Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRYSIA0092
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:13, 10 Lut 2011 Temat postu: Czy moj zet jest zablokowany??? |
|
|
Witam , mam takie pytanie ,czy ktos wie moze na temat blokowania zeta.. Slyszalem ze zety sprowadzane z francji tak jak moj sa blokowane.. wkreca sie ładnie ale powyzje 160 trzeba go meczyc na wiecej. czy ktos moze wie cos na ten temat, jak moze byc blokowany , czy to moduł? prosze o opinnie.. dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:06, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Oj z tym to różnie bywa... Wiem, że we Francji jest chory przepis odnośnie mocy motocykli... max 100KM i ni chuchu wiecej... Nie wiem jak w Zecie ze zdłąwieniem ale w starszych moto montowali zwężki na kruccach ssących, w kolektorze wydechowym. Często również stosowano mniejsze dysze... ale to różnie bywa... Trzeba czekać na odpowiedź kogoś bardziej kompetentnego np: Mariusza
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:59, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Temat był już szeroko opisywany na forum,dlatego "czytajcie,a znajdziecie"!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:33, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No spoko.. ja opieram się swoje tezy na gaźnikowcach s którymi miałem styczność... dlatego stwierdziłem żeby wypowiedział sie ktoś z większą wiedzą odnośnie Zetów
|
|
Powrót do góry |
|
|
KRYSIA0092
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:58, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
zmienilem tylko tlumik na calkowity przelot i jestem w szoku wszystko sie zmienilo,teraz to inny motor ,rwie na kolo do 200km nie trzeba dlugo czekac,jeszcze musze tylko sprawdzic vmax a sam jestem ciekawy... :d
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Wto 19:15, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
KRYSIA0092 napisał: | zmienilem tylko tlumik na calkowity przelot i jestem w szoku wszystko sie zmienilo,teraz to inny motor ,rwie na kolo do 200km nie trzeba dlugo czekac,jeszcze musze tylko sprawdzic vmax a sam jestem ciekawy... :d |
dokladnie u mnie to samo po zmianie tlumika roznica w przyspieszeniu bardzo odczuwalna... jednak te zapadki w org to jakas paranoja...
Ostatnio zmieniony przez _Z750_ dnia Wto 19:17, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
joka79
Stary wyga
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no
|
Wysłany: Nie 12:40, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie ile wasz Zecik pójdzie?Mój tylko albo aż 223km i ni ciula więcej i sam nie wiem czy jest zdławiony czy nie a przyjechał z Franci.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:43, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
joka79 napisał: | Witam mam pytanie ile wasz Zecik pójdzie?Mój tylko albo aż 223km i ni ciula więcej i sam nie wiem czy jest zdławiony czy nie a przyjechał z Franci. |
Kolego nie dubluj postów,zalecam więcej czytać:
KLIKAJ
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:02, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
witam
a czy jest taka opcja ze EXUP i "jakieś" zapadki w tłumiku czy inny mechanizm związany z tym badziewiem powodował utrate mocy ????
co jakiś czas wyskakuje mi dioda FI i błąd nr 63 ( błąd w exupie, zwarcie , etc)
jeżeli to powoduje jakieś przymknięcie zapadek czy nie wiem czego jeszcze to chyba znalazłem przyczyne subiektywnego odczucia że po przesiadce z Z750 2005r na nowego 2007r czuje jakbym jezdził 500tką....
dla porównania mój Z na 1 biegu 100-1005 km/h na dwójce to już przy 130 -135 km/h sie kończy i wszystko raczej ponuro bez jaj sie dzieje
czy to może być wina EXUPA i tego że zamyka jakieś wyloty przeloty ? i
czy jest jakiś prosty sposób zeby te zapadki z tłumika wypieprdzielić. bez wymiany na akcesoryjny ?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:52, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co piszesz,ktoś musiał grzebać przy exupie i masz "dziury" w przyspieszaniu.
Pamiętam,że temat już jest nawet ładnie/przystępnie opisany,więc poszperaj i przeczytaj, a z pewnością będziesz wiedział jak to działa i ewentualnie jak do tego podejść.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:52, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio przerabialem temat exupa w swoim gsxerze, padl mi silniczek a raczej obmykal na zebatkach. Odpialem go od linek i od zaworu exup, to jakies 20 minut roboty. Z modulu zaplonowego wyciagnalem jeden przewod (odpowiedzialny za wyswietlanie beldu). Teraz jest ok. Zawor exup w wydechu (ktory zdemontowalem zeby sprawdzic) jest ustawiony na pelen przelot, dopiero w pewnym zakresie obrotow (w gsxr jest to 2tys - 8 tys) zaczyna dzialac. Na pewno podobnie jest tez w Zecie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:05, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ok dzieki
posta z oszukaniem blaszką widziałem ale domyślam sie że linki z modułu sterują jakąś zapadką czy czymś w tłumiku tudzież gdzieś indziej, jeżeli po odpięciu otwierają sie one na max to ok gorzej jak odpięcie powoduje przymknięcie, i zamulenie, co ciekawe błąd wyskakuje mi co kilka dni a nie świeci się non stop, po wyjęciu kluczyka i odczekaniu chwili przeważnie znika, ale przyspieszenia a raczej Vmax pozostają takie jak wyżej opisałem .
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:26, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
NO I PROBLEM ROZWIAZANY, ))) zacząłem grzebac przy exupie ( pare razy wyskoczył mi błąd 63 ale po restarcie silnika znikał... ) po przestudiowaniu serwisówki odkryłem powód zamuły - jakiś debil odwrotnie podłaczył linki do exup 'a .... i moto sie dusiło....
podłączyłem jak trzeba wyregulowałem..
Efekt bardzo widoczny - zyskal troche dźwięku ( bo był cichy jak dobra limuzyna zaczął sie krecić do konca i mało mi kiery z rąk nie wyrwie rzy 5-6 tyś pbrotów do tego koło bryka prawie tak samo jak w starej zetce przy mocniejszym odkręceniu manetki
odzyskal jaja hehe i zamienił sie z 500tki spowrotem w 750
Pozdr
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:21, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie podobny problem..
z750 z francji, od dołu rwie fajnie ale tylko do +- 9tys obr potem nie jedzie. zmiana biegu i idzie znów do 9 i muł.. od 160kmh już idzie słabo, max 180kmh.
filtry powymieniane, wężyk od paliwa jest ok..
kat ? wydech ? zwężki ? jak to sprawdzić ?
moto jest bardzo ciche tak jak u kolegi wyżej..
ten cały exup chodzi wydaje się ok..
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 16:08, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|