Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:14, 25 Lis 2017 Temat postu: Quickshifter :) ktoś może lata? |
|
|
No i koniec sezonu a tu w kartonie "wisienka na torcie" QS do mojego SXa:)
Ktoś ma zamontowany?dobrze chodzi?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:11, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Podaj jakieś dane tego urządzenia - firma, model, cena
Jestem ciekaw na jakiej zasadzie tutaj działa, jak się go montuje, itp.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:23, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Fajna sprawa jesli ktoś zapierdala do jazdy normalnej mało co potrzebne,do sx-a cena 393.19£ FULL (2016 model)
Ostatnio zmieniony przez REM dnia Sob 21:24, 25 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:28, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
zamontuje, przetestuje i dam znać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macjus6
Z-zlot friend
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SMI Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:50, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Jakiej firmy ten quickshifter?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:57, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
rs technology
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:37, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
na tor super, do jazdy codziennej po mieście takie sobie. To jak z biegami w łopatkach przy kierownicy w aucie - sportowo nie mają sobie równych, ale wjedź tym do miasta Kwestia, czy Twój qs działa w obie strony (wbijanie biegów i redukcja)? Bo spotykałem się z modelami, które działały tylko przy wbijaniu biegu w górę, przy redukcji trzeba było ze sprzęgłem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:40, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
po co komentować że do miasta się nie nadaje jak się nie ma
qs super sprawa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:03, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
lubon napisał: | po co komentować że do miasta się nie nadaje jak się nie ma
qs super sprawa |
a kolega wróżbita? Jak wyżej, QS jest stricte torowym gadżetem. Miałem okazję jeździć na moto z QS (jakaś R1, nie pamiętam dokładnie jaki model) i tam akurat był taki QS, który działał tylko w górę. Fajnie się tym przyspiesza, ale w niższej partii obrotów działał jak skrzynia w traktorze. Nie wspominając o tym, że do redukcji wymagał sprzęgła. W najnowszych jest opcja zmiany w obie strony, ale takiego niestety nie miałem okazji testować.
Także tego, wiele zależy od modelu QS. Nikt nie pisze, że nie jest super, ale ja bym do SX, który nie jest raczej rasowym ścigiem na tor, raczej go nie pakował Choć kwestia gustu, kolega pyta o opinie i takowe dostaje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:16, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Jak jeździłeś to zapewne wiesz że możesz sobie ustawić czasy i zakres obrotów od jakich ma działać i nawet na których biegach - więc nie mów że chodził kiepsko przy danym zakresie obrotów
down tez można założyć ale to już jest większa zabawa jak się nie ma elektronicznego rolgazu
Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Pon 14:17, 27 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drobny
Zaglądacz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:24, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
QS to super sprawa dla rasowych sprzętów torowych lub właścicieli miejskich nakedów - czemu bo w samej zasadzie działania i gółwnej definicji potrzeby instalacji tego gadżetu jest zmiana biegów na tzw. pełnej ku..wie a takowa przydaje sie profesjonalistom na torze albo do lansu z pod świateł.(czyli właściwie do zmiany pierwszych 3 biegów)
Jak damian wspomniał próba wykozystania QS w średnim i niskim zakresie obrotów jest dobijająca bo moto szarpie.
Jeżeli już inwestować to w werjse full która umożliwia tzw. down shift bez wysprzęglania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:33, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
szarpie???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:52, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
lubon napisał: | szarpie???  |
nic nie szarpie w dolnym,średnim i wysokim ( dolne powiedzmy 3500-5500 - max 14000) , działa jak dsg , oczywiście wymaga to pewnej regulacji dobrze jest mieć dla każdego biegu osobne czasy. Zaleta QS jest taka że plecak nie wyczuję zmiany biegu co skutkuje nie obijaniem się kaskami no i strzał z komina najlepiej w tunelu. down shift moim zdaniem zbędne żeby doposażyć moto , odpowiedzi "zawodnika" co dosiadł jakąś R1 z tym gadżetem, są bezzasadne - albo źle zestrojone albo zawodnik do d... ,
Mam z dynojeta (odcięcie zapłonu i paliwa ).
Jak napisał REM do jazdy normalnej są SX-y a nie do zapierdalania i tego się trzymamy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:41, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Avator zgadza;m się z tobą w 100% quickshifter zajebista sprawa do tego dobrze zestrojony to już miód i malina przy zapierdalaniu po zakrętach rewelacja a nudna turystyka to może już być ze sprzęgłem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:45, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | lubon napisał: | szarpie???  |
nic nie szarpie w dolnym,średnim i wysokim ( dolne powiedzmy 3500-5500 - max 14000) , działa jak dsg , oczywiście wymaga to pewnej regulacji dobrze jest mieć dla każdego biegu osobne czasy. |
Wszystko zależy od QS, jak jest z niższej półki, to będzie szarpał i cholernie trudno go ustawić. Właściciel moto z QS, na którym latałem spędził masę czasu na dostrajaniu i miał wybór, albo ustawić żeby super działał w wyższym zakresie obrotów (co też uczynił), albo ustawić niższy zakres do miasta (co od razu wyśmiał, bo po uja komu QS do miasta?). No i był to QS bez downshiftu. Nie wiem, jak jest z nowymi QS, bo nie miałem ostatnio okazji latać moto z takim ustrojstwem
A co do zmiany biegów, który powoduje obijanie kasku plecaka o ridera - wtedy polecam potrenować trochę zmianę biegów ^^
Reasumując - jak latasz sportowo, QS jak najbardziej. Jak okazjonalnie wylatujesz na tor i myślisz, że QS w trasie czy jeździe turystycznej diametralnie zmieni jazdę - nie warto. QS to droga zabawka i poza torem serio nie jest wart swoich pieniędzy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|