Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arthur-78
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:56, 14 Kwi 2013 Temat postu: zet 2007-2009 vs 2010-.... |
|
|
Witam obecnie latam zx10r , ale mam zamiar na przyszły sezon kupić zeta, tylko nie wiem czy jest sens kupować powyżej roku 2010, czy model wcześniej spełni moje oczekiwania po naszych drogach w mieście .
Proszę o opinię .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:02, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego, konstrukcyjnie to 2 różne motocykle. Od 2010 rama jest aluminiowa w porównaniu z poprzednikiem, spadła masa nieznacznie ale jednak, ja wcześniej jeździłem 750 z 2007, a teraz mam właśnie tego litra z 2011 i powiem że dla mnie jest lżejszy i bardziej poręczny na mieście niż mniejsza niby 750ka. Polecam, choć wszystko zależy od tego czego oczekujesz od sprzętu, dodam jedynie że 138 kucy i 110 niutonów naprawdę robi wrażenie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:55, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mały zet 2gen. jest po prostu kurewsko ciężkim motocyklem w swojej klasie. Z1000 ad 2010... miałem okazję się tym przejechać i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, jest ogień
Ostatnio zmieniony przez kacperski dnia Pon 8:56, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Pon 12:16, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Rowniez ujezdzam nowego z1000 i bez porownania duzo lzej sie prowadzi niz z750 2008r, yamaha xj6 2009r czy fz8 z 2011r...
Dlatego tez pozostaje przy zetce:-)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:03, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie,nie wiem czy doczytaliście,ale kolega zakładający temat zadał pytanie dotyczący porównania litrów z poprzedniej edycji (2007-2009) względem obecnej (2010-2013);jak do tej pory nikt nie udzielił stosownej odpowiedzi.
Może Adamfilip doda coś od siebie,a wiem że oba dosiadał?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yannkes
Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: Wto 10:20, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja jak bylem na etapie kupna z1000 to chcialem kupic nowego. Jednak odstraszyl mnie fakt ze w nim rama moze zaczac pekac nawet po gwaltowniejszym zejsciu z kola.. nowy zet jest tylko troche mocniejszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:26, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Yannkes napisał: | ja jak bylem na etapie kupna z1000 to chcialem kupic nowego. Jednak odstraszyl mnie fakt ze w nim rama moze zaczac pekac nawet po gwaltowniejszym zejsciu z kola.. nowy zet jest tylko troche mocniejszy |
Nie wiem skąd masz takie wiadomości ale niech Ci będzie ale pamiętaj, każdy kto nieumiejętnie używa motocykla do jazdy na kole jest narażony na pęknięcie ramy, zawsze może się coś stać, mi i moim znajomym jakoś nic nie pęka Zet to najlepsza maszyna na koło jeśli chodzi o wytrzymałość
Ja już gdzieś pisałem, że dla mnie 2007-2009 jest wygodniejszy jeśli chodzi o nogi, ma niżej podnóżki i mi jest po prostu wygodniej ale zabawa na modelu 2010-2013 powala. Też trudno mi mówić o mocy seryjnej, bo na serii tylko go dobrze dotarłem, później po zmianie układu wydechowego i PCV jest dużo lepiej. Jeździłem też tym 2003-2006 i szczerze wolałbym kupić 2003 niż 2007 ale to moje osobiste zdanie. Reasumując, dla mnie nowy Zet jest bezkonkurencyjny z poprzednikami pod każdym względem.
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Śro 20:19, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthur-78
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:44, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za odpowiedzi zwłaszcza ostatnią, mnie nowy zet pasuje najbardziej wizualnie a w dodatku jest lepszy od wcześniejszych modeli. To już postanowiłem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:56, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Po przesiadce z zx10r mam nadzieję, że wiesz jaka Cię czeka różnica, to dwie zupełnie inne maszyny. Jeśli chodzi o przyjemność jazdy, pozycję, moc z dołu i fun jest to super wybór ale jazda powyżej 250 nie wchodzi w grę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yannkes
Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: Czw 8:12, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
AdamFilip napisał: |
Nie wiem skąd masz takie wiadomości ale niech Ci będzie | Pochopnie bym takiego osądu nie pisał. Wiem to z roznych zagranicznych for oraz z autopsji. Widzialem zbyt duzo zdjec jak i na zywo. Znajomy kupił nówke 2 lata temu, po 6000 malutkie pekniecia od spodu.. Wolalem sie upewnic wydac prawie 30 000. Wg mnie jest to nieudana konstrukcja i napewno nie dozyje tak dlugo jak pierwsze z1000.. ta rama obok glowki jest tak smiesznie cienka ze az to sie prosi o pomste do nieba. - Japoncy nie wnosza udoskonalen, poprawek bo po co? za rok bedzie juz nowy model. Z motorami nie ma przeciez tak jak z samochodami - przy FL dokonywanie poprawek, ktore wyszły wczesniej.. sami popatrzcie na to zdjecie, jak to ma byc solidne.. dziura ze buta wsadzisz. Ja oczywiscie nie odstraszam przed zakupem ale postąpiłem po swojemu i mysle ze to był rozsądny wybór. Sami z reszta wiemy ze w kawach "lubia" pekac ramy.
Ostatnio zmieniony przez Yannkes dnia Czw 8:15, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthur-78
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:04, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
AdamFilip napisał: | Po przesiadce z zx10r mam nadzieję, że wiesz jaka Cię czeka różnica, to dwie zupełnie inne maszyny. Jeśli chodzi o przyjemność jazdy, pozycję, moc z dołu i fun jest to super wybór ale jazda powyżej 250 nie wchodzi w grę  |
Najważniejsze , żeby dół mnie powalił, a jazda 299KM/H już mnie tak nie robi. Stary się chyba robię, bo pozycja wygodniejsza też się przydała
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthur-78
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:54, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze mam pytanko odnośnie wydechów oryginalnych bo nie słyszałem dają radę czy są do wymiany na dzień dobry?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:59, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wg mnie do wymiany od razu, chodzi jak kosiarka, choć wydaje mi się to dużo zależy od upodobań
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthur-78
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:12, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wizualnie to mi się podobają oryginalne co się rzadko zdarza , ale cos czuje , że ciężko mi się będzie rozstać yoshimurą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|