Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:15, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ma być taki żeby linka nie była napięta
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:41, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego serwisówka się kłania....,przeczytaj a większość pytań/zagadek zostanie rozwikłana.
Luz serwisowy na klamce sprzęgła - 2-3mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
martek
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz
|
Wysłany: Śro 19:21, 03 Kwi 2013 PRZENIESIONY Śro 19:47, 03 Kwi 2013 Temat postu: martek |
|
|
witam panowie chce zamontowac jednak puszke LeoVince EVO II LV One - Carbon -.czy ma ktos taki kawasaki z750 2009 r .tylko mam pytanie co zrobic tymi linkami od system device .wiem ze do scorpiona dawaja blaszke.do mivva linki zostaja a co ztym dzieki....
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:37, 03 Kwi 2013 PRZENIESIONY Śro 19:49, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wałkowane wielokrotnie, ostatnio tydzien temu, poszukaj a znajdziesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Czw 15:49, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mnie po przełożeniu na akcesoryjny tłumnik pojawiała się (jak opisałem w swoim temacie) kontrolka f1 i migająca dioda ale tylko w trasie gdy cisnęliśmy dłuży odcinek nieco szybciej.
Po zwolnieniu na jakiś czas do prędkości około 100km/h znikało lub po zgaszeniu sprzęta.
Kluczyk serwisowy żadnych błędów nie wykazał.
Wydudranie katalizatora rozwiązało problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:22, 17 Kwi 2013 PRZENIESIONY Śro 19:39, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem dziś olej i wszystko jest ok, ale pojawiło się dziwne pstrykanie. W momencie kiedy ruszam z pierwszego biegu (nie ważne czy dynamicznie czy powolutku), to przy około 3-4tyś obrotów słychać takie lekkie pstryknięcie. Nie czuć żadnego szarpnięcia itp. Jedynie taki stuk przypominający pstrykanie wydechu po wyłączeniu silnika kiedy jest rozgrzany. Nie wiem skąd to dobiega. Może to coś od hamulców, może z kosza sprzęgłowego, a może coś się gdzieś przesuwa i uderza pod bakiem. Pojęcia nie mam. Przejmować się tym czy olać sprawę? Miał ktoś coś podobnego?
Btw. Wczoraj założyłem exupa, bo był całkowicie odpięty (linki wisiały gdzieś pod siodłem). Może to on tak pstryka? Kiedy się zatrzymuje i odpuszczam gaz to exup zamyka zwór w wydechu i w momencie ruszenia przy określonej liczbie obrotów otwiera go i wtedy słychać to pstryknięcie. Tak w ogóle to dziś rano jak go odpalałem to sobie tak lekko strzelił z wydechu jakby był minimalnie przytkany. Wcześniej przed założeniem exupa nie było czegoś takiego.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Śro 20:00, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:36, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Przypadkowo na YT znalazłem filmik w którym słychać identyczny stuk przy ruszeniu jak u mnie. Około 21-23 sek jak koleś ledwo co rusza, słychać to pstryknięcie/stuk. Widocznie Zety tak mają skoro na filmiku u kogoś innego słychać to samo.
http://www.youtube.com/watch?v=xVtnv46xnNo
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Nie 18:37, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:12, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie powiedzcie mi, czy jeśli exup lub zapadki w tłumiku, którymi steruje, zaczęłyby się zacinać, to wyskoczyłby mi jakiś błąd na zegarach lub jakieś ostrzeżenie? Pytam, bo moto stał ponad 1.5 tyg. dziś wsiadłem, odkręcam mu na 1 biegu manetkę na fulla i mam wrażenie jakby zamulał z dołu. Zamiast czuć pierdolnięcie, to ja czekam aż moto zacznie wyrywać. Raczej wątpliwe żebym tak szybko przyzwyczaił się do jego mocy, bo motocyklistą jestem raczej świeżym, więc nie jestem ogarnięty z mocnymi sprzętami. Są w ogóle przypadki, że te zawory w tłumiku, którymi steruje exup lubią się zaciąć? Dodam, że jak moto się wkręci na obroty to czuję jak zaczyna wyrywać go spod dupy. Zawsze myślałem, że takie moto dół mają mocniejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:30, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Gdyby coś się działo z exupem,najprawdopodobniej ukazała by się stosowna kontrolka na zegarze.
Skoro jesteś (jak sam napisałeś) świeżym motocyklistą,to skąd taka "wiedza" na temat czy zamula/nie zamula z dołu,na jakiej podstawie wysnułeś swoją teorię?
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:54, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wcześniej miałem Kawasaki ER6N i tamten motocykl z dołu szedł lepiej. Swego czasu jeździłem też SV650, a wcześniej troszkę Yamahą YZF750. Coś tam jeździłem, ale mimo to nie uważam się za doświadczonego motocyklistę. Chciałbym kiedyś pojeździć Z750 kogoś innego. Jestem ciekaw czy widziałbym różnicę.
Widzę o tym czy zamula mam stąd, że swoją Z750 zrobiłem od zakupu już ponad 3tyś. kilometrów i wydaje mi się, że czasem lepiej z dołu szła. Może to ta cholerna 98Pb. Co do exupa, to po zakupie moto, linki nie były zapięte do tej sześciokątnej blaszki i trochę tak jeździłem. Żadna kontrolka, żaden błąd na wyświetlaczu się nie zapalał. Zawór działał poprawnie, bo po zdjęciu boczku i odpaleniu moto, widać było jak się porusza. Jedynie linki były odpięte.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Pią 21:56, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:12, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Akurat nie ujeżdżałem ER6N,ani SV650,ale nie raz stawałem ze świateł z tymi modelami i najzwyczajniej w świecie nie miały szans,więc skoro twierdzisz że te motocykle lepiej ida z dołu niż Z750,to faktycznie jest coś nie tak z Twoim moto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:26, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Mihoo, ale to, że moto idzie lepiej z dołu nie znaczy, że lepiej przyspiesza. Dlatego też porównanie pojedynków spod świateł nijak ma się do tego czy dany motocykl idzie lepiej lub gorzej z dołu. Pomijam już kwestię, że to kto szybciej ruszy spod świateł w dużej mierze jest uzależnionego od jeźdźca i jego umiejętności.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:31, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No to z innej strony zadam pytanie,mianowicie:od ilu obrotów na budziku,Twój Zet budzi się z dołu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:59, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Musiałbym się dokładnie przyjrzeć, ale nie kłamiąc bardzo takie mocniejsze odejście czuję przy około 6-7tyś.
PS. Dziś jechałem za Nissanem 200SX (tyle, że auto dłubane, ma około 320koni) i przy przyspieszaniu jeszcze bym go wyprzedził, ale od 150km/h w górę nie mogłem go dogonić. Trzymałem się za nim, ale o wyprzedzaniu nie było mowy.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Nie 18:14, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|