Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:22, 18 Kwi 2013 Temat postu: lagi od 636 po włosku |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ogarnia ktoś na tyle włoski żeby to sensownie przetłumaczył, albo chociaż część, google tłumacz robi to mało sensownie, mnie akurat interesują co potrzeba żeby wymienić pod lagi od 636 05-06r.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stan
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:08, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
heh ostatnio oglądałem Z750 po lekkim dzwonie i właśnie były wstawione lagi od 636 do zeta (05r.)
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:39, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja mam swoje lagi dobre, ale raz że mi się złote zajebiście podobają i pasują do mojego pomysłu na moto, dwa poprawią się własności jezdne no i hamulce od 636 są dużo lepsze, tylko nie wiem czy same lagi można włożyć w miejsce oryginalnych czy tez trzeba reszta zmieniać
co do tego lekkiego dzwona, to jak lagi trzeba było wymieniać, to raczej nie był on taki lekki, i wątpie że rama tez tego nie odczuła
Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Czw 11:43, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:19, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kurczę nikt nie zna choć trochę tego włoskiego, chodzi mi generalnie czy trzeba wymieniać półki pod lagi od 636 05-06r.
|
|
Powrót do góry |
|
|
stan
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:18, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
i zet wylądował na otomoto.pl
dokładnie tego oglądałem :
[link widoczny dla zalogowanych]
może skontaktuj się z chłopami i pogadaj o tym zawieszeniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruben
Świeżak
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:33, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Sprobuj [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:23, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
witam, wiem już, że lagi pasują bez zmiany półek, ale napotkałem problem, mianowicie ośka w 636 jest grubsza w miejscu gdzie wchodzi w dziurę w ladze ma 32mm a tu gdzie w ośke ma 25mm(oryginał ma 25/20mm), może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać, ja myślałem żeby dorobić jakieś tulejki na oryginalną ośkę tu gdzie wchodzi w lagi
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:45, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wania123 napisał: | witam, wiem już, że lagi pasują bez zmiany półek, ale napotkałem problem, mianowicie ośka w 636 jest grubsza w miejscu gdzie wchodzi w dziurę w ladze ma 32mm a tu gdzie w ośke ma 25mm(oryginał ma 25/20mm), może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać, ja myślałem żeby dorobić jakieś tulejki na oryginalną ośkę tu gdzie wchodzi w lagi |
http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s-z750r-z800,17/prawie-z750-r,2263.html
w pierwszym poście masz jak z podobnym problemem trzeba sobie radzić
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Czw 13:46, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
freeco
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Henryków Urocze Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:56, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zet jest do 2006r. to lagi od 636 bez zmiany półek nie pasują .
636 ma zawieszenie typu USD co daje większą średnicę lag u góry.
Mam na warsztacie 636 z 2005r. i sprawdziłem/porównałem z moją Z750 2006r.
Trzeba zmienić półki, koło inna jest średnica tarcz hamulcowych
i rozstaw śrub do ich mocowania na feldze oraz inna średnica ośki koła.
Potrzebne są też zaciski hamulcowe.
Trzeba też mieć mocowania do zwykłej kierownicy na półkę od 636.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:47, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki kolego wąski, właśnie myślałem o zmianie łożysk ale bałem sie że będą za słabe, ale jak zastosuje dwie to powinno być ok, tylko zobaczę czy wejdą dwie,
na włoskim forum koleś robi kit pod tą oś, czyli pewnie jakieś tulejki dorabia na oryginalną oś od zeta, ale chyba koszt będzie większy jak wymiana łożysk
to jest zet po lifcie, nie trzeba zmieniać półek
koszt łożysk z tego co widać w necie to jakieś 45zł za sztukę, to przy 4 robi się nie taka bardzo mała kwota, chyba się będę musiał dowiedzieć ile wyjdę te tulejki, ciekawe jestem czy zamiast 4 łożysk sprawdziły by się tylko 2 ale szersze
Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Czw 22:02, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|