Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:10, 18 Maj 2016 Temat postu: ustawienie zawieszenia SX |
|
|
Hej, moze napiszemy tu jak kto ustwia zawieche do róznego latania ,chodzi mi o tył w szczególnosci o ilosc clicków po załozeniu kufra czy z pasazerem , no i we winklach , zawsze mam z tym problem niby krece ale nie czuje zbyt róznicy z tego co wiem standard to ustawic na odkreceniu w przeciwnym kierunku do wskazówek zegara i 8 clików tylko jak to sie ma do jazdy , podzielcie sie opiniami
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:47, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
dołączam się do pytania. czy na minus jak się kręci to jest sztywniej czy bardziej miekko. bo rozkminiałem ale sam nie wiem krece w tą i w tą bez efektu. A może to tylko chwyt marketingowy kawasaki? mnie na wybojach to mało co nie zrzuci tak sztywno !
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:57, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wojteq93 napisał: | dołączam się do pytania. czy na minus jak się kręci to jest sztywniej czy bardziej miekko. bo rozkminiałem ale sam nie wiem krece w tą i w tą bez efektu. A może to tylko chwyt marketingowy kawasaki? mnie na wybojach to mało co nie zrzuci tak sztywno ! | tez o tym pomyslałem ze to chwyt wiec załozyłem temat moze ktos kto to potrafi ustawic cos doradzi
Ostatnio zmieniony przez RoBeRt dnia Śro 18:57, 18 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:50, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W starym modelu regulacja dziala bardzo dobrze. Mimo ze jest utrudniona poprzez koniecznosc uzycia klucza. Ja jezdze na 7 stopniu a jest ich bodajze 9.
Ja akurat preferuje twardsze zawieszenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:11, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Na pokrętle macie przecież napisane jak byk HARD i SOFT W prawo jest HARD, czyli utwardzasz a w lewo SOFT. Klików jest bodajże 40, ja jeżdżę dokładnie pół na pół. Bawiłem się tym i dla mnie optymalne ustawienie to te fabryczne (nie za miękko, ale też i nie tak twardo). Latam z kuframi i plecakiem i takie ustawienie jest ok. Gadałem z ludźmi od Kawasaki i prawie wszyscy przyznali, że fabryczne jest najczęściej ustawiane (ale plus dla Zielonych, że dali opcję łatwego ustawiania twardości sprężyny). Wiadomo, ustawcie wedle własnych preferencji, ale nie oczekujcie, że po przekręceniu o 2-3 kliki moto diametralnie się zmieni
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:11, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Na pokrętle macie przecież napisane jak byk HARD i SOFT W prawo jest HARD, czyli utwardzasz a w lewo SOFT. Klików jest bodajże 40, ja jeżdżę dokładnie pół na pół. Bawiłem się tym i dla mnie optymalne ustawienie to te fabryczne (nie za miękko, ale też i nie tak twardo). Latam z kuframi i plecakiem i takie ustawienie jest ok. Gadałem z ludźmi od Kawasaki i prawie wszyscy przyznali, że fabryczne jest najczęściej ustawiane (ale plus dla Zielonych, że dali opcję łatwego ustawiania twardości sprężyny). Wiadomo, ustawcie wedle własnych preferencji, ale nie oczekujcie, że po przekręceniu o 2-3 kliki moto diametralnie się zmieni | no tak piszesz ze na srodku latasz na standardzie .a standard to 8 klikow wiec jesli jest 40 to z kad u cb na srodku standard ..
