Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Koledzy proszę o podpowiedź
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makos
Znajomy



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:08, 24 Mar 2010    Temat postu: Koledzy proszę o podpowiedź
Byłem dziś sie przymierzyć na zeta 750 z 2007r. Z historii wiem ze miał razem trzech właścicieli pierwszy gość miał go we Włoszech póżniej został sprowadzony do PL i tu miał jeszcze dwóch właścicieli, ma przejechane 6000km. Podoba mi się bardzo i dobrze sie na nim czuje .Byłbym gotowy go kupić i zapytałem nawet czy była by możliwość zdjęcia baku w celu oględzin ramy, gość powiedział że nie ma problemu i że nawet może wystawić papier na ramę że jest nie ruszona. Wszystko ok ładna jest itp. Ale zastanowiły mnie dwie rzeczy...

1. z jednej strony bak bardziej przylega do ramy a z drugiej jest wieksza szczelina, widać to gołym okiem, podałem przykładowe zdjęcie to jest w miejscu zaznaczonym kwadracikiem -
[link widoczny dla zalogowanych]
czy to normalne?

2. po rozgrzaniu moto zauważyłem krople oleju w tym miejscu -
[link widoczny dla zalogowanych]
wziołem na palec i sprawdziłem i faktycznie olej, pokazałem gościowi i zapytałem z kąd ten olej, powiedział mi ze to uszczelka jest pwenie do wymiany z wałka.

Nie znam się na tym i proszę was o podpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:14, 24 Mar 2010    Temat postu:
Dekle są całe, co nie znaczy że moto nie leżało. Bak krzywo przylega do ramy, to pierwsza oznaka że rama może być gdzieś sieknięta. Uszczelka do wymiany w 3 letnim moto hmmm. Ja mam 6 letnie bez wymiany uszczelek. Na Twoim miejscu uważałbym, spisał numer ramy VIN i sprawdził czy moto nie było robione. I laserowa geometria ramy, uwentualnie przegląd przedzakupowy.

PS. Bialy Zet..... NICE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:30, 24 Mar 2010    Temat postu:
Można się zastanowić czemu moto jest malowane.. Chyba że to srebrny..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makos
Znajomy



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:40, 24 Mar 2010    Temat postu:
moto jest koloru srebrnego (moto srebrne nie moze byc malowane?) a na tym dekielku co pokazałem ze olej się pokazał są rysy

Ostatnio zmieniony przez makos dnia Śro 21:41, 24 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:43, 24 Mar 2010    Temat postu:
Nie wiem,czy tak ma być,ale z starszych wersjach Zeta ,tabliczka znamionowa znajduje się po prawej stronie ramy(jak stoisz przodem do bajka).
W nowych wersjach też tak jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:48, 24 Mar 2010    Temat postu:
Każde moto może być malowane, tylko z750 nie wychodził biały, za to srebrny tak dlatego o tym wspomniałem. Co do wycieku to Ci nie pomogę, u mnie nic takiego nie ma, może faktycznie uszczelka, a może dekiel oberwał przy glebie stąd olej.

Co do baku to może blisko ramy, ale ze zdjęcia niewiele widać, minimalne różnice między prawą a lewą stroną mogą być, zależy jak duże są.

Inna sprawa, to sporo motocykli leżało co nie koniecznie oznacza że są złe, ważne żeby były proste i dobrze naprawione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makos
Znajomy



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 24 Mar 2010    Temat postu:
...

