Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:49, 05 Mar 2017 Temat postu: Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017 |
|
|
Zatem,nie widząc nikogo będę pierwszym zakładając temat + i - nowego modelu..po przejechaniu 200mil na razie moja opinia :
+
-lepsza pozycja siedzenie węższe
-światła dają lepsze oświetlenie ( Kawasaki mówi o 40% na +)
-sprzęgło SUPER miękkie lekko chodzi
-owiewka jest wysoka i swietnie chroni nie potrzeba zmieniać (jest na czterech śrubach )
-zegary swietnie oprzyzadowane (temp.silnika i na zewnątrz,wyś.biegów..itp)
-
-całkowicie inny motocykl nie wszystko pasuje ze starego modelu,zadupek tylnego siedzenia nie pasuje..
-oświetlenie zegarów jest ciemne,jesli jest słoneczna pogoda lub jest ciemno wszystko jest czytelne ale jesli jest zachmurzony dzień jest lipa ciezko czytelny wyświetlacz
Na razie to tyle ..
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:12, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Motocykl dotarty i po 1 przeglądzie 650mil zrobione test przyspieszenia przeszedł pomyślnie nowy system "anty koło" sprawdza sie zajebiscie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:17, 10 Mar 2017 Temat postu: Re: Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017 |
|
|
REM napisał: | Zatem,nie widząc nikogo będę pierwszym zakładając temat + i - nowego modelu..po przejechaniu 200mil na razie moja opinia :
+
-lepsza pozycja siedzenie węższe
-światła dają lepsze oświetlenie ( Kawasaki mówi o 40% na +)
-sprzęgło SUPER miękkie lekko chodzi
-owiewka jest wysoka i swietnie chroni nie potrzeba zmieniać (jest na czterech śrubach )
-zegary swietnie oprzyzadowane (temp.silnika i na zewnątrz,wyś.biegów..itp)
-
-całkowicie inny motocykl nie wszystko pasuje ze starego modelu,zadupek tylnego siedzenia nie pasuje..
-oświetlenie zegarów jest ciemne,jesli jest słoneczna pogoda lub jest ciemno wszystko jest czytelne ale jesli jest zachmurzony dzień jest lipa ciezko czytelny wyświetlacz
Na razie to tyle ..
Pozdrawiam. |
Ale chyba jakiejś wielkiej różnicy w prowadzeniu ani w przyspieszeniu raczej nie ma?
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:38, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wlasnie jest i w tym i w tym..
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:41, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wooow dzisiaj postanowiłem pokatowac maszynkę przejechane 750 mil i heya!!!
Pięknie zawija sie do 145mil/h nawet nie zdążyłem zauważyć kiedy to sie stało i postanowiłem sprawdzić koło- gumę WOOW przy każdym gumowaniu zapala sie kontrolka żółta warning indicator w tym samym czasie kiedy przód jest podniesiony zaczyna "tyrkotać" coś w stylu dźwięku łańcucha i motocykl opada...ale za to z postoju gdy sie da w pędzel UUUUUUU bez poślizgu tylnego koła oraz bez postawienia koła leci jak z procy!!!!!calkowicie inny motocykl przez tą elektronikę .Dla mnie na BIG+!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:00, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ale jaja w serwisach 3 powiedzieli ze nie wiedzieli ze nowy sx ma system antywheeli Hahahaha musiałem im tłumaczyć a jednemu pokazałem co sie dzieje
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:41, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Z tego, co piszesz, Anti-Wheelie działa podobnie, jak KTRC, tylko odcina napęd nie przy uślizgu koła, a jak sensor wyczuje, że przód nie ma styku z podłożem
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:55, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | Ale jaja w serwisach 3 powiedzieli ze nie wiedzieli ze nowy sx ma system antywheeli Hahahaha musiałem im tłumaczyć a jednemu pokazałem co sie dzieje |
No właśnie nie do końca wiem jak działa ten system, jaka jest różnica w porównaniu do KTRC.
Możesz przybliżyć jak to działa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:03, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wlasnie chodzi mi po głowie i nie daje mi spać ..bo..moze byc to mój czeski błąd .. w modelu z 2015 jezdzilem na kole przy ktrc 1 i dało sie - w tym modelu nie wyłączyłem ktrc i jezdze na 1-ce musze sprawdzić czy jesli całkowicie wyłącze bedzie tak samo sie zachowywać i sprawa bedzie jasna.Mam nadzieje ze nie ma systemu bo fajnie sie jezdzi na kole.
Ostatnio zmieniony przez REM dnia Czw 13:37, 16 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:10, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź, bo z tego, co piszesz to jest po prostu KTRC A masz na zegarach ustawienie i jednego i drugiego? Bo na pewno nie połączyliby KTRC z Anty-Wheelie. I zapewne oba systemy miałyby też oddzielne lampki, ale tutaj tylko zgaduję, bo nie widziałem włączonych zegarów w nowym SX
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:09, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy,
według testów zarówno w polskiej prasie motocyklowej jak i zagranicznej Z1000SX 2017 ma na pewno system anty-Wheelie i z tego co pamiętam, to jest to system zapobiegający wyglebieniu się podczas jazdy/hamowania w złożeniu, ale głowy nie dam. Na pewno ma czujnik przechyłu itp, ale jaka jest w praktyce różnica w działaniu pomiędzy KTRC a tym anty-Wheelie - tego nie wiem.
REM, popróbuj i opisz jak to działa w praktyce.
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Czw 19:09, 16 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:51, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Napisałem i uciekło ????co jest ???
Sprawdziłem !!!Wszystko Ok mój błąd..tylko ze - w modelu 2015 ktrc jest mniej czuły i ja jezdzilem na ktrc 1 w nowym modelu już po włączeniu ktrc ma sie problem ze startem na koło,reasumując przycisk Off KTRC i DZIDA !!!!Sorry za zamieszanie wiecej elektroniki i człowiek sie gubi..
Ostatnio zmieniony przez REM dnia Czw 19:53, 16 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drobny
Zaglądacz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:32, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dodatkowo ciekawie wygląda możliwość dostosowania poniomu obrotów dla Shift Light. I nie koniecznie musszą to być okolice czerownego pola.
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:18, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Od 5000rpm
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:35, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | Napisałem i uciekło ????co jest ???
Sprawdziłem !!!Wszystko Ok mój błąd..tylko ze - w modelu 2015 ktrc jest mniej czuły i ja jezdzilem na ktrc 1 w nowym modelu już po włączeniu ktrc ma sie problem ze startem na koło,reasumując przycisk Off KTRC i DZIDA !!!!Sorry za zamieszanie wiecej elektroniki i człowiek sie gubi.. |
Ale to oznacza, że elektronika w nowym działa podobnie jak w starym, tylko trochę subtelniej?
A jak z poprawą siodła, bo prasa pisze, że wygodniejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|