Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:25, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie na darmo znane jest powiedzenie: "Kup sobie beemkę a będziesz miał wydatki "
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ahmed
Zaglądacz
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:50, 26 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Odgrzeję kotleta pojeździłem chwilę na s100xr na jazdach testowych. Nie dużo bo wiadomo że przez godzinę się km za bardzo nie nabije jeżdżąc po mieście. Porównanie do z1000sx '14 którym śmigam
I wyszło mi tak s100xr
+lepsza ochrona przed wiatrem, przy 150km/h można lecieć z uchyloną szybką, nie czuć na tym moto prędkości co powoduje że jedziemy szybciej(nie wiem czy to plus).
+ elektronika jest wszystko co potrzeba i czego nie potrzeba też.
+ hamulce
+ silnik petarda
-cena moto i cena serwisu/ części, chyba mało jest serwisów oprócz aso które mogą zająć się tym moto.
I tak co do ceny moto, wyjściowa wersja kosztuje 65k, full wypas z 80k.
Nowy zet 100sx kosztuje 58k(goły) i I o ile pierwsze posty wątku dotyczyły z100sx od 2014 i generalnie większość osób była za zetem bo był duzo tańszy (48k?) to teraz sam nie wiem czy nie lepiej byłby się skusić na bmke zamiast zeta.
Czekam na argumenty za i przeciw
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:21, 26 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ahmed napisał: | Odgrzeję kotleta pojeździłem chwilę na s100xr na jazdach testowych. Nie dużo bo wiadomo że przez godzinę się km za bardzo nie nabije jeżdżąc po mieście. Porównanie do z1000sx '14 którym śmigam
I wyszło mi tak s100xr
+lepsza ochrona przed wiatrem, przy 150km/h można lecieć z uchyloną szybką, nie czuć na tym moto prędkości co powoduje że jedziemy szybciej(nie wiem czy to plus).
+ elektronika jest wszystko co potrzeba i czego nie potrzeba też.
+ hamulce
+ silnik petarda
-cena moto i cena serwisu/ części, chyba mało jest serwisów oprócz aso które mogą zająć się tym moto.
I tak co do ceny moto, wyjściowa wersja kosztuje 65k, full wypas z 80k.
Nowy zet 100sx kosztuje 58k(goły) i I o ile pierwsze posty wątku dotyczyły z100sx od 2014 i generalnie większość osób była za zetem bo był duzo tańszy (48k?) to teraz sam nie wiem czy nie lepiej byłby się skusić na bmke zamiast zeta.
Czekam na argumenty za i przeciw |
plusy S 1000XR:
-lepsza ochrona od wiatru,
-lepsze pierdolnięcie, ale nie jest to kosmiczna różnica,
-ESA - zmiana twardości zawiasów podczas jazdy (bomba!!),
minusy:
-droższy,
-większe wibracje silnika,
Całkiem inna pozycja za kierą, lecz to indywidualna sprawa - jednemu może pasować, innemu nie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:33, 27 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Niestety Betą nie jeździłem, więc tu nie porównam z SX, ale co do wzmianki o cenie - jak najbardziej się zgodzę - nowy SX jest po prostu za drogi, przez tą podwyżkę przy modelu 2017 stracił dosyć mocny argument, aby kupić go jako nowego. Ja miałem opory, by wydać za swojego 49 koła. Ale wiadomo, portfel to mocno subiektywna kwestia i każdy niech sam to oceni
Swoją drogą nie rozumiem polityki Kawasaki, wypuszczają jakieś H2SX, idą w turbiny, zapominając chociażby o segmencie Grand Tourer, nie ma ani GTR, ani Vulcana. Aż strach, co zapowiedzą na 2019
|
|
Powrót do góry |
|
|
|