Ostatnio zmieniony przez makos dnia Czw 12:53, 25 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:13, 24 Mar 2010    Temat postu:
U mnie ten mały dekiel ciekł właśnie po szlifie na prawą stronę.
A czy bak odstaje?? Hmm dziwne... Nie zanotowałem tego u Siebie, ale jutro sprawdzę.
Na pewno rama nie może być aż tak krzywa, bo w innym przypadku robiłby dwa ślady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:22, 24 Mar 2010    Temat postu:
lepiej by bylo zebys pookazal zdjecia danej sztuki ktora kupujes.uszczelka przy 6000 dziwne ze cieknie nie zaszkodzi jesli wezmiesz klucz i sprawdzisz czy aby sroby sie nie poluzowala.sam ostatnio zgubilem jedna a w zetach wiadoma sprawa wibracje.co do baku wes na ogledziny jakiegos malarza od areografu oni lepiej znaja sie na szczegulach lub samochodowego ,ale nawet jak lakiernik bedzie zajebisty a pogoda i swiatlo kiepskie moze nie zauwazyc recznej robutki. ciezko jest polozyc idealnie lakier tymbardziej srebrny lub perle.co do swistka ze koles wystawi ze rama jest prosta to po zaplaceniu gotowki w zeczywistosci puzniej bedzie mozna nim sobie podetrzec cztery litery .faktem jest ze motocykle w pl ,sa czesto robionyme.Sprawdzil bym wszystkie materialy expoatacyjne,mechanike pod katem dzialania, rame wszystikie spawowy,ewentualne zaprawek kaliernicze w tych miejscach wykluczyly by go z kupna,ramy czy jest prosta test jazdy z puszczona kiera jesli nie masz inejmozliwosci ,sprawdzenia silnika musi byc czysty bez syfu blota itp. jak pali na zimnym, osluchaniu go sprawdz czy sie poci czy aby nie byl klejony Smile,spawany,jak kreci sie podczas jazdy ,warto tez przetestowac skrzynie pod kataem wypadajacych biegow ,stukow, wbijania.i jeszcze jedno wes kogos w temacie niech tez ogladnie po swojemu .jesli wszystko jest ok bierz.pewnie i tak na 80procent mugl miec przygode ktora mogla byc zamaskowana lub pozadnie zrobiona:) tego nigdy nie mozesz byc pewien.a ajk kupisz to dopiero okaze sie czy bylo warto.apropos a moze interesuje cie rocznik 03 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koguto
Gość






PostWysłany: Śro 23:32, 24 Mar 2010    Temat postu:
to szybko zmieniał właścieli w PL tyle w temacie

Pozdro
Powrót do góry
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:12, 25 Mar 2010    Temat postu:
gandi napisał:

Inna sprawa, to sporo motocykli leżało co nie koniecznie oznacza że są złe, ważne żeby były proste i dobrze naprawione.


Dokładnie.
Ja chyba nie widziałem moto bez choćby parkingówki Wink.. chyba że cały rok stoi w garażu Smile

koguto napisał:
to szybko zmieniał właścieli w PL tyle w temacie
Pozdro


Tu też się zgadzam.. podejrzane.

Ja odradzam. Podejrzenia są poważne... jak coś cieknie to nawet bym się nie zastanawiał tylko zlał. Będą inne okazje.. wiem że wiosna pogoda itd.. ciśnie.. ale żałować możesz cały sezon Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:07, 25 Mar 2010    Temat postu:
za czesto te zmiany wlascicieli. No i ten cieknacy dekiel jakos mnie niepokoi. 6000 to tyle co nic. Moto powinno wygladac jak z salonu. Ja bym szukal dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 15:46, 25 Mar 2010    Temat postu:
powiedzcie jak to jest - 3 sezony i 6 tysięcy?
mój jest z 2007, ma ~24 tyięcy (a wydaje mi się, że mało jeżdze... 8 tysiecy rocznie to nie jest jakieś porażające osiągnięcie)
czy ludzie trzymają w piwnicy te motocykle??
Powrót do góry
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:55, 25 Mar 2010    Temat postu:
Anonymous napisał:
powiedzcie jak to jest - 3 sezony i 6 tysięcy?
mój jest z 2007, ma ~24 tyięcy (a wydaje mi się, że mało jeżdze... 8 tysiecy rocznie to nie jest jakieś porażające osiągnięcie)
czy ludzie trzymają w piwnicy te motocykle??


To zależy.. po sobie mogę powiedzieć, że czas na moto mam praktycznie w weekendy tylko.. czasem jakas dłuższa wyprawa, czasem wypad w tygodniu ale to czasem.
Na codzień jest puszka.
Co nie zmienia faktu ze 3sezony i 6k to malo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:42, 25 Mar 2010    Temat postu:
Dokładnie, to zależy ile masz czasu na jazdę.
Ja mam rok 2003 i przebieg 15tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin