalnym do jazdy pro (kto się będzie liczył z tym ze olej musi być specjalnie dedykowany do takiego sprzętu i oczywiście drogi to samo co HD- widziałeś ciecia w klapeczkach na HD-ku?) maksymalne podniesienie mocy w takiej marce powoduje to ze moto jest specyficzne jak Ducati i serwis powinien się odbywać regularnie w serwisowanych firmach(w Anglii serwis Hondy fireblade z ustawieniem Exup i zaworami kosztował mnie ponad 1500£) jak się ma na wóz to i się ma na bat proste.Mi się nie podobał nigdy dźwięk w Katach.Prowadzenie miodzio ja mam 1.68 wzrostu i przed wiatrem chowałem się (jeździłem na standardzie )nie było źle.Serwis w Kawasaki z1000sx z zaworami (45000km)to koszt 500£.Tak jak pisane wyżej moto z pytą zadaj sobie pytanie czy pyta to jest to czego chcesz ? Albo szpan na wiosce ze masz ...nie wiem ale mi prędkość przelotowa pi Europejskich trasach (szybka) 200 km/h wystarczy
Ps.KTO POWIEDZIAŁ ZE SERWIS co 15000????? Woooow(??)
Ostatnio zmieniony przez REM dnia Pią 14:40, 06 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:15, 06 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Oficjalnie KTM podaje, że serwis co 15 tys. km, co potwierdziłem w serwisie u dilera, oczywiście nie rzadziej niż co roku, więc jeśli zrobię rocznie mniej niż 15 tys. km to i tak wymiana oleju i filtra + w czasie gwarancji jakiś serwis wyjdzie co roku.
Na pewno masz rację, że serwis SX-a jest jednostkowo o wiele tańszy. Fakt, że ja w swoim SX-ie model 2011 regularnie co roku wymieniam olej+filtr, co kosztuje mnie łącznie 200 zł a większy serwis z wymianą świec, filtra powietrza i regulacji przepustnic robiłem tylko raz przy 24 tys. km, no i kosztował mniej niż 1500 zł. Moto ma dzisiaj 32 tys. km i sprawuje się nienagannie.
Muszę na wiosnę umówić się na dłuższą, jazdę testową tym KTM-em i wszystko się wyjaśni - albo się zakocham albo nie
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Pią 19:19, 06 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|