Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prestigioo
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:23, 26 Lis 2012 Temat postu: Faluje na wolnych obrotach i gasnie. |
|
|
Witam mam pytanie czy mial moze ktos taki problem . Wyciagalem silnik potem zamontowalem jak nalezy. Kable pospinane przewody rowniez wszystko tak jak byc powinno a moto nie pali jak wczesniej. Faluje na niskich obrotach nie nie reaguje na ssanie. Ma ktos pomysł? Dla pewnosci zamowilem fajkocewki bo dwie mam lekko zdezelowane i moze to przez jakies przebicie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:44, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Z racji iż jesteś "nowy",to pomogę,ale następnym razem użyj forumowej "szukajki"!
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/niskie-obroty-zet-gasnie-brak-reakcji-na-regulacje,4708.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/nie-wkreca-sie-na-obroty,5434.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/nie-wchodzi-na-obroty-z1000-2008r,5014.html
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/pomocy-brak-ssania,5297.html
Przeczytaj wszystko,sprawdź jak to jest u Ciebie i daj znać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
prestigioo
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:44, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
przepialem tez ktorys raz z rzedu wszystkie wtyczki, spryskalem odpowiednim specyfikiem a potem zabralem sie za regulacje ta pod gaznikami ( tez ktorys tam z rzedu zreszta) co zaskakujace doszedlem do wniosku ze ze nawet dotkniecie samej sruby powoduje zmiane obrotow.
po dluzszym grzebaniu okazalo sie ze moto juz nie gasnie.
faluje delikatnie na obrotach czasem ale nieznacznie . mam nadzieje ze wszystko bedzie juz jak bylo do tej pory.
dziekuje za rady i za wyrozumialosc. jwszcze raz wielkie dzieki i pozdrawaim
Ostatnio zmieniony przez prestigioo dnia Pon 22:51, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:51, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
prestigioo napisał: | przepialem tez ktorys raz z rzedu wszystkie wtyczki, spryskalem odpowiednim specyfikiem a potem zabralem sie za regulacje ta pod gaznikami ( tez ktorys tam z rzedu zreszta) .. |
masz gaźniki w Z-ecie..???
Ostatnio zmieniony przez GRUBY dnia Pon 23:51, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
prestigioo
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:08, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
sorki moj blad
pisalem na predkosci bo podjaralem sie ze juz w koncu wszystko dziala ok
pozdrawiam uwaznego czytelnika
Ostatnio zmieniony przez prestigioo dnia Wto 0:15, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:17, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do falowania na wolnych , to zalej świerzej dobrej benzynki np.z shella , miałem podobnie z-ecik stał z 4 tyg nie odpalany a wcześniej zatankowałem jakąś lipną wachę i miałem podobnie cały czas falowały wolne obroty , dolałem 10 L v- power i wszystko wróciło do normy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lonnet
Znajomy
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:51, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
podobnie jak kolega powyżej - V-power racing i przestało - wcześniej moto stało 4 tyg na prawie pustym baku po tankowaniu na lotosie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Wto 15:11, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
prestigioo
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:14, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Moze i racja z tym paliwem ale chwilowo brak kasy zeby to zlac bo zbiornik prawie pełen a trosze szkoda to w kanal puscic a niestety nie ma jak wyjezdzic . Sprawdze po pierwszym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotr
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:46, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kafarman napisał: | a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ? |
Na 98 przecież nie wybuchnie . Nie chcę tutaj osądzać kolegów, ale lanie noPb98 do silnika w dobrym stanie technicznym w niczym nie pomoże jeśli producent podaje 95.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:35, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mi nie chodziło o lanie 98PB tylko o to że cześniej zalałem kiepskiej jakości paliwo i po dłuższym okresie postoju to paliwo doprowadziło do falowania obrotów , a dolanie v- power pomogło i wszystko wróciło do normy
|
|
Powrót do góry |
|
|
prestigioo
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:19, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
co do mojego zeta pali juz na dotyk , tylko na zimnym odpalany i bez ssania potrafi zgasnac po chwili ale to chyba normalne co? juz nie tak cieplo jak latem a wtedy nawet nie myslalem o ssaniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:31, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Napisz na ile masz ustawione obroty biegu jałowego i jaki masz przebieg w motocyklu?
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Czw 8:34, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
prestigioo
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:09, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
OK Napisze dokładnie po południu jak pojade do garazu
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:49, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kafarman napisał: | a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ? |
W książeczce dodawanej przy zakupie do motocykli kawasaki w 2009 jest taka wstawka [link widoczny dla zalogowanych] strony 181 i 182.
Nie zalecane jest używanie benzyny o niższej liczbie oktanowej niż 95 a nie maksymalnej 95.
Dodatkowo cytat z wiki
"Ze względu na to, że tendencja do spalania stukowego wzrasta wraz ze wzrostem ciśnienia występującego przed momentem zapłonu w cylindrze, im w silniku występuje narzucony konstrukcyjnie wyższy stopień sprężania tym potrzebne jest wyżej oktanowe, a zatem zwykle droższe paliwo do jego napędzania. Z drugiej strony wzrost stopnia sprężania zwiększa sprawność i maksymalną moc silnika. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia."
|
|
Powrót do góry |
|
|
|