Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:11, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
1. Grzebane w zegarach, kierunki z 2009 r.
2. Malowane dekle, wypełnienia zadupka, prawdopodobnie cały, grzebane w zegarach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Serwo
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:20, 22 Sie 2013 Temat postu: Witam wszystkich i proszę o pomoc w wyborze |
|
|
Proszę doświadczonych o pomoc w wyborze Kawy.
Jestem na etapie poszukiwania.
Do wydania będe miał ok 12000 zł - przedmiot zainteresowania Z 750 lub Z 1000 doświadczenie na motorze - można określić żadne ale szybko się uczę więc nie będzie problemu, posiadam prawko.
Czy może ktoś z forumowiczów polecić coś od swojego znajomego do czego nie będzie trzeba tylko dokładać a jeździć.
Przeglądam oferty na allegro i ottomoto i zastanawiam się czy opłaca się jechać oglądać moto powyżej 100 km czy szukać czegoś z okolicy?
Oto kilka linków na co patrzyłem :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym myślicie?
Proszę o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:27, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Się może najpierw zdecyduj co chcesz kupić czy starego zeta czy nowego, czy dużego czy małego bo tak to nie da się dogodzić. Jeżeli moto pewne to opłaci się jechać nawet i na drugi koniec Polski.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serwo
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:41, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
jarek napisał: | Się może najpierw zdecyduj co chcesz kupić czy starego zeta czy nowego, czy dużego czy małego bo tak to nie da się dogodzić. Jeżeli moto pewne to opłaci się jechać nawet i na drugi koniec Polski. |
Jeżeli chodzi o to czy mały czy duży to obojętnie.
Co do modelu to jeżeli np. 12900 będzie kosztował nowy model z 750, a stary 11500 to oczywiście że będę wolał nowy ale tylko w przypadku kiedy stan będzie ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:46, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystkie poliftowe Z750 są po dzwonach, biały jest poskładany z kilku, ponownie rozbity i znów zreanimowany, tym razem częsciowo starszym bratem. O czarnym pisałem wcześniej.
Litry wrzuć do tematu o Z1000!
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:58, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
jak doświadczenie żadne to lepiej mały zet, wg mnie nie kupisz dobrego (tzn nie po konkretnym dzwonie) małego zeta po lifcie w tych pieniądzach, koło 15tys albo i więcej trzeba dać, weź to pod uwagę i wrzuć trochę mnie ogłoszeń
Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Czw 21:59, 22 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serwo
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:16, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o tym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po waszych komentarzach już nie patrze na zety po lifcie
Ostatnio zmieniony przez Serwo dnia Czw 22:24, 22 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:46, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
oba całe malowane, ten srebrny się długo przewija tu na forum, więc raczej nic wartego zachodu, czarny dodatkowo dekiel jeden umalowany na srerbno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serwo
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:47, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko strasznie daleko 450 km trza by jechać
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:04, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
wania123 napisał: | oba całe malowane, ten srebrny się długo przewija tu na forum, więc raczej nic wartego zachodu, czarny dodatkowo dekiel jeden umalowany na srerbno | Szczerze pytam, po czym widzisz, że obie malowane?
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:32, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
choćby po tym, że naklejki mają w innym miejscu niż oryginał
w tym ostatnim ciężko coś zobaczyć bo zdjęcia słabej jakości, i zrobione tak żeby było mało widać, zauważyłem nie oryginalny lakier na lagach i nie oryginalne zaślepki w wypełnieniach czachy, zadupek malowany, co do baku nie wiem, dekle chyba nie malowane, ciekawe czy chłodnica oklejona z fantazji właściciela czy oberwała przy ślizgu, ja bym 450km nie pojechał
Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Pią 15:33, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadek
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:39, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a który z tych dwóch lepszy ? chodzi mi czy dużo trzeba byłoby w nie włożyć $$$
Zetka to będzie mój pierwszy motor i nie chce ''ideału'' bo wiadomo jak to z pierwszym motorem (cytat z forum ''jak się nie wyłożysz to się nie nauczysz'') choć gratem też nie chce jeździć
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
GR8V8
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:57, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Żaden... W tej kasie nie pakuj się w poliftowe sprzęty od handlarzy. Za godnego uwagi zeta w tym roczniku musisz dać >14k, a tutaj masz maszyny po częściowej odbudowie, z marżą handlarza za 9. Kompletnie nieopłacalny interes, kupisz za dajmy na to 8500 i 5000 władujesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:21, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
też mi się tak wydaje, części w dobrym stanie z przedniej części motocykla są drogie i ciężko je kupić, dobre malowanie tez nie jest tanie, zawsze wychodzą jakieś dodatkowe rzeczy w trakcie reanimacji, po za tym to że handlarz napisze że rama silnik ok, to nie znaczy że tak jest, ciężej będzie takie moto sprzedać, same minusy, każdy kto coś takiego robił wie że oszczędność jest tylko pozorna
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadek
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:48, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
ok, dzięki za rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
|