Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Pytania odnośnie SX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:20, 19 Cze 2017    Temat postu:
jagna napisał:
Zrobiłam pierwsze 7tys i z przykrością zauważyłam, że mam mocno porysowaną szybę od środka, to jakaś nadwrażliwość tych szyb (Puig) czy moja jest jakaś felerna?
Widziałam w innym wątku, że ktoś montował szybę Zero Gravity, sprawdza się lepiej?


To fakt, są delikatne. Ja już moją raz polerowałem Very Happy ale moje miała swirle tylko z zewnątrz.
Musisz zmienić miejscówkę na rękawice Wink
Mam jeszcze szybę MRA i ona jest lepszego gatunku bo takich swirli nie mialem. Tyle że PUIG większy i lepiej chroni od wiatru/deszczu i dlatego z nią jeżdżę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:00, 19 Cze 2017    Temat postu:
To możliwe, ja raczej unikam pchania tam rękawic (czy czegokolwiek) Smile

Ale ja u siebie zaobserwowałem inny myk. U mnie Puig podczas jazdy w deszczu tworzy strumień, który przechodzi właśnie przez tą szczelinę na dole (tak jakby woda ociekająca po szybie zakręcała pod wpływem pędu), tworząc istny wodospad - tyle, że cała woda ciurkiem leci mi prosto na kask. Takie efekty daje szybsza jazda w dużym deszczu i z szybą w pozycji 3 (czyli tą najwyżej). Komicznie to wygląda, jak pod szybą tworzy się fontanna Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:46, 19 Cze 2017    Temat postu:
damiang napisał:
Ale ja u siebie zaobserwowałem inny myk. U mnie Puig podczas jazdy w deszczu tworzy strumień, który przechodzi właśnie przez tą szczelinę na dole (tak jakby woda ociekająca po szybie zakręcała pod wpływem pędu), tworząc istny wodospad - tyle, że cała woda ciurkiem leci mi prosto na kask. Takie efekty daje szybsza jazda w dużym deszczu i z szybą w pozycji 3 (czyli tą najwyżej). Komicznie to wygląda, jak pod szybą tworzy się fontanna Very Happy


Potwierdzam ten efekt. Na MRA nie robiło sie nic takiego a ten dolny "dziubek" jest w sumie taki sam.. dziwne. Widać hiszpanie maja słaby tunel aerodynamiczny albo w ogóle tego nie robią z deszczem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 5:04, 20 Cze 2017    Temat postu:
Wygląda na to, że nie jest to najlepsza szyba na świecie Smile Zrobiłam zdjęcie ale niewiele na nim widać, odbija się głównie moto.
A ma ktoś przyciemnianą może, też na niej tak widać rysy?
Odkładanie rękawiczek w inne miejsce odpada, bo z każdego innego dostępnego z pozycji za kierownicą, spadają (nie trzymam ich tam zawsze tylko na bramkach albo przejściach granicznych).


Ostatnio zmieniony przez jagna dnia Wto 5:05, 20 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:52, 20 Cze 2017    Temat postu:
Nie ma niestety szyb idealnych. Ja mam przyciemnianą i jest ok, żadnych rys etc Smile

Ja jak płacę na bramkach, wkładam rękawice między bak a jajka Very Happy Ale u Ciebie to może być problem ^^

A tak na poważnie, jak bak nie pasuje, od czego masz kombi? Smile Rozpinasz od góry, myk rękawice do środka i już. Unikam pchania czegokolwiek właśnie za szybę czy na kierę, bo idzie porysować wsio, a i nie raz widziałem, jak motocykliści skręcając gubili tak rękawiczki, i trza było schodzić, szukać - szkoda zachodu Smile

Akurat w SX idzie coś wsadzić za szybę, ale jak masz protektory na rękawicach, to prędzej czy później będą rysy i podejrzewam, że na każdej szybie tak zrobisz Smile Puig akurat jet dosyć solidną i grubą szybą, więc wątpię, że doszukasz się tu wad konstrukcyjnych czy kiepskiego materiału. MRA pewnie zrobiona jest z tego samego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 6:11, 20 Cze 2017    Temat postu:
MRA, przynajmniej w wersji dla VFR nie miała aż takich rys a robiłam dokładnie to samo.
Pod kurtkę to średnio, za dużo rozpinania/zapinania, kurtka jest bardzo dopasowana (z każdym rokiem coraz bardziej Wink )i ma dwa zamki.
Zastanawiam się nad przyciemnianą, może tam nie będzie tak tego widać.
Szyba i tak się wcześniej czy później porysuje, w tej martwi mnie tylko to, że tak szybko i te rysy są naprawdę duże, poprzednia po 50tys wyglądała dużo lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek
Zaglądacz



Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:52, 11 Lip 2017    Temat postu:
Trochę zmienię temat, czy wibracje odczuwalne na kierownicy powyżej 4000 obrotów to norma ?, czy mam szukać jakichś wad? -SX rocznik 2013. Czy u was też tak czuć ? Przesiadłem się z z1000 z rocznika 2009r. i tam nie czułem takich wibracji ale może to za sprawą że w roczniku 2007-2009r. kiera jest montowana na gumach do półki a w sx bezpośrednio. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Ostatnio zmieniony przez romek dnia Wto 7:30, 11 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:51, 11 Lip 2017    Temat postu:
od jak dawna tym jeździsz? Może przewrażliwiony jestes na punkcie nowego motocykla i wszystko zwraca Twoją uwage? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:13, 11 Lip 2017    Temat postu:
romek napisał:
Trochę zmienię temat, czy wibracje odczuwalne na kierownicy powyżej 4000 obrotów to norma ?, czy mam szukać jakichś wad? -SX rocznik 2013. Czy u was też tak czuć ? Przesiadłem się z z1000 z rocznika 2009r. i tam nie czułem takich wibracji ale może to za sprawą że w roczniku 2007-2009r. kiera jest montowana na gumach do półki a w sx bezpośrednio. Z góry dzięki za podpowiedzi.



Nic takiego nie powinno być, przy 4 tysiącach może tylko brzęczeć wydech (mnie to strasznie drażni ale cóż), ale kiera ma być sztywna. Stawiam na łożysko główki ramy lub akcesoryjne ciężarki kierownicy Smile Napisz więcej, czy masz oryginalny zestaw kiery od SX, jaki przebieg etc, bo sam rocznik to wiele nie mówi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek
Zaglądacz



Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:02, 11 Lip 2017    Temat postu:
Przejeżdziłem moim sx-em 5000km. kierownica i ciężarki ori, przebieg moto 15000km, koła wywazone , łożysko główki bez luzów.Może wmawiam sobie awarię. Wibracje nie są potężne ale je wyczuwam.Kiera jest sztywna i nic sie nie telepie. Prędkość nie ważna,nie ważny bieg, wskakuje 4000 na obrotomierzu i czuję Rolling Eyes. Może i przewrażliwiony jestem Razz

Ostatnio zmieniony przez romek dnia Wto 20:10, 11 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:55, 12 Lip 2017    Temat postu:
To raczej jesteś przewrażliwiony Smile Wczoraj aż specjalnie sobie polatałem utrzymując 4000 obrotów. Nie nazwałbym tego telepaniem czy drganiami, ale takie delikatne mrowienie to w każdym moto będziesz miał Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:46, 12 Lip 2017    Temat postu:
romek napisał:
Przejeżdziłem moim sx-em 5000km. kierownica i ciężarki ori, przebieg moto 15000km, koła wywazone , łożysko główki bez luzów.Może wmawiam sobie awarię. Wibracje nie są potężne ale je wyczuwam.Kiera jest sztywna i nic sie nie telepie. Prędkość nie ważna,nie ważny bieg, wskakuje 4000 na obrotomierzu i czuję Rolling Eyes. Może i przewrażliwiony jestem Razz


Olej to - przyzwyczaisz się do tych wibracji. Jak się przesiadłem 5 lat temu z ZZRa na SXa to też mnie wkurzały te wibracje, przy czym w moim SXie są największe powyżej 7 tys. obr., a przy 4 tys. raczej bardzo delikatne. Wynika to z tego, że SX w silniku ma tylko jeden wałek wyrównoważający a np. ZZR dwa wałki.
Krótko mówiąc im wyższe obroty, tym bardziej odczuwalne wibracje i to norma, no chyba, że jest odwrotnie - to coś musi by nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek
Zaglądacz



Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:46, 14 Lip 2017    Temat postu:
Dzięki panowie.Wygląda więc ze jestem przewrażliwiony. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 8:16, 09 Paź 2017    Temat postu:
Pytanko mam.
Po jakim dystansie robiliście regulację zaworów? I w jakim były stanie?
W instrukcji jest coś o 42tys ale mechanik mówi, że lepiej wcześniej robić ale zabierze mi go wtedy na co najmniej tydzień pewnie Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:21, 09 Paź 2017    Temat postu:
jagna napisał:
Pytanko mam.
Po jakim dystansie robiliście regulację zaworów? I w jakim były stanie?
W instrukcji jest coś o 42tys ale mechanik mówi, że lepiej wcześniej robić ale zabierze mi go wtedy na co najmniej tydzień pewnie Sad


Oficjalnie kontrola jest przy 42 tys km. KONTROLA Smile Wszytko zależy, jak było użytkowane moto - jedni na forum nic nie ruszają po tych 42, inni muszą regulować dużo wcześniej, wszystko zależy od egzemplarza.

Jak moto nie zachowuje się podejrzanie, możesz spokojnie odczekać do tych 42 tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 8 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin