Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
haluk
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stęszew Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:18, 07 Lip 2014 Temat postu: Zadowolenie z SXa? |
|
|
Witam, jako nowy na forum K. poszukuję opinii posiadaczy SXa, mój poprzedni koń Y. FZS1000 w stanie perfekcyjnym miał przejechane od salonu PL 34.000 km i zaczęło mnie niepokoić jego zużycie oleju np. trasa Poznań/Stary Kisielin i z powrotem 500km dolewka 300ml. No i poszedł dalej do klienta. Jak się sprawują Zety, czytam że cud malina, natomiast mój mechanik mówi nie bierz kawy, jeden znajomy zajechał 2 kawy co prawda było to już jakiś czas temu a z tego co widzę narzekają na Kawę ci którzy nigdy jej nie posiadali. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:17, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
co do wcinania oleju, hmmm moj zet 2004 rok czyli juz trochę wiekowy, nic nie trzeba dolewać, jak zalałem odpowiedni poziom tak jest cały czas
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:31, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
moja wcześniejsza kawa z750 z 2008 w przeciągu dwóch lat pobytu u mnie nie podpalała sobie nic a nic oleju obecnie z1000 w ciągu roku od zakupu też brak zastrzeżeń...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:57, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Również potwierdzam, Kawa Z750 10' i żadnych ubytków oleju. Co do stereotypów na Temat całej marki kawasaki to nie brał bym ich na poważnie, co jednemu się podoba drugiemu wcale nie musi, wszystkie motocykle mają tam jakieś wady i zalety, więc jesli podoba Ci Się SX to śmiało kupuj, bo będziesz zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:10, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o problemy to w z750 miałem dwa (być może pamiątki po poprzednim właścicielu:
1. popękały cewkofajki
2. kilka kresek na wyświetlaczu wyblakło np. przedostatnia kreska stanu paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:58, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja trzeci albo czwarty sezon ujeżdżam dużego Z1000 z 2007, i wiadomo idą tylko części eksploatacyjne i wszystko śmiga jak należy, a najechane ponad 32 tysiące.
Jak używka to wiadomo , jak kupisz styraną kupę od jakiegoś łebka który nie wie co to wymiana oleju itp. no to cudu nie będzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xanth
Zaglądacz
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:33, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeci sezon z Z750 eSką i poza normalną eksploatacją nic się nie dzieje. Olej wymieniam raz w roku, na koniec sezonu, zero ubytków
X.
PS. Ponad 42k przebiegu już
Ostatnio zmieniony przez Xanth dnia Pon 19:33, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:31, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego jeżeli pytasz o Kawasaki Z 1000 Sx-a to ja mam go trzeci sezon i olej wymieniam od wymiany do wymiany bez żadnych dolewek ale nie sugeruj się tym faktem ponieważ , wielu użytkowników traci olej po przez nie rozgrzanie silnika nie mówię już o częstej jeździe po torze co również ma swoje znaczenie
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 22:32, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skulek
Świeżak
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:52, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniam olej co 6tys. żadnych dolewek. Motul 300V
PS Jak jesteś zainteresowany SXem to mój jest na sprzedaż, pewne ręce
Ostatnio zmieniony przez Skulek dnia Pon 23:02, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:57, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
....i tylko pitrak i Skulek odpowiedzieli na zadane pytanie w temacie.. panowie..
pytanie dotyczyło Sx-a.. a nie spalanie oleju w waszych 750-kach i lytrach..
Ostatnio zmieniony przez GRUBY dnia Pon 23:00, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:33, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Karol - bardzo trafna uwaga!
Panowie,trzymajcie się tematu,bo jak ktoś kiedyś sobie wejdzie archiwalnie to się wku...i.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:22, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mam SX-a trzeci sezon, najechane tylko 10 tys. km, bo uzywam tez innego motocykla. Ale do rzeczy:
SX ma naprawde bardzo zwawy silnik, ktory daje bardzo duzo frajdy z jazdy. Co do jakosci to wydaje sie, ze jest dosyc solidnie wykonany. Oleju nie bierze wcale. Mialem jakis czas temu problem z piszczacym lancuchem, ktorego serwis nie bardzo potrafil wyeliminowac pomimo gwarancyjnej wymiany zestawu na nowy. Okazalo sie, za namowa mechanika z innego serwisu wystarczylo troche zluzowac lancuch i problem zniknal - wiec nie nalezy zbyt mocno naciagac lancucha - lepiej niech bedzie dosyc luzny.
W ostatnim Motocyklu jest opis serii duzych Zetow w tym opis stanu rozebranego silnika po 50 tys. km w Zecie 1000 z 2010 roku. Wynika z niego, ze moglby jeszcze przejechac drugie tyle.
Ogolnie moge powiedziec, ze jestem zadowolony z tej maszyny, chociaz trzeba pamietac, ze ten motor jest stworzony do jazdy na normalnych drogach a nie na autostrade.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:12, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
W moim SX'ie po kupnie od razu wymienielm olej na Motul 300V dzis stuknęło 5.5tyś i zmieniłem olej na ten sam ( zero dolewek ) bo w sobote na Chorwacje
Innych zastrzezen do tego motocykla nie mam. Tak jak ktos pisal wczesniej - wykonany dosyc solidnie a silnik daje frajde z jazdy - bardzo elastyczny.
Jedyny mankament... stelaz bocznych kufrów.. Jak masz kase to bierz SX'a 2014r.
Ostatnio zmieniony przez zoltaibiza dnia Pon 14:13, 21 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaquzie
Świeżak
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:37, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ej ej, ja będę na Cro od 3 sierpnia (2 wypad z Łodzi), jak będziesz jeszcze, może się złapiemy - obejrzymy xenonki
co do SX-a, nie narzekam, chociaż robi mi się sporo małych rysek na baku - tandeta a na poważnie - tak samo jak w innych moto. żwawe, ładne, a tak ogólnie, to jak kto dba, tak i ma
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:09, 22 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jaquzie napisał: | ej ej, ja będę na Cro od 3 sierpnia (2 wypad z Łodzi), jak będziesz jeszcze, może się złapiemy - obejrzymy xenonki |
My w CRO bedziemy od 31.07 do chyba 7.08 ( 5km od Trogiru ) wiec mozna sie gdzies spotkac a gdzie dokladnie jedziesz? No i czy na 2oo czy puszką ?
Co do rysek na baku to potwierdzam. Ale u mnie to akurat od poprzedniego właściciela zostały.
Świete słowa.. "jak kto dba tak ma"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|