Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:05, 12 Sie 2016 Temat postu: Wszystkie modele Z....co myślicie ? |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy powstawał pierwszy model Z Kawasaki 72''jeszcze mnie nie było na świecie lecz ten to wlasnie model zapoczątkował wojnę miedzy innymi japońskimi maszynami.Słynne 4 wydechy w 4 powróciły w 21 wieku.
Chciał bym "usłyszeć " waszą opinie dlaczego Z ?Dlaczego ten model 750 800 1000 jest w waszym posiadaniu,kasa?jakosc wykonania?koszta uzytkowania?marka?(bo sąsiad miał ? )Dla mnie osobiście Kawasaki jest na ostatnim miejscu motocykli japońskich,po uprzednim Z400 postanowiłem nigdy nie posiadać tej marki modelu i serii...lecz.." Nigdy nie mów nigdy.." za sprawą wyglądu i parametrów bardzo podobnych do Hondy CBR Fireblade 929 moje nastawienie sie zmieniło po prawie roku posiadania nowego modelu sx na razie nie moge powiedzieć nic złego o użytkowaniu tego pojazdu.
Czekam na wasze opinie.Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
HubertG
Zaglądacz
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Marki Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:36, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
W moim przypadku odpowiedz jest bardzo prosta.
Trafił mi się egzemplarz w dobrym stanie i ogólnie Z jest ładny wizualnie. Jeżeli trafiłbym wtedy coś innego co by mi się spodobało wizualnie to byłoby coś innego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:49, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja napiszę pod kątem SX i turystyki
SX to na chwilę obecną idealny motocykl pode mnie - dużo mocy i momentu, fajna sylwetka, pakowny (z zestawem kufrów robi robotę), w miarę lekki no i unikalny, ciężko mu szukać konkurencji. Wybrałem go też, bo jest zbudowany na kultowym już nakedzie Z, którego zgodnie mechanicy określają jako jeden z najbardziej udanych i niezawodnych motocykli.
Po głowie chodził mi też GTR 1400 ub coś innego z ciężkiej armady turystyków, ale jak na początek z turystyką cieszę się, że wybrałem trochę lżejszego SX'a
Swoją bestię mam od marca tego roku, nawinięte już ponad 8 tys km, a do końca sezonu jeszcze daleko. Ani przez moment nie żałowałem wyboru
Co do Kawasaki i ogólnie firmy - moim zdaniem Zieloni bardzo mocno się rozwinęli. Ich H2R to przecież jeżdżąca innowacja, ZX10R w tym roku dostał tyle nowych systemów i bajerów, że głowa mała. Zety też są bezkonkurencyjne w swojej klasie. Yamaha poszła w serię MT (kompletnie nie w moim guście, a z nową R1 im delikatnie mówiąc nie wyszło), Suzuki chyba zasnęło (zawsze robili dobre sprzęty, ale technologicznie zaczynają mocno odstawać) a Honda bardziej skupiła się na skrzyni DCT i jej promocji (co też do mnie nie przemawia). SX'a wybrałem, bo był idealnym strzałem w to, co potrzebuję - fakt, nie jest najtańszy, ale też nie ma co demonizować, za taką jakość, bezawaryjność i unikalność sylwetki Zieloni mogliby zaśpiewać dużo więcej Także kończąc ten przydługi wywód - wybrałem SX'a, bo jest zajebisty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:30, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja gdy już się odkuję z kasą i wrócę do moto to w planach mam Z1000 2003 takiego jak miałem. Według mnie nawet dziś wygląd ma niczego sobie, parametry jak na latanie po mieście wystarczające, jest prosty w budowie i dość tani w eksploatacji (duży rynek części) no i to doskonała baza do przeróbek i modów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pavlacos
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 8:00, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Parametry ma dużo bardziej niż wystarczające:)
Mógłby mieć ciut lepszy dół, ale w sumie może i dobrze bo się człowiek do mocy przyzwyczaił
Ogólnie 1000 w nakedzie to czysty bezsens, no ale o to chyba chodzi
Serwis może i tani, ale źry jak fura (I gen)
Ja kupiłem, bo zawsze mi się podobała Zetka w I i III gen i akurat znajomy przedawał na szybkości.
Kawasaki ogólnie takie jakieś delikatniejsze, ale za to moim zdaniem stylistycznie ładniejsze i ma więcej charakteru
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:11, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
z1000 3gen w moim posiadaniu.
To prawda co napisał kolega wyżej, 1000 w nakedzie to wiecej niz potrzeba, i już kupując go zastanawiałem sie czy aż tyle muszę mieć (co maja w głowie posiadacze b-kingów ?? )
Nie wiem jak wam ale mnie motocykl musi się podobać, to główne kryterium dlaczego wybieram ten a nie inny, musi oczywiście dysponowac dobrym momentem obrotowym.
Kawasaki ma w sobie to cos czego nie maja inne marki. Niestety nie ma tak kolorowo, kupując kawe (przynajmniej moj model) musisz liczyć się z tym, że próżno szukac tam np wyświetlacza biegów, a brak temperatury silnika to już czysta kpina.
Prawdopodobnie następnym motocyklem będzie 1000SX
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:15, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie temat był bardzo prosty, zobaczyłem (serducho zaczęło mocniej bić), przejechałem się (ręce zaczęły drżeć) kupiłem (wchodząc do garażu i widząc moto zawsze rogal na pysku)
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:39, 20 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja uważam tak jak damiang
Motocykl jest stworzony do turystyki i do jazdy na co dzień Bardzo dobrym wyborem jest zestaw "kufrów" plastikowych ale kompletu czyli 3 x kury
co nie znaczy , że 2 x sakwa też robi swoją robotę ale planując częstrze i dalsze podróże zalecałbym jednak kufry ze względy na to , że paski od "sakw"
rysują plastiki i to jest minusem Pasażer nie ma aż takiego komfortu i nie ze względu na "kanapę" ale ze względu na ugięcie nóg w kolanach
a przynajmniej tylko na to narzeka moja "lepsza połowa"
Po za tym motocykl jest bardzo zrywny i ma bardzo elastycznie zestrojony silnik potrafi pokazać "pazór" kiedy trzeba Jeżeli chodzi o samą jazdę
to w zakrętach nie ma aż takiej potrzeby aby mocno trzeba było Go "składać" a jeżeli macie na myśli tzw. "kolanko" to trzeba się nagimnastykować
aby nim dotknąć nawierzchni asfaltu Wyprzedzanie i przyspieszanie nie jest dla "Zetuni" żadnym problemem i to bez względu na którym biegu
się jedzie reasumując to wszystko to uważam , że jak na motocykl o takim przeznaczeniu sprawdza się DOSKONALE !!!!
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Sob 9:03, 20 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:36, 26 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Z1000 3 gen. jeszcze raz??? oczywiscie ze TAK!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
soltyss_123
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:27, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Szukałem R1 albo 954 fireblade ale nie było nic sensownego, trafiła się Kawa z 1000 z 2006 r. Facet od którego kupowałem powiedział że jest najprawdę fajny sprzęt. Nie dokońca byłem przekonany, do momentu aż odpalił.... br.... aż mnie ciary przeszły Mechanik obejrzał przejechał się i Kawa moja. Twierdziłem że to tylko zdrowy rozsądek (bo 2006r a nie stary sport) i cena ale chyba coś więcej bo jak wchodzę do garażu to mi się banan robi aż twarz boli Pozatym sportów jest mnóstwo a czarny Z1000 i 4 złote wydechy to dosyć rzadki widok na mieście Bynajmniej u mnie Jestem meeegaa zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
|