Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JERZYK-NYC
Zaglądacz
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYC Płeć:
|
Wysłany: Sob 4:00, 21 Mar 2015 Temat postu: Rejestracja motocykla sprowadzonego ze Stanow-swiatla? |
|
|
Witam po krótkiej przerwie
Czy sprowadzając motocykl ze Stanów trzeba zmieniać reflektory?
Czytałem dzisiaj"Motocykl" na kwiecień i tak tam pisze.Temat o przeglądach technicznych strona 17.Mozliwe,że H-D to tak ale Kawasaki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:29, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Reflektory w Stanach są symetryczne, w Europie światła świecą asymetrycznie, w Polsce i krajach których jeździmy po prawej stronie światła ustawione są tak, aby bardziej oświetlały prawą stronę drogi i pobocze, więc możesz mieć problem przy przeglądzie technicznym, i raczej będziesz musiał zmienić reflektor na wersje europejską, no chyba że w SXie da się to jakoś przestawić w każdej lampie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:42, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja poprzednie moto mialem angola i nic nie zmienialem. Raczej nikt sie tego nie uczepi. Masa anglików jezdzi u nas na drogach bez zmienionych lamp.
Ale jest jeszcze inna opcja by temu zaradzic.. demontujesz lampe, wysylasz do Oskara ( uzytkownik forum ) i on Ci zamontuje do lampy soczewki z xenonem nawet.
Luknij w moj temat to bedziesz wiedzial o czym mowie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:43, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza napisał: | Ja poprzednie moto mialem angola i nic nie zmienialem. Raczej nikt sie tego nie uczepi. Masa anglików jezdzi u nas na drogach bez zmienionych lamp.
Ale jest jeszcze inna opcja by temu zaradzic.. demontujesz lampe, wysylasz do Oskara ( uzytkownik forum ) i on Ci zamontuje do lampy soczewki z xenonem nawet.
Luknij w moj temat to bedziesz wiedzial o czym mowie. |
Nikt raczej się nie doczepia, ale może się przyczepić jakiś gliniarz parę dobrych kilometrów od domu i będzie problem bo zbierze nam dowód. Jest jeszcze kwestia kierunkowskazów, bo w stanach po odpaleniu świateł kierunki delikatnie świeca cały czas, i zaczynają migać po włączeniu kierunkowskazu, a wtedy raczej na pewno policjant się doczepi
Tak jak kolega pisał, w razie czego pisz do Oskara, chłopak zna się na rzeczy i na pewno pomoże Ci ogarnąć sytuacje Temat z jego pracami i kontaktem znajdziesz tutaj :
http://www.z1000.fora.pl/reklama,82/xenon-bi-xenon-przerabianie-lamp-na-soczewkowe-motocykle,7412.html
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JERZYK-NYC
Zaglądacz
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYC Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:06, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki ale..
czy sposób świecenia reflektorów nie zależy od ksztaltu szyby reflektora,jak jest "ponacinana" a nie od soczewek w środku,które sa zarowkami?
Rozproszenie światła nie zależy przecież od żarówek,dlatego w autach z Anglii zmienia się cale wkłady a nie żarówki?
Co do kierunkowskazów,to nie zauwazylem,aby ciut świeciły po starcie silnika,nawet w nocy.hm,może nie zwracalem tak dokładnie uwagi,muszę się przy okazji przyjrzec
Ok,ogladalem te lampy od Oskara i widzę,ze szkło jest czyste tzn.soczewka "robi" za reflektor.
Tylko jedno pytanie.Oskar chyba używa szyb ze Stanów bo maja znaczek DOT tzn.ze sa dopuszczone do ruchu po drogach amerykańskich/DOT-department of transportation,ichniejsze ministerstwo transportu powiedzmy,tak jak na każdym kasku musi być ten znaczek/.
Wiec pradoks w sumie,bo zamieniany jedna szybke z DOT na druga,jeśli polskie prawo nie dopuszcza tej pierwszej to dlaczego można jeździć z ta od soczewek?
Panowie,nie wiem dlatego pytam no i pozdrawiam z NYC,właśnie wczoraj spadł kolejny śnieg!Chyba wiosnę w Ameryce odwołali.
Ostatnio zmieniony przez JERZYK-NYC dnia Sob 14:57, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:57, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
JERZYK-NYC
sorki ale chciałbym mieć twoje problemy , nie słuchaj tych co jakieś żarniki wstawiają i jest git , gówno śmierdzi ,spłukać sie nie da i dalej śmierdzi.
krótko , sciągasz ten moto do Pl z kompletem papierów i przechodzisz normalną rejestracje i inne procedury , jak się dojebią do reflektorów to jest ustawa ale odsyłam Cię do [link widoczny dla zalogowanych] znanym wszystkim ,i nie ma "dick" co odmówi , prędzej doczepi się do żarników bo to każdy chyba wie jak to wygląda i swieci
jeśli Twój moto pali, ma światła, kierunkowskazy , nie hałasuje ( wiadomo) ma hamulce ,klakson, licznik (alternatywa w km/h ) nie przejmuj się twój moto jest jak najbardziej sprawny na Pl drogach.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JERZYK-NYC
Zaglądacz
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYC Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:56, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No,i Bogu dzięki.Nie mam więcej pytań na ten temat.Dziękuje bardzo za wyczerpująca odpowiedz.Pozdrawiam Jerzyk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|