Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:35, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na bak żeby nie polerował się pod wpływem tarcia można nakleić STOMP GRIPy. Znajdziesz je w różnych kolorach.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
joka79
Stary wyga
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no
|
Wysłany: Śro 21:37, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak znajdziesz nie zapomni pochwalic o tym na forum.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:08, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Flaming napisał: | Na bak żeby nie polerował się pod wpływem tarcia można nakleić STOMP GRIPy. Znajdziesz je w różnych kolorach. |
Własnie obejżałem sobie w necie, czarne lub przezroczyste moga spełnić sowją funkcje, poszukam czy robia dedykowane czy trzeba zastosować uniwersalne
---------------------------------------------------------------------------
no i klka chwil przy cioci Wiki i wujku Google
Podobno na codzień mozna konserwować plakiem do matowych powierzchni (słabo to widze bo plak jest tłusty i się będzie wszystko przyklejać). Polecaja równiez najprostszy spsoób woda z ludwikiem czyli odtłuszczenie powłoki i podobno jest ok.
Jesli chodzi o ryski, drobne zaprawki miejsca wyslizgane itp to podobno pasty lekkomatujace np 3M
[link widoczny dla zalogowanych]
uffff
Ostatnio zmieniony przez tecmax dnia Śro 22:30, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sirtroyan
Stary wyga
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:59, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jako ze dłubie troche w w kosmetykach samochodowych dowiem się jaki siuwax wrzucić na moto.
sam ludwik to nie jest dobre rozwiązanie. odtłuścisz powierzchnie i będzie wrażliwsza na - jak to sie pięknie nazywa : czynniki zewnętrzne.
jest specjalny wosk Swissvax Opaque - do matowych lakierów. Pod to jakiś cleaner by się przydał i o kilka stówek będziesz lżejszy
fiu fiu
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez sirtroyan dnia Śro 23:18, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:39, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
możesz też spróbować okleić laminatem matowym najbardziej narażone na wycieranie elementy.. ja akurat robie w firmie reklamowej i czasem robimy takie rzeczy na autach (laminat na całej powierzchni).. zabezpiecza lakier i zawsze jak się folia uszkodzi to można zerwać i nakleić nową..
[link widoczny dla zalogowanych] - tu raczej grafika i reklama (firma w której ja pracuje )
[link widoczny dla zalogowanych] - stronka kolegi który robi raczej auta, ale wiem że kleili też jakieś moto na zmianę koloru i w folie "carbon" po całości.. zawsze można zapytać..
Ostatnio zmieniony przez GRUBY dnia Czw 20:44, 01 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strozz
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:24, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ech... kupując mojego Z750R też czaiłem się na mat, zwłaszcza że jarałem się widokiem tego moto z pakietem tuningowym Rizoma [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:32, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Pakiet zacny, ale i cena zacna, na raz nie dam rady:) najtaniej widziałem komplet za 1400 EUR. Powolutku będę zbierał pojedyńcze elementy układanki:) na razie interesuja mnie osłony dekli, tylo się zastanawiam czy na pewno spełniaja swoją rolę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nameless
Stary wyga
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grudziadz Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:39, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
witam no mat czarny piekny a niezastanawiales sie nad hydrografika tych elementow ktore najszybciej sie wytra ze tak powiem spoleruja sie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sirtroyan
Stary wyga
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:50, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
na expo pomacałem czarnego matowego ducata i w sumie nie jest źle z tymi paluchami na lakierze. ciężko zostawić odcisk.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:49, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
sirtroyan napisał: | na expo pomacałem czarnego matowego ducata i w sumie nie jest źle z tymi paluchami na lakierze. ciężko zostawić odcisk. |
Też go oglądałem i mam podobne wrażenie, ale z drugiej strony kolega ma v-stroma w szarym macie i miejsca gdzie dotyka udami są spolerowane po dwuch latach użytkowania.
Hydrografika ciekawa opcja, boczne cześci zbiornika (wgłębienia na uda/kolana) w czarnym Carbonie mogą ciekawie wyglądać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nameless
Stary wyga
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grudziadz Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:54, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no u mnie w miescie robia hydrografike znajomy robil u nich quada i felgi do samochodu i wyglada zaj... a i trwale jest strasznie on klada tyra strasznie a nic sie nie dzieje link juz byl nawet na forum
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
^Gosiaczek^
Stary wyga
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:59, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Koledzy podaje wam fajną stronke z kosmetykami do samochodow i motocykli, produkty sprawdzone prze ze mnie i nie tylko i naprawde robią robote [link widoczny dla zalogowanych]
PS. miałam porysowany bak bo nie miałam tankpada, delikatna polerka i nie ma ani śladu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:31, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dziś stwierdzilem że umyję maszynę, pojechałem na BP na myjke, sieknołem ją po kolei wszytkimi programami łącznie z woskiem, oczywiscie omijając miejca newralgiczne (łańcuch zegary tarcze itp)
Wytarłem do sucha ręcznikami papierowymi i powiem wam że wygląda idealnie:) zero zacieków itp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
^Gosiaczek^
Stary wyga
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:34, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tam wole sama myć zetke. Szampon i gąbeczka do moto,potem prysznic, a na sam koniec wosk i jest idealnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:51, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie zawsze mam taka możliwość ale czasami mi się udaje:) 4pack bro lub Jacek na lodzie i wyczyszczona każda cześć, sama przyjemność. a efekt końcowy niesamowity:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|