Ostatnio zmieniony przez RoBeRt dnia Czw 17:11, 19 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:53, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
myslalem ze to o 3-4 kliki mozna regulowac najpierw jednak pasowałoby instrukcję przeczytac sprawdze i dam znac do 40 to nie kreciłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:27, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
RoBeRt napisał: | damiang napisał: | Na pokrętle macie przecież napisane jak byk HARD i SOFT W prawo jest HARD, czyli utwardzasz a w lewo SOFT. Klików jest bodajże 40, ja jeżdżę dokładnie pół na pół. Bawiłem się tym i dla mnie optymalne ustawienie to te fabryczne (nie za miękko, ale też i nie tak twardo). Latam z kuframi i plecakiem i takie ustawienie jest ok. Gadałem z ludźmi od Kawasaki i prawie wszyscy przyznali, że fabryczne jest najczęściej ustawiane (ale plus dla Zielonych, że dali opcję łatwego ustawiania twardości sprężyny). Wiadomo, ustawcie wedle własnych preferencji, ale nie oczekujcie, że po przekręceniu o 2-3 kliki moto diametralnie się zmieni | no tak piszesz ze na srodku latasz na standardzie .a standard to 8 klikow wiec jesli jest 40 to z kad u cb na srodku standard .. |
W instrukcji masz 8, natomiast podczas przeglądu serwis ma w tabelce czynność polegająca na sprawdzeniu zawieszenia. Wtedy też zwykle przestawia zawieszenie i ustawia 50/50, przynajmniej u mnie tak było i o tym zostałem poinformowany. Dla mnie 8 klików od Hard to po prostu za twardo, zresztą jak rozmawiałem na serwisie o tym to potwierdzili, że jazda na 8 klików od Hard po Polskich drogach to proszenie się o ból dupska - sorki, takie w Polsce mamy drogi Możliwe, że Wy macie ustawione 8 - tego nie wiem, ja bawiłem się tym przez pierwsze 1000 km i uznałem, że 50/50 to optymalne rozwiązanie, zarówno do jazdy solo, jak z plecakiem. Weź też pod uwagę, że SX tworzone są przez japońców, a tam mają trochę inne drogi i dla nich ten standard może oznaczać coś zupełnie innego
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:29, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ok , ustawiam na 20 kików i obserwuje jak to sie sprawuje , dzieki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:27, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ja powiem tyle ze przy mojej (nie dużej) wadze to ustawiłem na 24 kliki od hard (czyli w strone bardziej miekkiego zawieszenia) i efekt od razu duzo lepszy nei skacze mi juz po dołach tak. ogólnie motor zajebisty nie ma co ukrywać dużo.. tak mi się dobrze na nim jeździ ze szok. szkoda ze skrzynia taka toporna troche, ale daje rade. cieżko mi jest się przyzwyczaić to takiego "dziwactwa" po jeździe na pegaso 650 i tdm 900 ale jak się odkryje w pełni funkcjonalność tego motocykla to miód malina
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:20, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wojteq93 napisał: | ja powiem tyle ze przy mojej (nie dużej) wadze to ustawiłem na 24 kliki od hard (czyli w strone bardziej miekkiego zawieszenia) i efekt od razu duzo lepszy nei skacze mi juz po dołach tak. ogólnie motor zajebisty nie ma co ukrywać dużo.. tak mi się dobrze na nim jeździ ze szok. szkoda ze skrzynia taka toporna troche, ale daje rade. cieżko mi jest się przyzwyczaić to takiego "dziwactwa" po jeździe na pegaso 650 i tdm 900 ale jak się odkryje w pełni funkcjonalność tego motocykla to miód malina |
Ja u siebie nie ustawiam za miękko, bo jednak trochę ważę + kufry i plecaczek Ale fakt, kilka kliknięć potrafi sporo zmienić. Co do skrzyni, ja nie narzekam, w porównaniu do Yamaszek to jest malina. Jedyne, czego nie mogę zrozumieć to brak wkomponowanego w zegary wyświetlacza biegów, w takim moto powinien to być standard. GiPro działa, ale w ekstremalnych sytuacjach potrafi pokazywać bujdy. Tu Kawasaki się nie popisało
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:52, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Jedyne, czego nie mogę zrozumieć to brak wkomponowanego w zegary wyświetlacza biegów, w takim moto powinien to być standard. GiPro działa, ale w ekstremalnych sytuacjach potrafi pokazywać bujdy. Tu Kawasaki się nie popisało |
To prawda.. ale poczekajcie na nowego SX'a.. na pewno będzie juz miał wskaźnik biegów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:45, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie wskaznik biegow wam w glowach a nie ma nawet temperatur silnika
Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Sob 11:27, 21 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:28, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
jak nie temperatury silnika, wszystko jest musisz ustawić tylko na wyświetlaczu
No gi pro działa dziwnie, dopiero po odpuszczeniu do końca klamki sprzęgła zmienia bieg na wyświetlaczu na szczęście tyczy się to niższych biegów. Poza tym na plus bez tego ciężko by było ogólnie kawasaki na plus
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 5:19, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza napisał: | damiang napisał: | Jedyne, czego nie mogę zrozumieć to brak wkomponowanego w zegary wyświetlacza biegów, w takim moto powinien to być standard. GiPro działa, ale w ekstremalnych sytuacjach potrafi pokazywać bujdy. Tu Kawasaki się nie popisało |
To prawda.. ale poczekajcie na nowego SX'a.. na pewno będzie juz miał wskaźnik biegów |
Nie byłbym taki pewien, możliwe, że w wersji Tourer (tak, jak to jest teraz w Versysach), ale jakoś nie widzi mi się dopłata 8-10k za pakiet kufrów i zapalniczkę + wyświetlacz biegów
Milovic napisał: | Panowie wskaznik biegow wam w glowach a nie ma nawet temperatur silnika |
Temperaturę masz pod dolnym przyciskiem select (o ile ganiasz SX po 2014 roku, we wcześniejszych nie wiem, jak jest). Temperatura pojawi się tam, gdzie zegar
|
|
Powrót do góry |
|
|
|