Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:47, 18 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Dicio te ciasne winkle, które Ty ogarniasz na 1-2 biegu on przelatuje na 4 z prędkością 200 km/h A tak na serio, to moim zdaniem warto mieć każdy bieg ^^ Ja jeżdżę jak typowy emeryt i z czwórką nie mam problemów ;D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jackas
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 130
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:04, 18 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Hmm zaskoczyliście mnie tym , że wystąpił u was problem z "4-ką" ja sześ lat jeżdżę Z1000Sx z 2011 i nic podobnego mnie nie spotkało Jadyne co , to pęknięta sprężynka na cięgnie sprzęgła ( ta znajdująca się przy prawej pokrywie silnika ) "notabene" w serwisie kosztowała 10 PLN i zrobiono w cenie gwarancji W moim przypadku "Z-eta" jest jedynym i najlepszym wyborem  |
Tak a propos tej sprężynki na deklu sprzęgła też mi pękła - robił to ktoś ? Można wyjąć dźwignię bez ściągania dekla?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:14, 18 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
wybacz mistrzu więcej się nie wypowiem
Ostatnio zmieniony przez Dicio dnia Wto 20:26, 18 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bebok
Świeżak
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:32, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
jackas napisał: | pitrak napisał: | Hmm zaskoczyliście mnie tym , że wystąpił u was problem z "4-ką" ja sześ lat jeżdżę Z1000Sx z 2011 i nic podobnego mnie nie spotkało Jadyne co , to pęknięta sprężynka na cięgnie sprzęgła ( ta znajdująca się przy prawej pokrywie silnika ) "notabene" w serwisie kosztowała 10 PLN i zrobiono w cenie gwarancji W moim przypadku "Z-eta" jest jedynym i najlepszym wyborem  |
Tak a propos tej sprężynki na deklu sprzęgła też mi pękła - robił to ktoś ? Można wyjąć dźwignię bez ściągania dekla? |
Można, ale musisz odpiąć linkę sprzęgła. Przekręcasz wałek wybieraka (chyba o 90 stopni) i go wyciągasz.
Co do zeta i winklowania - owszem można i to nawet szybko, ale ten sprzęt jakoś nie daje frajdy z jazdy jak się skosztuje litrowego V2 Wtedy się zaczyna zabawa na zakrętach. Jak nie miałem porównania, to też myślałem, że zetor ma u mnie dożywocie, ale nie... są lepsze maszyny, równie uniwersalne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:13, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Bebok tak wszystko się zgadza masz rację pewnie że są
ale mowa była o zecie z 2010r nie było mowy o porównaniach z innymi
i takie gadanie że akurat Z z 2014 jest zamulony na 4 biegu to pisze ktoś kto nigdy na nim nie jechał dlatego przestałem dyskutować
Bazyn - mowa była o ciasnych zakrętach nie o łukach twoja wypowiedz na temat zeta z 2014r świadczy że nigdy nie przejechałeś na nim nawet 100m
wiedział byś że ma strasznie krótki uskok biegów że jest zwinniejszy od pozostałych zetów no i że ma 111Nm przy 7300obr/min ale ty to powinieneś wiedzieć przecież jechałeś na nim
Troszeczkę mam pojęcie na temat zakrętów są prawe i lewe ale gdzie mi do ciebie jak ty na zecie ( mowa o 2014r ) w zakręt chcesz wejść na 1/2 no to wszystkiego dobrego
no a porównałeś zeta do BMW no i tu też masz rację to jest inna bajka każdy inny model motocykla to jest inna bajka
Zapytałeś jakie zet ma odejście na 4 przy 80/70 km/h hahaha przejedz się na zecie z 2014r a potem napisz parę słów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jackas
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 130
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:14, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Bebok napisał: |
Można, ale musisz odpiąć linkę sprzęgła. Przekręcasz wałek wybieraka (chyba o 90 stopni) i go wyciągasz. |
Dzięki tak myślałem, ale kto pyta ....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kylek
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:04, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Kupiłem zeta 2017 i skrzynia śmiga aż miło. Całkiem żywe moto, mocno elastyczne i nic nie wyskakuje trochę brakuje mi braku okrzesania CBRki RR, ale to zupełnie inny sprzęt
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:16, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Szanowny Panie Dicio tak na chłodno Zet 1000 2010 moc 138 KM moment 110Nm przy 7800 i dla porównania twój wspaniały model czwartej generacji moc 142 Km (czyli całe cztery konie które potrafią wyjebać ten model dosłownie w kosmos ) no to teraz moment 111 przy 7800 ( o ja pierdole 1 mitu potrafi ruszyć ziemię z posad) z innych zmian - rozstaw osi zwiększony o 1,5 cm inny amor przedni showa ale o tej samej średnicy 41mm różnica to tylko jak dobrze pamiętam z jednej strony regulowane odbicie i dobicie w drugiej napięcie wstępne (Zet 2010 ma nawet bardziej rozbudowaną regulację przedniego zawieszenia bo każda lagę można wyregulować osobno w wszystkich trzech zakresach więc jak na mój gust trzeba było uprościć model 2014 bo poprzedni zawias był za drogi, poza tym motocykle produkowane w Japonii są fabrycznie ustawiane pod masę kierowcy na poziomie 65 km więc proponuję przy Pana gabarytach zrobić korektę ustawienia moto na pewno Pan poczuję wtedy różnicę ) inny sposób mocowania tylnego amortyzatora poza tym oprócz wyglądu to takie same motocykle z taką samą krótka skrzynią jak model 2010 dla Pana wiadomości Dodam coś odnośnie mojego moto i modyfikacji jakie zostały w nim zrobione kompletny układ wydechowy Akrapovic od kolektora 4-2-1 do tego PC i strojenie wszystkiego na hamowni więc ma dużo więcej kuców i momentu niż Pana wspaniały sprzęt
Odnośnie jeszcze jednej sprawy "że niby jestem mistrzem" nie proszę Pana nie jestem, daleko mi do tego, jestem dopiero na początku drogi, uczę się cały czas i teraz po latach jazdy mogę powiedzieć że mam o tym jakieś pojęcie Więc Panie Dico życzę szerokości i radochy z jazdy na motocyklu który uważa Pan że jest najlepszy (dla mnie to średniak i stwierdziłem to na podstawie dłuższej przejażdżki po zakrętach na Zecie czwartej generacji) nie był bym sobą jak bym tego nie napisał ale cóż jestem złośliwym kutasem i tyle
Z wyrazami szacunku Bazyn
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:18, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
No i gra
Powodzenia i pozdrawiam serdecznie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|