Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:04, 16 Maj 2017    Temat postu:
Zupełnie normalne, poprzedni model po odłączeniu zapłonu też wraca do pozycji KTRC 1 (najwyraźniej domyślnej) Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:59, 16 Maj 2017    Temat postu:
Nie pamiętałem w moim poprzednim (2015) modelu czy coś takiego sie dzieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:57, 17 Maj 2017    Temat postu:
REM napisał:
Nie pamiętałem w moim poprzednim (2015) modelu czy coś takiego sie dzieje.


Zapewne rzadko wyłączałeś Smile Ja prawie cały sezon przejeżdżam na KTRC 1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:01, 17 Maj 2017    Temat postu:
REM -> sprawdzałes czy można wyłączyc KIBIS?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:03, 18 Maj 2017    Temat postu:
Jest na desce informacja ale nie mam pojęcia czy da sie to ruszyć bez kompa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:14, 31 Maj 2017    Temat postu:
Nie mam pojęcia ale nowe siodło jest miększe od mojego poprzedniego 2015 modelu i "wydaje" mi sie ze jest to cos innego jak tylko gąbka.Na + dupsko odpoczywa 500 mil dziennie pikuś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d2wid2




Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:17, 27 Cze 2017    Temat postu:
Tutaj jest polskie porównanie nowego modelu SXa do starego SXa
https://youtu.be/KHatjPxFhK0


Ostatnio zmieniony przez d2wid2 dnia Wto 17:17, 27 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:27, 28 Cze 2017    Temat postu:
d2wid2 napisał:
Tutaj jest polskie porównanie nowego modelu SXa do starego SXa
https://youtu.be/KHatjPxFhK0


On lata SXem przed liftem, więc porównanie ze sporym przeskokiem i w moim odczuciu nie do końca miarodajne, bo w 2 dni nijak nie idzie poznać maszyny - wiele info powiela z ulotek, szkoda, bo mógłby powiedzieć, jak się jeździ, jak w zakrętach itd.

Przydatne video, ale dla porównania pierwszej wersji do najnowszej, nic więcej Smile

Ja podtrzymuję to, co pisałem od samego początku - w zestawieniu cen poprzedniego modelu i tego nowego, za dużo sobie wołają za nowego SX'a. Moto świetne, ale nie za taki pieniądz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:40, 28 Cze 2017    Temat postu:
Zatem co proponujesz w podobnych pieniądzach, bede raczej żegnał się ze swoim z1000 i potrzebuje czegos co lepiej chroni przed wiatrem. Miał byc nowy SX ale troche się waham jeszcze, po głowie chodzi mi również hayka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:48, 28 Cze 2017    Temat postu:
Nie wiem jak inni ale ja przesiadłem się na z1000sx z nakeda i powiem szczerze że z tą ochroną przed wiatrem to nie jest za specjalnie(mowa o modelu 2017). sytuacja wygląda tak samo jak na innych sportach - chcesz jechac szybko i żeby nie wiało to sie składasz w scyzoryk za i tak małą szybką. jak chcesz cieszyc sie z odprężonej pozycji i jechac wyprostowany to max do 120km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:56, 28 Cze 2017    Temat postu:
Hmm, a co preferujesz? Turystyka czy bardziej sport? Hayka to bydle Smile

Moim zdaniem w podobnej cenie dorwiesz BMW R1200RS, jeżeli lubisz beemki, to warto się zastanowić (dużo elektronicznych bajerów, dużo więcej niż SX, podobna pozycja). Trochę tańsza będzie 800 GT, ale mi jakoś nie przypadła do gustu. VFRka 800 od Hondy też nie wygląda najgorzej. Może też Suzuki GSX 1000 F (mniej znany model w Polsce, ale na świecie podobno nie radzi sobie najgorzej) - trochę alternatyw jest.

Dokładnie nie sprawdzałem każdego modelu. Musiałbyś porównać dane techniczne, poprzysiadać się, popatrzeć na wygląd, jak się jedzie, jakie są osiągi i najważniejsze - do czego ma to moto Ci służyć Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:04, 28 Cze 2017    Temat postu:
ja raczej turystyka, sport na drogach publicznych mnie średnio interesuje. Tak samo jak lubie dobre przyśpieszenie, ale V-max to nie moja bajka. Jeżdżę prawie tylko z moją żoną a ona ma ninje 300, wiec tak się bujamy raczej. Będzie pewnie zmieniała na jakaś 600 po tym sezonie i w planach mamy jakies dłuzsze wypady. Własnie co do BMW to tak jestem nie bardzo przekonany, hayke widziałem ostatnio pod supermarketem i tak całkiem fajne to, wcale nie takie duze jak myślałem wczesniej. Na większej pojemności niż 1000 mi nie zalezy, ale chciałbym zeby moto miało podobną charakterystyke oddawania mocy co Zet. W sumie wszystko mi w nim odpowiada tylko nie to ze wieje. Dobra bo troche off topem jedzie xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:55, 28 Cze 2017    Temat postu:
To w kwestii BMW się zgadzamy - robią majstersztyk, jeżeli chodzi o elektronikę i ogólnie silniki, ale z wyglądu to chyba najbrzydsze motocykle jakie obecnie powstają (no może są na równi z serią MT od Yamahy) - zdanie subiektywne, bo jedni kochają, inni nienawidzą Smile

Hayka spoko, ale będziesz na niej leżał, mi to na przykład nie pasowało. Co do ochrony przed wiatrem, mój SX po wymianie szyby spokojnie pozwala mi lecieć 140-150 bez jakiejś mega walki z wiatrem, później niestety wieje i to mocno.

Jak chcesz, coś co przypomina charakterystyką silnika Z1000, ale dodatkowo mocno chroni przed wiatrem - spróbuj GTR 1400. Moim zdaniem dużo lepiej się sprawdzi na dalszy wypad, niż Hayka. No i ma wał + zajebistą masę własną Very Happy Sam o takim myślałem, ale u mnie w garażu maszyna typu Grand Tourer wyląduje dopiero za parę lat, na razie potrzebowałem czegoś lżejszego i padło na SX. Ludzie mocno chwalą GTR'a, jest elastyczny, potrafi odlecieć jak rakieta, Vmax ma blisko 280 km/h i co najważniejsze - ma bardzo dobrą ochronę przed wiatrem. Niestety nie ma już modelu 2017 - wycofali go w tym roku ze względu na Euro4 - zapewne pojawi się za rok czy dwa w wersji poliftowej. Możesz jeszcze sprawdzić podobne modele typu Yamaha FJR 1300, ale nowa z 6-ciobiegową skrzynią + komputerami to koszt ponad 80 kafli ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackas
Świeżak



Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:24, 28 Cze 2017    Temat postu:
Ciekaw jestem czemu łącznik silnika i ramy (pionowy zaraz za chłodnicą po obu stronach ) nie jest aluminiowy w modelu 2014-2016 . Gdyby był chociaż z jednego profilu mógłby być pomalowany proszkowo, a tak na wygięty profil prostokątny naspawany jest profil C - siłą rzeczy pod spodem nie sposób tego zabezpieczyć antykorozyjnie. W moim już rudy kolor wychodzi z pod spodu na tych łącznikach (pewnie Anglik dużo w deszczu jeździł Rolling Eyes )

Ciekawe czy to zmienili w 2017 ? - "alamunium" byłoby lżejsze Idea



[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez jackas dnia Śro 11:27, 28 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:47, 28 Cze 2017    Temat postu:
damiang napisał:
To w kwestii BMW się zgadzamy - robią majstersztyk, jeżeli chodzi o elektronikę i ogólnie silniki, ale z wyglądu to chyba najbrzydsze motocykle jakie obecnie powstają (no może są na równi z serią MT od Yamahy) - zdanie subiektywne, bo jedni kochają, inni nienawidzą Smile

Hayka spoko, ale będziesz na niej leżał, mi to na przykład nie pasowało. Co do ochrony przed wiatrem, mój SX po wymianie szyby spokojnie pozwala mi lecieć 140-150 bez jakiejś mega walki z wiatrem, później niestety wieje i to mocno.

Jak chcesz, coś co przypomina charakterystyką silnika Z1000, ale dodatkowo mocno chroni przed wiatrem - spróbuj GTR 1400. Moim zdaniem dużo lepiej się sprawdzi na dalszy wypad, niż Hayka. No i ma wał + zajebistą masę własną Very Happy Sam o takim myślałem, ale u mnie w garażu maszyna typu Grand Tourer wyląduje dopiero za parę lat, na razie potrzebowałem czegoś lżejszego i padło na SX. Ludzie mocno chwalą GTR'a, jest elastyczny, potrafi odlecieć jak rakieta, Vmax ma blisko 280 km/h i co najważniejsze - ma bardzo dobrą ochronę przed wiatrem. Niestety nie ma już modelu 2017 - wycofali go w tym roku ze względu na Euro4 - zapewne pojawi się za rok czy dwa w wersji poliftowej. Możesz jeszcze sprawdzić podobne modele typu Yamaha FJR 1300, ale nowa z 6-ciobiegową skrzynią + komputerami to koszt ponad 80 kafli ;/


bardzo bardzo rzadko latam wiecej niz 150, nawet na autostradzie to 150-160 to max jak śmigam i wystarcza mi to w zupełności. Na nakedzie 150 juz sie daje bardzooo we znaki a jak to jest na sxie?
Tak czy inaczej szkoda 60+ patoli a do tego chciałbym jeszcze wersje tourer z kuferkami :'(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin