Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:56, 24 Gru 2017 Temat postu: Power Commander Z1000SX |
|
|
WItam,
Czy ktoś w swoim SX jeździ na Power Commanderze od Dyno Jet? Zastanawiam się nad kupnem. Może kto się wypowie jak to chodzi w połączeniu z z1000sx?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:07, 26 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Mam u siebie w sx z 12r. PC od DJ, filtr K&N, kolektor arrowa i wydechy bodisa. Mapkę mam wstawioną ze strony dynojeta najbardziej zbliżoną do mojego zestawu i miałem okazję porównać seryjnego sx`a z moim i mój przy 100km/h na 6 biegu zebrał się lepiej i sx w serii został z tyłu. Powinno się jeszcze stworzyć mapkę pod dany zestaw ale sezon szybko zleciał W przyszłym sezonie pojadę na hamownię to zobaczymy co wykaże Jak coś to mam na sprzedaż PC do polifta, kolektory arrowa i wydechy leo
|
|
Powrót do góry |
|
|
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:57, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
właśnie się zastanawiam nad PC. zobaczę jak zastoję QS czy będzie brakowało.
co prawda mam decat od Dominatora i wydechy Akrapa ale zastanawiam się czy to nie jest więcej roboty niż fanu z PC.
Jak spalanie po modach z K&N i PC?
A ten PC co masz będzie pasowal do 12r?
Ostatnio zmieniony przez klasycznymaster dnia Czw 13:03, 28 Gru 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:12, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
klasycznymaster napisał: | właśnie się zastanawiam nad PC. zobaczę jak zastoję QS czy będzie brakowało.
co prawda mam decat od Dominatora i wydechy Akrapa ale zastanawiam się czy to nie jest więcej roboty niż fanu z PC.
Jak spalanie po modach z K&N i PC?
A ten PC co masz będzie pasowal do 12r? |
Wprawdzie nie mam PC w SX-ie ale miałem PC5 w poprzednim moto: w ZZR 1400 i uważam, że nie warto, bo nakłady spore a korzyści niewielkie. Jeśli chcesz polepszyć parametry silnika, szczególnie moment w dolnym zakresie, to zdemontuj tzw. motylki, czyli drugie przepustnice (te sterowane przez komputer). Nakłady śmieszne bo to tylko trochę pracy a jak Ci nie będzie pasowało to możesz je z powrotem zamontować.
Poza tym wstawienie PC najczęściej zwiększa też zużycie paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:41, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ten PC który mam na sprzedaż jest do polifta czyli od 14r Spalanie na trasie 6,5l bez zamulania, prędkość 170-200km/h a miejscami więcej Nie sprawdzam za każdym razem spalania ale przeważnie palił 6.5-7 powyżej 7.5 chyba nigdy mi nie wyszło. Motylki też mam zdemontowane i dół jest lepszy ale jak porównywałem się z sx`em w serii to motylki miałem zamontowane a i tak go zostawiłem z tyłu także zawsze coś taki zestaw da Kolektory jak najbardziej polecam bo dźwięk jest duuużo lepszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:33, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
ten od po lifta nie bedzie pasowal do 12r? ile za to chcesz monety?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:14, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
czytalem o demontowaniu motylków. Natrafilem na jakies forum kawasaki z USA, gdzie gosc w ZZR1400 wymontował te motylki i robil pomiary przed i po na hamowni + sklad mieszanki. Od 0 do 4tyś obr dodało mu jakies 20Nm, a po wystrojeniu jeszcze więcej. Ogolnie wszystko fajnie, ale do tych 4tyś obr tak drastycznie zubożyła się mieszanka ze az wartości poza skalą były i odradzali bez strojenia jeśli nie chce się upalić gniazd zaworowych itp. Logicznie myśląc w kazdym moto tak będzie.
Najbezpieczniejsze rozwiazanie to oddac np do carrego kompa niech poprawi sklad mieszanki, otworzy caly czas (lub odpowiednio ustawi otwieranie) motylki i wtedy będzie i moc i troche spadnie spalanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:00, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Też myślałem że nie ma różnicy ale ecu są inne i PC z polifta nie podejdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:43, 05 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | czytalem o demontowaniu motylków. Natrafilem na jakies forum kawasaki z USA, gdzie gosc w ZZR1400 wymontował te motylki i robil pomiary przed i po na hamowni + sklad mieszanki. Od 0 do 4tyś obr dodało mu jakies 20Nm, a po wystrojeniu jeszcze więcej. Ogolnie wszystko fajnie, ale do tych 4tyś obr tak drastycznie zubożyła się mieszanka ze az wartości poza skalą były i odradzali bez strojenia jeśli nie chce się upalić gniazd zaworowych itp. Logicznie myśląc w kazdym moto tak będzie.
Najbezpieczniejsze rozwiazanie to oddac np do carrego kompa niech poprawi sklad mieszanki, otworzy caly czas (lub odpowiednio ustawi otwieranie) motylki i wtedy będzie i moc i troche spadnie spalanie. |
Masz rację - najlepiej zrobić flash, nie wiem tylko czy Carry to dobrze robi, ale to też sporo kosztuje. Ja w ZZR 1400 miałem zdemontowane motyle i nie było problemów z przegrzewaniem, itp.
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Pią 20:44, 05 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:41, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Tego nie wiesz, czy nie miałeś za wysokiej temp na zaworach wydechowych jak nie robiłeś nic z ECU to miałeś p pewnym zakresie obrotów mocno ubogą mieszankę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:23, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | Tego nie wiesz, czy nie miałeś za wysokiej temp na zaworach wydechowych jak nie robiłeś nic z ECU to miałeś p pewnym zakresie obrotów mocno ubogą mieszankę. |
Zgadza się - po zdjęciu motylków mieszanka jest zubożona najbardziej w dolnym zakresie obrotów, tzn. do ok. 4 tys., ponieważ normalnie drugie motylki (przepustnice) w takim zakresie są przymknięte i znacząco ograniczają dopływ powietrza i to nawet przy odkręconej na full manetce gazu. Prawdopodobnie w takim przypadku temperatura na zaworach wzrasta ale raczej nie krytycznie, chociaż to można by stwierdzić tylko po dużym przebiegu. Zrobiłem parę tysięcy km na ZZR-rze bez motylków i nic złego się nie działo a na forum niemieckim o ZZR-rze jest kilku takich, którzy mają już przebiegi ponad 20 tys. bez motylków i wszystko gra.
Przypuszczam, że w Z-cie też nie powinno być problemów po zdjęciu motyli, choć sam jeszcze tego nie zrobiłem w swoim SX-ie ale tylko dlatego, że SX ma porządnego kopa od dołu i w zasadzie to mu nie trzeba więcej.
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Sob 20:39, 06 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|