Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Śro 21:30, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
wystarczy prysnac sprayem
a tak wogole to piekny Zet Adam ! Gratulacje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:31, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Gdyby byl czarny to bym kupil ale sa tylko srebrne. Niedlugo pewnie bedzie czarny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:01, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
AdamFilip koniecznie napisz jak się sprawuje.
Jak wiesz planuję również taki zakup ale narazie zakupiłem komplet RoadSmart'ów i czuję się całkiem zrujnowany...
Modyfikacjom mówię STOP!... i czekam na lepsze czasy
Sprzęta masz na WYPASIE!
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:18, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Adam może chcesz mnie zaadoptować ? mało jem, spać mogę w garażu. Ja jako syn będę dzielnie pucował moto i jeździł na nim aż sobie opona klęknie
|
|
Powrót do góry |
|
|
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:57, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam wiem że pytanie może banalne ale dla mnie istotne. Od którego momentu w nowym zecie litrowy jest rezerwa paliwa ? Mruga coś i kiedy ? Ile wtedy paliwa pokazuje wskaźnik i czy licznik przebiegu przełęczy się w tryb rezerwy licząc od 0 ? I jeszcze jedną rzecz jadąc ns wysokim biegu np 5 lub 6 nagle muszę się zatrzymać i mam kłopot stojąc zbić do 1 biegu to normalne ? Czy się musi ułożyć wszystko bo przebieg mały 700 km ?
Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Czw 22:06, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:34, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tomo: Mój zet jest tylko mój i nikt nim jeździć nie może
lubon: rezerwa zacznie mrugać i wtedy normalnie jadąc zrobiłem 25 kilometrów i zatankowałem, ile jeszcze mogłem nie sprawdziłem ale już przy odkręcaniu przed stacją Orlen miał przyduszenia, czyli to koniec. Odnośnie zmiany biegów to poczytaj na forum, tam wszystko jest. W każdym moto hamując musisz zrzucać biegi inaczej jadąc na 5 lub 6 biegu po zatrzymaniu, żeby zbić na 1 musisz to robić na półsprzęgle, inaczej się nie da, taka zasada obowiązuje w motocyklach. Dohamowując zrzucasz na niższe biegi za każdym razem, najlepiej z przegazówką. Poszukaj na forum, a znajdziesz wszystkie odpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:53, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś ma założony stelaz pod kuter centralny givi lub kappa ? Jakie klamki proponujecie z regulacją
Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Pią 21:56, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:55, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
lubon - zatrzymywanie sie na 5-tym albo 6-tym biegu to błąd!
Konstrukcja skrzyni biegów motocykla jest nieco inna niż samochodu...
Zrzucamy biegi stopniowo abo z wysprzęgleniem dokładnie jak opisał to Adam.
Teoretyczna rezerwa zapala się przy 2,5 litra w zbiorniku.
U mnie się to potwierdza! Nalewam zawsze praktycznie pod korek. Rezerwa się zapala i w zależności od tego ile przejechałem dolewam około 12,5-13 litrów. Zbiornik mamy 15 lub 15,5 litra. Ja pokusiłbym się o przejechanie 50 km bez dzidowania na rezerwie. Na "docieraniu" przejechałem raz 240km na 12,5 litrach
To mój ABSOLUTNY i niepowtarzalny rekord! Spalanie 5,2l/100km!!!
Ogólnie spalanie w nowym zecie mam mniejsze niż w poprzednim modelu - szkoda, że zbiornik jest mniejszy... Spalam średnio 6,5 litra.
Adam nie jest dobry do porównań bo nawalił K&N'ów, power commanderów, turbo akrapovic'y, leje wachą przez rury wydechowe, zieje ogniem i spalanie ma na pewno inne niż skrupulatnie obliczone przez fachowców z Kawasaki!
Zecik to oszczędny ekologiczny sprzęcik "na miasto"!
Właśnie wróciłem z toru w Biłgoraju.....
Ja jeżdżę sam i używam zestawu zaje...tych toreb mocowanych paskami do siedzenia pasażera: 10l i 20l pojemności. Dla mnie to wystarczy.
Stalaż Givi/Kappa zamontujesz ale pewnie tylko z oryginalnym błotnikiem tylnym, którego ja zdjąłem zaraz po odebraniu moto
Ostatnio zmieniony przez Vale_46 dnia Pią 22:06, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:26, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No mi pali zajebiście dużo ale po modach tak musi być Dziś pierwsze wrażenia z amorkiem, znowu poczułem się jak w domu zero strachu, super sprawa, polecam często podczas pałowania miałem latanie kiery na wysokich obrotach i przy wbijaniu wyższego biegu, teraz spokój i cisza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:06, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie!
Amortyzator to PODSTAWA!
Cholera muszę go mieć!
Odnośnie kolejnych akcesoriów:
- w USA sprzedają zaślepki na wszystkie dziury i śruby w ramie
- ja osobiście zamontuje sobie wyświetlacz biegu - to pierwszy motocykl, który zachowuje się praktycznie tak samo na każdym biegu - mimo pewnego doświadczenia ciągle szukam w nim 7-demki
Ostatnio zmieniony przez Vale_46 dnia Pią 23:08, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:24, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zaślepki widziałem ale dałem sobie spokój a wyświetlacz kupiłem Dobry bajer, zamontowałem go pomiędzy owiewką, a zegarem i fajnie to wygląda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:09, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie - to idealne miejsce na wyświetlacz.
Kurka siwa! Twój Zetor ma wszystko czego potrzebuje mój...
może się zamienimy!
Jeśli jeszcze masz wyświetlacz GIPro to już całkiem mnie dobijesz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:41, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A no mam tak jak tutaj tylko żółty kolor cyferek
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vale_46
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:27, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No to jestem DOBITY. Mój będzie czerwony...
lubon: spróbuj go czymś przebić.... może załóż turbinę...
ja się poddaję...
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:38, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czerwony mialem w starszym zecie, byl lepiej widoczny w dzien. . Turbiny nie zakladam na 100% wiec smialo. Mam w planach jeszcze zakup nakladki na siedzenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|