Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Pytania odnośnie SX
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 7:45, 04 Kwi 2017    Temat postu:
To wiem, pytanie czy owiewki były szare czy jakaś inna część?
Bo na większości zdjęć wygląda jakby miał czarne i nie jestem pewna czy to kwestia oświetlenia czy rzeczywiście jest czarny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:31, 04 Kwi 2017    Temat postu:
Dolne owiewki były szare
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 9:58, 04 Kwi 2017    Temat postu:
No tego się obawiałam Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:00, 04 Kwi 2017    Temat postu:
Cały czarny, z tego co kojarzę, to był przedlift czyli SX'y do 2014 roku, niestety bez KTRC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 10:20, 04 Kwi 2017    Temat postu:
W 2014 też był, już z KTRC, tylko mało ich jest na rynku wtórnym:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corter




Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:17, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Ponieważ pytania Jagny dotyczyły kilku info o Z1000SX, to postanowiłem podpiąć się ze swoim do tego wątku.

Pozbyłem się swojej Hondy i przyglądam się coraz uważniej Zetowi. Zawsze miałem na niego ochotę - Teraz nadarza się okazja.

Zwracam się do Was z takim oto pytaniem - Jak jest z płynnością jazdy w tym modelu. Czy Zet 1000sx szarpie?
Już tłumaczę, o co chodzi Very Happy

Miałem kiedyś Suzuki Gsxf650. Praca silnika wymarzona, w każdym zakresie obrotów jechał bez żadnego szarpania. Jazda ze stałą prędkością, przyspieszanie, zwalnianie - silnik pracował super. Szukałem szczęścia i zmieniłem na vteca. Skończyła się płynna jazda. Wszyscy znający vteca tłumaczyli, że wszystko jest ok i ten typ tak ma i z racji dużego momentu obrotowego działa zero-jedynkowo, ja nie mogłem się do tego przyzwyczaić. Masakra. Zero przyjemności z jazdy.
Wymyśliłem sobie że powrócę najchętniej do Suzuki i wybiorę nowe Gsxs1000. Silnik z gsxra k5, więc stara poczciwa jednostka, która jeździła super. Czytając/oglądając testy napotykam powtarzającą się informację: "Bardzo nerwowa reakcja na gaz. Ciężko utrzymać prędkość - lekkie ruchy manetką i albo przyspiesza, albo zwalnia". Podobnie na forach piszą użytkownicy.

Drugim interesującym mnie motocyklem jest Z1000sx. Zacząłem się teraz doktoryzować w temacie Zeta i wszędzie słyszę/czytam pozytywy na temat płynności pracy silnika. Czy możecie podzielić się swoimi odczuciami na temat Waszych moto pod kątem płynności jazdy? Czy można operować manetką bez jakiejś szczególnej troski o wpływ na jazdę? Czy przy utrzymywaniu stałego położenia nie pojawia się jakieś szarpanie, huśtawka obrotów itp.?
Z góry dziękuję za pomocne info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:15, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Corter napisał:


Drugim interesującym mnie motocyklem jest Z1000sx. Zacząłem się teraz doktoryzować w temacie Zeta i wszędzie słyszę/czytam pozytywy na temat płynności pracy silnika. Czy możecie podzielić się swoimi odczuciami na temat Waszych moto pod kątem płynności jazdy? Czy można operować manetką bez jakiejś szczególnej troski o wpływ na jazdę? Czy przy utrzymywaniu stałego położenia nie pojawia się jakieś szarpanie, huśtawka obrotów itp.?
Z góry dziękuję za pomocne info.



Powiem tak - raz wejdziesz i nie będziesz chciał zejść Smile 111 niutów i 144 kucy robi robotę - czasami nawet bez redukcji biegu łykam puszki jak szalony. Ale nie o tym - żadnych przeszkadzających wibracji ani falujących obrotów czy turbo-dziur - to lokomotywa, idzie jak szalona z każdego biegu. Ale spokojnie, jak chcesz pyrkać po mieście poniżej 2,5 tys obrotów, też będzie jechał spokojnie, bez nerwówki. To nie V'ka, tu ma być wygodnie, dynamicznie i bez telepania Smile Jeżdżę albo sam, albo z żonką i pełnymi kuframi - w obu przypadkach jest wzorowa reakcja na gaz i kultura pracy w pełnym zakresie obrotów. Zresztą każdy na tym forum, kto ma SX Ci to potwierdzi Smile

Ładniej i spokojniej (jeżeli chodzi o kulturę pracy) pracują tylko silniki typu Boxer, ale te są montowane tylko w dużych klocach typu BMW 1600 GT czy Honda Goldwing, więc nie ta liga Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 11:09, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Ja już tylko dodam, że po wielu przygodach kupiłam wreszcie poszukiwaną sztukę, której nie trzeba modyfikować, jeszcze tylko kilka drobnych rzeczy i będę mogła wyjechać Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]
Link do zdjęcia nowego nabytku, bo samej fotki coś nie mogę wstawić.

A tak przy okazji, znajdę gdzieś polską instrukcję do SX?


Ostatnio zmieniony przez jagna dnia Nie 11:53, 09 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:07, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Z zagramanicy widze. Bardzo fajnie wyglada. Jak sie z nim "ogarniesz" to daj wiecej fotek Wink no i GRATULACJE! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:15, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Przywlokłam go z Saarbrücken (Niemcy), prawie 1200km w jedną stronę, z lawetą to jest naprawdę długa podróż - 30 godzin, z czego jedna zmarnowana na śniadanie, 2 w serwisie a reszta to praktycznie ciągła jazda (przerwy tylko na tankowanie i papierosa).
Wylądował od razu u mechanika i czeka na dostosowanie dla ludzi średniego wzrostu Smile
Jak tylko wyjedzie to zrobię mu sesję zdjęciową, bo długo pewnie taki ładny nie będzie Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:34, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Agnieszka.. palisz papierosy ? TAle to tłumaczy dlaczego jesteś taka mała\niska Very Happy haha żarcik Razz

Dlaczego twierdzisz że taki ładny długo nie bedzie ? Chcesz mu zrobić ała ? Broń boże! Smile

Chciałbym Cie zobaczyć jak sie cieszysz, bo jednak długo pytałaś.. szukałaś a w końcu go masz Smile

Rozumiem że nasze forumowe rady\porady przydały Ci się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:56, 09 Kwi 2017    Temat postu:
No palę... ale jak rzucałam to nic nie urosłam Razz
Z tym ała to nie tak, znaczy nie zamierzam ale nie ma się co oszukiwać, parkingówkę zaliczę niebawem, nie miałam jeszcze sezonu bez.
Mechanik, z którym pojechałam po moto powiedział, że będzie łomot jak go zepsuję, bo taki śliczny jest, także niebawem nie tylko on nie będzie ładny Twisted Evil
A cieszyłam się naprawdę bardzo, wierz mi. Ponad 3 miesiące poszukiwań, dużo rozczarowań, raz trafiłam na firmę widmo, która próbowała zrobić mi wała na 20tys, miałam naprawdę dosyć. W dodatku każdy znajomy, jak opowiadałam aktualności z poszukiwań sugerował kupienie innego, bo zdobycie tego najwyraźniej ocierało się o cud.
Za to mam spore doświadczenia importowe, namiary na kilka firm sprowadzających motocykle, wiem gdzie się rejestruje firmy w Anglii, jakie podatki płacą Niemcy i takie tam, także mam nadzieję, że będę mogła wam się za wsparcie odwdzięczyć, bo po kilku dniach na forum rozróżniałam nawet na niewyraźnych na zdjęciach, że to nie to moto którego szukam Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:40, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Hehe .. widocznie rzucałaś na zbyt krotki okres czasu :p no i super ze maszynę masz. Ze kupiłaś to na co sie nastawiłaś.. ze sie nie poddalas mimo takich przeciwności jakie Ci na drodze stawały. Nie jeden by sie poddał i kupil cos innego.. Naprawdę szacun.
Co do parkingowki.. hmm czy zawsze robisz ten sam błąd przy niej? Czy za każdym razem byla inna sytuacja ktora doprowadziła do gleby? Pytam nie dlatego ze jestem wścibski ale dlatego ze byc może udalo by sie jakoś pomoc. Wiem ze nie odejme Ci z moto ani kg. ani nie dołożę kilku cm. Wzrostu ale może jakaś cenna rada sie przyda Smile
Jesteś teraz po tak długim poszukiwaniu SX'a dobrym doradcą dla potencjalnych przyszłych kupców Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:56, 09 Kwi 2017    Temat postu:
Niestety uczę się na błędach, rad na to raczej nie ma Smile
Sytuacje są przeróżne, na początku to była rzeczywiście kwestia doświadczenia (np. nie wzięłam pod uwagę, że jak obniżę zawieszenie to trzeba lepiej dobierać miejsca parkingowe, bo moto nie przechyla się po zaparkowaniu w takim stopniu jak przed), więc to, że ktoś zostawia motka nie znaczy, że ja też mogę Smile
Inne to już niespodzianki wynikające trochę z nieuwagi ale trudno ich uniknąć, np staję w nocy na skraju drogi, bo się zgubiłam, ciemno jak w d.. i nie zauważyłam, że pod prawą nogą nie ma asfaltu i wyląduje kilka cm niżej niż zakładałam albo próbuję odepchnąć się do tyłu ale stoję na plamie piasku albo jakimś kamyku (w mototrampkach tego nie czuć) a w związku z tym, że nie stoję całą stopą tylko już na palcach to noga ucieka, a jak moto się przechyli trochę za bardzo to już go nie podniosę do pionu bo okolice 300kg to trochę za dużo jak na moje możliwości Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 5:55, 10 Kwi 2017    Temat postu:
Gratulacje z zakupu - niech służy. Jak już ogarniesz, zapraszamy do Galerii - dodaj swój wątek i rozwijaj o nowe foty i mody Smile

Co do instrukcji - napisz do mnie na PW ze swoim mailem, mam elektroniczną instrukcję do wszystkich modeli Kawasaki w języku PL podesłaną przez dealera (w papierkach jest tylko ENG i Hiszpańska).


Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Pon 5:56, 10 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 5 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin