Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:18, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
O ślinik do tego modelu to jest trochę ciężko jak by był za trzy to pewnie bym wziął, a jedyny który jest na allegro to prawie 5 koła, może później można by było odzyskać trochę kasy za sprzedaż na cześć tego który by mi został tylko kto by to kupił jak te silniki się nie psują (oprócz mojego) więc reasumując miał być SCHUBERTH SR1 a została w ręku faktura na trzy koła oby to już był koniec problemów z tym Z-etem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:45, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że nie wysypała się ta czwórka zaraz po sprzedaniu Ci zeta, bo bym z chęcią zapłacił za naprawę lub odkupił go od Ciebie, sam jeździłem nim od nowości i wszystko było OK. Zet był wychuchany, stał w zimę w ciepłym pokoju zamiast choinki, wsadziłem w niego kupę kasy i jak widać padła czwórka. Rozmawiałem z dwoma bardzo dobrymi mechanikami i powiedzieli, że to musiał być kilkakrotnie źle zapięty bieg w co trudno uwierzyć albo co bardziej pewne wada tej skrzyni, tak jak wcześniej było napisane, ktoś źle ją złożył, jakiś błąd człowieka, tym bardziej, że reszta skrzyni była jak nowa. Aż mi żal dupę ściska, mam nadzieję, że będzie chociaż silnik długo służył, choć napisałeś """tylko kto by to kupił jak te silniki się nie psują (oprócz mojego)""" ale chyba chodziło o skrzynię nie o silnik.
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Nie 13:22, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:57, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Widzisz Adam tego akurat nie dało się sprawdzić bo wszystko działało wręcz wzorcowo sprzęt igiełka i do tego mocno doinwestowany i dbałeś o niego jak o własne dziecko po rozkręceniu skrzyni i oględzinach wszystkich elementów ja stawiam na jakąś wadę fabryczną wodzika czwartego biegu który doprowadził do uszkodzenia zębatek czwartego biegu - bo jak by skrzynia była źle użytkowana to na pozostałych elementach też by było widać jakieś uszkodzenia a były w stanie idealnym co tu dużo pisać sprzęt naprawiony i ma działać jak trzeba i tego się teraz trzymam
Na koniec Adam jak by cię coś naszło i kupiłbyś sobie KTM 1290 Super Duke R i za jakieś trzy lata byś go sprzedawał to ja jestem pierwszy w kolejce do odkupienia go od ciebie
Dalej jestem zdania że silnik nie do zdarcia i skrzynia pewnie też bo nigdzie w sieci nie znalazłem podobnego problemu więc stawiam na zwykłego pecha
Ostatnio zmieniony przez Bazyn dnia Nie 14:05, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|