Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szydello
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyborów / wwa Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:31, 10 Maj 2011 Temat postu: z1000 2003 czorny |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
cena: 10500
rocznik: 2003
pochodzenie: Żyrardów
Co powiecie na temat tego cuda? Za motocyklem przemawia lokalizacja - w weekend mam 2 km żeby obejrzeć. I cena;)
Leżał, bądź jechał na lewej stronie. Czy malowany (to zdaje się malowanie z amryki?)? Kapeć tylni na oko do wymiany, przód pewnie też.
Na co zwrócić uwagę? Może to kolega z masłem w chłodnicy sprzedaje;)
Ostatnio zmieniony przez szydello dnia Wto 6:56, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:01, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To tak na szybko:
-dekiel przetarty,więc leżał/coś było,reszta zrobiona/pomalowana
-lusterka malowane
-raczej kapcie do wymiany
+stalowe oploty
Cena bardzo przystępna!
Przy oględzinach sprawdź tą nieszczęsną lewą stronę,klamki i ciężarki z obu stron,mocowanie lampy i czaszy (czy są wszystkie zaczepy).Sprzedający nie podaje
przebiegu,więc zwróć uwagę na stan napędu,ogólny stan wizualny oraz właściwości jezdne tego egzemplarza.
Generalnie jeśli byłby amerykański to brakuje mu czerwonej kanapy kierownika.
To tak z grubsza.Jedź,patrz,macaj i pisz jak to wygląda.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:34, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Poprawiłem Ci link żeby nie było problemów z szybkim dostępem do moto. Na moje oko coś dziwnie wygląda ten ZET. Cena może być adekwatna do stanu technicznego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
szydello
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyborów / wwa Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:14, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
panowie jak się na szybko zorientować czy to nie aby ten egzemplarz:
z1000.fora.pl/ogolne-z1000,10/maslo-w-ukladzie-chlodzenia-z1000-2003-r,2423.html
Dzwoniłem to typa, oprócz tego co opisane wyżej, to pochwalił się że jakaś uszczelka na silniku popuszcza lekko.
Umówię się z mechanikiem i podjadę. Zobaczymy ile to to warte.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:57, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam do niego jakieś 10km. jak chcesz to Ci go sprawdzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
szydello
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyborów / wwa Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:53, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
byłoby super
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:24, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
już sie z gościem umówiłem
Ostatnio zmieniony przez juby dnia Śro 11:29, 11 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szydello
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyborów / wwa Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:49, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Trzymam kciuki
|
|
Powrót do góry |
|
|
szydello
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyborów / wwa Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:33, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Byłem, obejrzałem przejechałem i odjechałem.
Silnik był rozgrzany do 50 stopni jak przyjechałem - właściciel powiedział że to wyjazd z garażu. Silnik płakał spod lewego dekla i za chłodnicą, dosyć dużo ciekło.
Co do jazdy testowej - miałem problem ze zmieszczeniem się w lekki łuk -nie chciał skręcać. Natomiast przy niskiej prędkości, lekki ruch kierownicy powodował nurkowanie motocykla - i siłowanie się z kierownicą - wina czego?
Także nie ma co oglądać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:45, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oki byłem widziałem. Wrażenie średnie,
Motocykl był malowany w polsce bo obecny właściciel sie nim przewrócił na lewa stronę. Jeździ nim trzy lata.
Wady:
-lakier jest położony średnio na baku jest jeden purchel (nie rdza tylko farba odeszł od szpachli) koszt pomalowania 400zł
-przetarty dekiel od sprzęgła (był spawany ale nadal nie jest do końca szczelny) koszt nowego około 600zł
-brak tych plastikowych wykończeń dekli silnika koszt około 300zł
- poobcierane końcówki kierownicy koszt nowych 150zł
- opony do wymiany koszt od 350zł do 1200zł
-kierownica jest po tej wywrotce krzywa nowa 200zł
- napęd jest nierówno wyciągnięty (do wymiany ) koszt nowego 600zł
- pomalowane oryginalne lusterka mi sie poprostu niepodobają nowe 150zł
-z lewej strony jeden ze spawów od wzmocnienia silnika jest pociągniety pędzelkiem (na ramie jest widoczna odrobina korozji pod bakiem, na główce ramy itd podejrzewam że poprostu ktoś zrobił niby zaprawkę bo ten spaw jest widoczny reszta rdzy poprostu jest pochowana)
- przednia felga jest w jednym miejscu zarysowana
- przy lewym secie pasarzera drży podnużek (zakleili go taśmą żeby nie brzęczało)
- troszkę głośno pracuje sprzęgło ale to w zetach norma (o sprzęgle trzeba myśleć za sezon) koszt 600-700zł
ramę mierzyłem normalną miarka i mieści sie długość w normie lagi ładne nie prostowane zawieszenie i rama ogólnie sprawiają wrażenie zadbanych i nie uszkodzonych oprócz tych korozji w ukrytych miejscach ale tym bym sie nie przejmował, gdyby zrobić wszystko co wymieniłem powyzej motocykl wygladał by na bardzo zadbany uważam że wart jakiś sensownych pieniążków podejrzewam że koleś puści go za 9000zł ale nie dam sobie za to głowy uciąć.
suma kosztów to : około 3000zł + 1000zł na dodatki których nie zauwazyłem no i masz cacuszko
|
|
Powrót do góry |
|
|
szydello
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyborów / wwa Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:00, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci, że o wiele przychylniej spojrzałeś na ten egzemplarz.
Silnik ciekł jeszcze przy pokrywie zaworów.
Pewnie nie robiłeś jazdy testowej - bo właściciel był niechętny - bo prowadzi się kiepsko. I to zadecydowało najbardziej na minus. Nie wiem skąd to dziwne zachowanie motocykla - ciśnienie w przedniej oponie? Zły rozmiar opony? czy palnięta geometria motocykla.
Dodatkowo przedni hebel bardzo miękki - kiepsko hamujący.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:15, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
trzeba by na pomiar jechać hebel był miękki ale dlatego ze zapowietrzony (wyczuwalne to było ) nie robiłem jazdy próbnej
Gromo sprzedaje swojego ja bym się nie zastanawiał i cena też fajna ten którego ogladaliśmy wyszedł by więcej jak byś chciał go wyszykować sprawdz na forum w dziale ogłoszeń
Ostatnio zmieniony przez juby dnia Sob 11:57, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|