Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:49, 05 Mar 2017    Temat postu: Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017
Zatem,nie widząc nikogo będę pierwszym zakładając temat + i - nowego modelu..po przejechaniu 200mil na razie moja opinia :
+

-lepsza pozycja siedzenie węższe
-światła dają lepsze oświetlenie ( Kawasaki mówi o 40% na +)
-sprzęgło SUPER miękkie lekko chodzi
-owiewka jest wysoka i swietnie chroni nie potrzeba zmieniać (jest na czterech śrubach )
-zegary swietnie oprzyzadowane (temp.silnika i na zewnątrz,wyś.biegów..itp)

-

-całkowicie inny motocykl nie wszystko pasuje ze starego modelu,zadupek tylnego siedzenia nie pasuje..
-oświetlenie zegarów jest ciemne,jesli jest słoneczna pogoda lub jest ciemno wszystko jest czytelne ale jesli jest zachmurzony dzień jest lipa ciezko czytelny wyświetlacz

Na razie to tyle ..
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:12, 10 Mar 2017    Temat postu:
Motocykl dotarty i po 1 przeglądzie 650mil zrobione test przyspieszenia przeszedł pomyślnie nowy system "anty koło" sprawdza sie zajebiscie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:17, 10 Mar 2017    Temat postu: Re: Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017
REM napisał:
Zatem,nie widząc nikogo będę pierwszym zakładając temat + i - nowego modelu..po przejechaniu 200mil na razie moja opinia :
+

-lepsza pozycja siedzenie węższe
-światła dają lepsze oświetlenie ( Kawasaki mówi o 40% na +)
-sprzęgło SUPER miękkie lekko chodzi
-owiewka jest wysoka i swietnie chroni nie potrzeba zmieniać (jest na czterech śrubach )
-zegary swietnie oprzyzadowane (temp.silnika i na zewnątrz,wyś.biegów..itp)

-

-całkowicie inny motocykl nie wszystko pasuje ze starego modelu,zadupek tylnego siedzenia nie pasuje..
-oświetlenie zegarów jest ciemne,jesli jest słoneczna pogoda lub jest ciemno wszystko jest czytelne ale jesli jest zachmurzony dzień jest lipa ciezko czytelny wyświetlacz

Na razie to tyle ..
Pozdrawiam.


Ale chyba jakiejś wielkiej różnicy w prowadzeniu ani w przyspieszeniu raczej nie ma?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:38, 11 Mar 2017    Temat postu:
Wlasnie jest i w tym i w tym..Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:41, 12 Mar 2017    Temat postu:
Wooow dzisiaj postanowiłem pokatowac maszynkę przejechane 750 mil i heya!!!
Pięknie zawija sie do 145mil/h nawet nie zdążyłem zauważyć kiedy to sie stało i postanowiłem sprawdzić koło- gumę WOOW przy każdym gumowaniu zapala sie kontrolka żółta warning indicator w tym samym czasie kiedy przód jest podniesiony zaczyna "tyrkotać" coś w stylu dźwięku łańcucha i motocykl opada...ale za to z postoju gdy sie da w pędzel UUUUUUU bez poślizgu tylnego koła oraz bez postawienia koła leci jak z procy!!!!!calkowicie inny motocykl przez tą elektronikę .Dla mnie na BIG+!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:00, 15 Mar 2017    Temat postu:
Ale jaja w serwisach 3 powiedzieli ze nie wiedzieli ze nowy sx ma system antywheeli Hahahaha musiałem im tłumaczyć a jednemu pokazałem co sie dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:41, 16 Mar 2017    Temat postu:
Z tego, co piszesz, Anti-Wheelie działa podobnie, jak KTRC, tylko odcina napęd nie przy uślizgu koła, a jak sensor wyczuje, że przód nie ma styku z podłożem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:55, 16 Mar 2017    Temat postu:
REM napisał:
Ale jaja w serwisach 3 powiedzieli ze nie wiedzieli ze nowy sx ma system antywheeli Hahahaha musiałem im tłumaczyć a jednemu pokazałem co sie dzieje


No właśnie nie do końca wiem jak działa ten system, jaka jest różnica w porównaniu do KTRC.
Możesz przybliżyć jak to działa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:03, 16 Mar 2017    Temat postu:
Wlasnie chodzi mi po głowie i nie daje mi spać ..bo..moze byc to mój czeski błąd .. w modelu z 2015 jezdzilem na kole przy ktrc 1 i dało sie - w tym modelu nie wyłączyłem ktrc i jezdze na 1-ce musze sprawdzić czy jesli całkowicie wyłącze bedzie tak samo sie zachowywać i sprawa bedzie jasna.Mam nadzieje ze nie ma systemu bo fajnie sie jezdzi na kole.

Ostatnio zmieniony przez REM dnia Czw 13:37, 16 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:10, 16 Mar 2017    Temat postu:
Sprawdź, bo z tego, co piszesz to jest po prostu KTRC Smile A masz na zegarach ustawienie i jednego i drugiego? Bo na pewno nie połączyliby KTRC z Anty-Wheelie. I zapewne oba systemy miałyby też oddzielne lampki, ale tutaj tylko zgaduję, bo nie widziałem włączonych zegarów w nowym SX Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:09, 16 Mar 2017    Temat postu:
Koledzy,

według testów zarówno w polskiej prasie motocyklowej jak i zagranicznej Z1000SX 2017 ma na pewno system anty-Wheelie i z tego co pamiętam, to jest to system zapobiegający wyglebieniu się podczas jazdy/hamowania w złożeniu, ale głowy nie dam. Na pewno ma czujnik przechyłu itp, ale jaka jest w praktyce różnica w działaniu pomiędzy KTRC a tym anty-Wheelie - tego nie wiem.

REM, popróbuj i opisz jak to działa w praktyce.


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Czw 19:09, 16 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:51, 16 Mar 2017    Temat postu:
Napisałem i uciekło ????co jest ???
Sprawdziłem !!!Wszystko Ok mój błąd..tylko ze - w modelu 2015 ktrc jest mniej czuły i ja jezdzilem na ktrc 1 w nowym modelu już po włączeniu ktrc ma sie problem ze startem na koło,reasumując przycisk Off KTRC i DZIDA !!!!Sorry za zamieszanie wiecej elektroniki i człowiek sie gubi..


Ostatnio zmieniony przez REM dnia Czw 19:53, 16 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:32, 17 Mar 2017    Temat postu:
Dodatkowo ciekawie wygląda możliwość dostosowania poniomu obrotów dla Shift Light. I nie koniecznie musszą to być okolice czerownego pola.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:18, 17 Mar 2017    Temat postu:
Od 5000rpm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:35, 19 Mar 2017    Temat postu:
REM napisał:
Napisałem i uciekło ????co jest ???
Sprawdziłem !!!Wszystko Ok mój błąd..tylko ze - w modelu 2015 ktrc jest mniej czuły i ja jezdzilem na ktrc 1 w nowym modelu już po włączeniu ktrc ma sie problem ze startem na koło,reasumując przycisk Off KTRC i DZIDA !!!!Sorry za zamieszanie wiecej elektroniki i człowiek sie gubi..


Ale to oznacza, że elektronika w nowym działa podobnie jak w starym, tylko trochę subtelniej?
A jak z poprawą siodła, bo prasa pisze, że wygodniejszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin