Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:17, 13 Lut 2014 Temat postu: Wytrzymałość silnika |
|
|
Jaki przebieg wytrzyma silnik Z 1000 SX? Czy są jakieś informacje z zagranicy w tej kwestii?
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Czw 19:19, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:14, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie martw się, nie zajedziesz jej o ile będziesz serwisował na czas Przebiegi rzędu 100 tys przy odpowiednio serwisowanym motocyklu nie są żadnym wyczynem. Zobacz ile trzaskają policyjne motocykle, a dalej jeżdżą
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:12, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
prędzej rama ci pierdolnie nic ten silnik , sorry ale rama to słaby punkt...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:21, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A ja się z tym nie zgodzę Z1000 z 2010 czyli ten sam silnik co SX i przy 18680 wy....ł się czwarty bieg więc zależy od tego czy będziesz miał szczęści i trafisz dobrą sztukę lub czy pecha jak ja i wybulisz 3 koła na naprawę, a co do reszty to złego słowa nie powiem o moto
Ps. motor regularnie serwisowany ale użytkowany z głową
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:01, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Bazyn napisał: | A ja się z tym nie zgodzę Z1000 z 2010 czyli ten sam silnik co SX i przy 18680 wy....ł się czwarty bieg więc zależy od tego czy będziesz miał szczęści i trafisz dobrą sztukę lub czy pecha jak ja i wybulisz 3 koła na naprawę, a co do reszty to złego słowa nie powiem o moto
Ps. motor regularnie serwisowany ale użytkowany z głową |
no nie pierdol że 4 wyjebało ?
jakie objawy? toż to nie możliwe
|
|
Powrót do góry |
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:12, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
może małe japońskie rączki coś źle złożyły, ale pierwszy raz słyszę zeby coś się w Zetach zepsuło. Chodzą rózne opinie o odkręcaniu się śrub ale na to jest sposób, na temat silnika nic złego nie słyszałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adaś
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:36, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam prawie 25000 i na razie nic się nie dzieje, poza szumiącym sprzęgłem.
PS moto używane zgodnie z przeznaczeniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:10, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dla mnie ta informacja od Pawła również była szokiem,a gdy podzieliłem się nią z ludźmi z trójmiejskiego serwisu Kawasaki,jeden z nich powiedział,cytuję: "niemożliwe!".
Tak przy okazji dodam,iż mojemu koledze w gsx-r 750 k5 - na koniec sezonu poszedł 6
bieg....,zatem wszystko jest możliwe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:49, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Na słowo wyjebało czwórkę 99,9 komentarzy to nie możliwe i na pewno nie w Z-ecie jescze niedawno sam bym się przy tym upierał ale bieżąca rzeczywistość zrewidowała moje poglądy 😞 przez 2,5 roku użytkowałem Z1000 z 2007 roku zrobiłem na nim jakieś 15000 nie katowałem sprzęta jakimś paleniem laczka sporadycznie zdarzało mi się pójść na gumę ale to bardziej z racji ostrego przyśpieszania 😉 które jest akurat domeną tego motocykla po prostu jest do tego stworzony 😊 ja preferuję jazdę po zakrętach bo akurat tu gdzie mieszkam mam do tego bardzo dobre warunki 😉 okoliczne drogi obfitują w mnóstwo zakrętów a do czeskich winkli mam też rzut beretem 😉 więc mój styl jazdy to dzida do winkla przed hamowanie redukcja w dół jeden lub dwa biegi (zawsze z miedzy gazem) później w górę jeden lub dwa biegi (przy zmianie w górę krótkie odpuszczenie żeby bieg gładko wszedł) i tak na okrągło - normalny styl jazdy na motorze 😊 tak kursowałem na moim poprzednim Z-ecie i nic się nie zepsuło wszystko działało jak w szwajcarskimi zegarku i działa nadal 😊 Przesiadka na Z-eta 2010 w sierpniu zeszłego roku identyczny styl jazdy i po zrobieniu jakichś 1300 km wielki fakap 😞 na dystansie 30 kilometrów skończyła się czwórka, po krótce jak to wyglądało - bieg wchodzi ale przy próbie dodania gazu cały czas był efekt samo czynnego wbijania i wybijania biegu potworne metaliczne rzężenie obroty rosły motorem cały czas szarpało totalna chujnia 😞 pozostałe biegi działały bez zarzutu. Moto oddałem do naprawy do znajomego mechanika - werdykt do wymiany dwie zębatki plus wodzik 😞 całkowity koszt naprawy razem z wymianą oleju i płynu chłodniczego kosztował mnie 3160 😞 jak znajdę wolną chwile to wrzucę zdjecia zębatek i wodzika i postaram się wszystko dokładnie opisac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:50, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
D0minik napisał: | Nie martw się, nie zajedziesz jej o ile będziesz serwisował na czas Przebiegi rzędu 100 tys przy odpowiednio serwisowanym motocyklu nie są żadnym wyczynem. Zobacz ile trzaskają policyjne motocykle, a dalej jeżdżą |
To, ze niektóre motocykle robią 100 tys. Km, to jasne. Honda CBR 1100 XX potrafiła zrobić nawet 200 tys. Pytanie jednak brzmi ile zrobi Z 1000SX? Niemiecki Motorrad Magazine zrobił test dlugodystansowy Z 1000 z 2010 r i po 50 Tys. Km luzy na wale czy na tlokach były na granicy tolerancji, co oczywiście nie znaczy, ze silnik nadaje się na złom.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:23, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
teraz wiadomo że chodzi o skrzynkę,ciężko stwierdzić co było powodem, może problem tkwi w nieodpowiedniej eksploatacji ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:24, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dla mnie pojęcie"nie właściwe użytkowanie" nie wchodzi wogule w grę bo zębatki pozostałych biegów były w stanie wręcz idealnym żadnych oznak zużycia, więc jak by było coś źle użytkowane to na pozostałych też by było coś nie tak a problem dotyczył tylko czwartego biegu 😞
|
|
Powrót do góry |
|
|
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:06, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Dla mnie pojęcie"nie właściwe użytkowanie" nie wchodzi wogule w grę bo zębatki pozostałych biegów były w stanie wręcz idealnym żadnych oznak zużycia, więc jak by było coś źle użytkowane to na pozostałych też by było coś nie tak a problem dotyczył tylko czwartego biegu 😞 |
Po prostu miałeś strasznego pecha, i trafiłeś na wadliwy element, albo na niewłaściwe jego zamontowanie - wszędzie się zdarzają takie rzeczy, czy to w motocyklach, samochodach, telewizorach, telefonach, lepszych i gorszych, może właśnie gdybyś mocniej katował moto ( czy poprzedni właściciel) bieg wysypałby się jeszcze kiedy moto było na gwarancji i nie byłoby takiego problemu , ale teraz to można gdybać. Masz o tyle szczęście, że nie stało się coś jeszcze bardziej poważniejszego, bo byłby jeszcze większy kłopot. Tyle jest motocykli sprowadzonych zza granicy, po szlifach dzwonach, i wszelakich kolizjach, które po odpicowaniu jeżdżą jak należy,a tutaj taki traf, że moto wręcz idealne i taki zonk... ehh
|
|
Powrót do góry |
|
|
brylant5
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Praszka Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:48, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ładnie cię skasowali, do auta jesteś wstanie kupić skrzynię razem z silnikiem za tyle kasy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:14, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Gdzieś z aledrogo za cały silnik z 2011 krzyknęli 3000zł...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|