Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Faluje na wolnych obrotach i gasnie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prestigioo




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:23, 26 Lis 2012    Temat postu: Faluje na wolnych obrotach i gasnie.
Witam mam pytanie czy mial moze ktos taki problem . Wyciagalem silnik potem zamontowalem jak nalezy. Kable pospinane przewody rowniez wszystko tak jak byc powinno a moto nie pali jak wczesniej. Faluje na niskich obrotach nie nie reaguje na ssanie. Ma ktos pomysł? Dla pewnosci zamowilem fajkocewki bo dwie mam lekko zdezelowane i moze to przez jakies przebicie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:44, 26 Lis 2012    Temat postu:
Z racji iż jesteś "nowy",to pomogę,ale następnym razem użyj forumowej "szukajki"!

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/niskie-obroty-zet-gasnie-brak-reakcji-na-regulacje,4708.html

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/nie-wkreca-sie-na-obroty,5434.html

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/nie-wchodzi-na-obroty-z1000-2008r,5014.html

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/pomocy-brak-ssania,5297.html

Przeczytaj wszystko,sprawdź jak to jest u Ciebie i daj znać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prestigioo




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:44, 26 Lis 2012    Temat postu:
przepialem tez ktorys raz z rzedu wszystkie wtyczki, spryskalem odpowiednim specyfikiem a potem zabralem sie za regulacje ta pod gaznikami ( tez ktorys tam z rzedu zreszta) co zaskakujace doszedlem do wniosku ze ze nawet dotkniecie samej sruby powoduje zmiane obrotow.
po dluzszym grzebaniu okazalo sie ze moto juz nie gasnie.
faluje delikatnie na obrotach czasem ale nieznacznie . mam nadzieje ze wszystko bedzie juz jak bylo do tej pory.
dziekuje za rady i za wyrozumialosc. jwszcze raz wielkie dzieki i pozdrawaim


Ostatnio zmieniony przez prestigioo dnia Pon 22:51, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:51, 26 Lis 2012    Temat postu:
prestigioo napisał:
przepialem tez ktorys raz z rzedu wszystkie wtyczki, spryskalem odpowiednim specyfikiem a potem zabralem sie za regulacje ta pod gaznikami ( tez ktorys tam z rzedu zreszta) ..


masz gaźniki w Z-ecie..??? Very Happy


Ostatnio zmieniony przez GRUBY dnia Pon 23:51, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prestigioo




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:08, 27 Lis 2012    Temat postu:
sorki moj blad Smile
pisalem na predkosci bo podjaralem sie ze juz w koncu wszystko dziala ok
pozdrawiam uwaznego czytelnika Smile


Ostatnio zmieniony przez prestigioo dnia Wto 0:15, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:17, 27 Lis 2012    Temat postu:
Co do falowania na wolnych , to zalej świerzej dobrej benzynki np.z shella , miałem podobnie z-ecik stał z 4 tyg nie odpalany a wcześniej zatankowałem jakąś lipną wachę i miałem podobnie cały czas falowały wolne obroty , dolałem 10 L v- power i wszystko wróciło do normy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:51, 27 Lis 2012    Temat postu:
podobnie jak kolega powyżej - V-power racing i przestało - wcześniej moto stało 4 tyg na prawie pustym baku po tankowaniu na lotosie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Wto 15:11, 27 Lis 2012    Temat postu:
a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prestigioo




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:14, 27 Lis 2012    Temat postu:
Moze i racja z tym paliwem ale chwilowo brak kasy zeby to zlac bo zbiornik prawie pełen a trosze szkoda to w kanal puscic a niestety nie ma jak wyjezdzic Sad. Sprawdze po pierwszym Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr




Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:46, 28 Lis 2012    Temat postu:
Kafarman napisał:
a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?


Na 98 przecież nie wybuchnie Very Happy. Nie chcę tutaj osądzać kolegów, ale lanie noPb98 do silnika w dobrym stanie technicznym w niczym nie pomoże jeśli producent podaje 95.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:35, 28 Lis 2012    Temat postu:
Mi nie chodziło o lanie 98PB tylko o to że cześniej zalałem kiepskiej jakości paliwo i po dłuższym okresie postoju to paliwo doprowadziło do falowania obrotów , a dolanie v- power pomogło i wszystko wróciło do normy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prestigioo




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:19, 28 Lis 2012    Temat postu:
co do mojego zeta pali juz na dotyk , tylko na zimnym odpalany i bez ssania potrafi zgasnac po chwili ale to chyba normalne co? juz nie tak cieplo jak latem a wtedy nawet nie myslalem o ssaniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:31, 29 Lis 2012    Temat postu:
Napisz na ile masz ustawione obroty biegu jałowego i jaki masz przebieg w motocyklu?

Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Czw 8:34, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prestigioo




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:09, 29 Lis 2012    Temat postu:
OK Napisze dokładnie po południu jak pojade do garazu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zetosław
Zaglądacz



Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:49, 29 Lis 2012    Temat postu:
Kafarman napisał:
a co z zaleceniem producenta do stosowania 95 ?


W książeczce dodawanej przy zakupie do motocykli kawasaki w 2009 jest taka wstawka [link widoczny dla zalogowanych] strony 181 i 182.
Nie zalecane jest używanie benzyny o niższej liczbie oktanowej niż 95 a nie maksymalnej 95.

Dodatkowo cytat z wiki
"Ze względu na to, że tendencja do spalania stukowego wzrasta wraz ze wzrostem ciśnienia występującego przed momentem zapłonu w cylindrze, im w silniku występuje narzucony konstrukcyjnie wyższy stopień sprężania tym potrzebne jest wyżej oktanowe, a zatem zwykle droższe paliwo do jego napędzania. Z drugiej strony wzrost stopnia sprężania zwiększa sprawność i maksymalną moc silnika. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia."
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin