Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wydłużenie przełożenia w SX-ie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skulek
Świeżak



Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:05, 23 Paź 2015    Temat postu:
kopi800 napisał:
pitrak napisał:
Pamiętaj też o tym , że "elastyczność" pracy silnika ulegnie zmianie Smile i będzie to wiązać się z częstszą zmianą biegów Smile w trasie nawet pod górkę może zaistnieć potrzeba zmiany biegu na niższy Wink A muszę dodać , że "Sx" ma bardzo elastyczny silnik na oryginalnych przełożeniach Wink


Racja, to dzięki temu, że przełożenia są krótkie - na normalne drogi super ale na autostradzie wkurzające.

Wypróbuję zmianę na większą przednią, koszt niewielki, jak będzie lipa to wrócę do oryginału.




Fabrycznie w SX jest przód 15, tył 41 łańcuch 112 ogniw


Tak z ciekawości ja fabrycznie w dyszce miałem przód 17, tył 39
a aktualnie przód 16 i tył 41 Smile u mnie też jest łańcuch 112 ogniw

Więc bez problemu wejdzie taka konfiguracja u Ciebie, tylko licz się z tym że ja na stary fabr. łańcuch założyłem 16/41 i łańcuch zarznął się przez 2tys km Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:19, 25 Paź 2015    Temat postu:
Skulek napisał:
kopi800 napisał:
pitrak napisał:
Pamiętaj też o tym , że "elastyczność" pracy silnika ulegnie zmianie Smile i będzie to wiązać się z częstszą zmianą biegów Smile w trasie nawet pod górkę może zaistnieć potrzeba zmiany biegu na niższy Wink A muszę dodać , że "Sx" ma bardzo elastyczny silnik na oryginalnych przełożeniach Wink


Racja, to dzięki temu, że przełożenia są krótkie - na normalne drogi super ale na autostradzie wkurzające.

Wypróbuję zmianę na większą przednią, koszt niewielki, jak będzie lipa to wrócę do oryginału.




Fabrycznie w SX jest przód 15, tył 41 łańcuch 112 ogniw


Tak z ciekawości ja fabrycznie w dyszce miałem przód 17, tył 39
a aktualnie przód 16 i tył 41 Smile u mnie też jest łańcuch 112 ogniw

Więc bez problemu wejdzie taka konfiguracja u Ciebie, tylko licz się z tym że ja na stary fabr. łańcuch założyłem 16/41 i łańcuch zarznął się przez 2tys km Smile


No tak, tylko Ty znacząco skróciłeś przełożenie i łańcuch musi przenieść większe obciążenia a ja chcę wydłużyć przełożenie, więc powinno być odwrotnie.
Jeżeli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:59, 25 Paź 2015    Temat postu:
Bardziej chodzi o fakt mieszania części,np: stary łańcuch vs nowe zębatki = krótki przebieg. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:01, 14 Lut 2016    Temat postu:
Wiec panowie czy już ktoś zmienił ta przednia zębatkę? Mnie zastanawia jedna sprawa. Jak silnik będzie się zachowywał np jadąc na jednynce bez gazu. Czy nie będzie się dusił?
I jak wyglada wtedy sprawa z ruszaniem i obciążeniem sprzęgła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:07, 21 Lut 2016    Temat postu:
drobny napisał:
Wiec panowie czy już ktoś zmienił ta przednia zębatkę? Mnie zastanawia jedna sprawa. Jak silnik będzie się zachowywał np jadąc na jednynce bez gazu. Czy nie będzie się dusił?
I jak wyglada wtedy sprawa z ruszaniem i obciążeniem sprzęgła?



Czytałeś temat od początku czy tylko ostatnie posty? Rolling Eyes

Tak sądziłem...,masz opisane w 6 poście na 1 stronie topiku Exclamation Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:32, 24 Lut 2016    Temat postu:
drobny napisał:
Wiec panowie czy już ktoś zmienił ta przednia zębatkę? Mnie zastanawia jedna sprawa. Jak silnik będzie się zachowywał np jadąc na jednynce bez gazu. Czy nie będzie się dusił?
I jak wyglada wtedy sprawa z ruszaniem i obciążeniem sprzęgła?


Na wiosnę spróbuję zmienić przednią na większą - okaże się po zmianie jak moto jedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domino46




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:45, 28 Kwi 2016    Temat postu: Vmax
Mnie się udało wycisnąć z mojego SXa 2014 na niemieckiej autostradzie Very Happy 264 km/h wszystko seryjne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:56, 28 Kwi 2016    Temat postu: Re: Vmax
domino46 napisał:
Mnie się udało wycisnąć z mojego SXa 2014 na niemieckiej autostradzie Very Happy 264 km/h wszystko seryjne


Mój tyle poszedł na polskiej autostradzie z kompletem kufrow Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin