Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Maly zet po Cbr 600 f4i
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gosc
Gość






PostWysłany: Wto 13:28, 29 Cze 2010    Temat postu: Maly zet po Cbr 600 f4i
Wiatm

Mam do Was Panowie pytanie.
Obecnie smigam na Cbr 600 , jest to moj pierwszy motocykl , ktorego posiadam od ok roku i powolutku zaczynam sie rozgladac za nowym motongiem.
Zastanawiam sie miedzy innymi nad malym zetem rocznik 07+....Zawsze podobaly mi sie nakedy i ciagnie mnie w ta wlasnie strone , nie powiem sporty tez sa zaje... ,ale nie pasuje mi pozycja na plastikach.

Nurtuja mnie glownie wlasciwosci jezdne kawy. Czy nie bedzie to krok w tyl po cbr ? Nie jestem maniakiem prostej i lubie latac duzo po winklach . Jak sie zachowuje zetka na takich kretych drogach. Wiem ,ze wazy sobie pare kilo.Czy nie jest zbytnio odczuwalne wlasnie w zakretach. Czy moto jest posluszne i czy latwo je skladac w zakrety?
Moze ktos z Was mial doczynienia z Cbr f4 a teraz dosiada z 750 i potrafi powiedziec jak sie maja do siebie te dwa sprzety.

z gory dziekuje za odpoiwedz

pozdrawiam

byc moze przyszly uzytkownik z750 Wink Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 15:19, 29 Cze 2010    Temat postu:
Zupelnie inny charakter motocykla. Osiagi imho CBR F4 z racji chocby samej wagi moim zdaniem ma lepsze, choc w warunkach "nietorowych" to obie maszyny beda porownywalne. Zet jest sporo ciezszy, ale za to siedzisz wygodniej i jest stabilniejszy na naszych nierownych drogach. Po F4 to ja bym raczej celowal w ZX6R 636 albo gixera 750 a nie Zeta, ale jak sie podoba to bierz Smile Napewno krok w tyl to nie bedzie, ale jesli myslisz o sporcie to ja bym celowal w co innego

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 15:19, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 15:49, 29 Cze 2010    Temat postu:
... te wszystkie sprzety ,ktore wymieniles b.fajne ,ale tak jak pisalem pozycja mi za bardzo nie odpowiada . Na swojej efce po dluzszej trasie czasami mam dosyc , a co dopiero na typowych sportach gdzie kiera jest duzo nizej niz w cbr'ce. Potrzebuje motocykla o sportowym zacieciu z wygodna pozycja .

Co do osiagow to mysle ,ze nie bedzie duzej roznicy . F4 wcale nie jest demonem ,a raczej spokojnym moto.
Glownie chodzi mi o zawieszenie w Zecie , czy nie jest zbyt "soft" w porownaniu z Honda i czy dobrze prowadzi sie w winklach.I jak jest z regulacja zawiechy , czy jesli ustawimy hard to czy naprawde jest twardo i spokojnie mozna łoic po zakretach.

Myslalem tez nad duzym nowym Zetem albo cb1000r ,ale to juz chyba nie na moja kieszen.

Natomiast bezposrednim rywalem malego Zeta jest Street Triple . Z posrod tych dwoch motocykli chce cos wybrac .

ps. sorki za literowki
Powrót do góry
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:14, 29 Cze 2010    Temat postu:
A ja jestem za zetką i ten motor bym kupił na twoim miejscu Smile dlaczego zet?? Razz więc to nie jest ścigacz i nie trzeba kręcić na wysokich obrotach przy starcie. Zet na niskich obrotach jest bardzo mocny. Pozycja miodzio tylko trzeba troszkę powalczyć z wiatrem ale to naked i za to go kochamy. W miejskiej dżungli jeździ się zetką jak rowerkiem. Co jeszcze mogę powiedzieć... Spalanie w granicach 5,5 do 7,5 litra więc spoko. Moto jest praktycznie bezawaryjne o ile się dba o nią Very Happy na kolanku można śmigać jak na sporcie o ile ma się dobrą technikę. W innym przypadku można przycharatać podnóżkiem. No i przede wszystkim wygląd zety jest zajebisty. Za kilka złotych możesz dokupić parę opcjonalnych dodatków i zecik zmienia wygląd na rasowego potwora Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:16, 29 Cze 2010    Temat postu:
Z750 bedzie jak najbardziej spoko w takim razie. Osiagi bedzie mial praktycznie identyczne jak F4 a wygode duzo wieksza. To nie jest kanapowóz tylko jakby nie bylo sportowy motocykl. Zawieszenie ma przecietne mozliwosci regulacji ale na ten sprzet wystarczaja w zupelnosci.
Jesli chodzi o nowego Z1000 to miazdzy cyce. Mialem okazje przejechac sie na tym i naprawde motor bardzo daje rade. Ma wreszcie aluminiowa rame, sporo mniejsza wage od poprzednika i bardzo mocny silnik. Minusem jest tylko cena Smile za prawie 50 tys mozna miec roczna MV Agusta Brutale jeszcze na dotarciu Smile
Jesli mas dylemat umow sie z dealerem kawasaki na jazde testowa i zobacz jak Ci Z750 odpowiada.
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 20:54, 29 Cze 2010    Temat postu:
ten Street Triple przy Zecie wyglada jak stara baba w okularach Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 21:38, 29 Cze 2010    Temat postu:
Ja bym brał GSXRa z zamkniętymi oczami. Wcześniej latałem Yamaszkami -szlifierki Smile i osobiście wolę takie moto. W tym roku sprzedałem yamahę i trafił mi się tanio z750 więc go wziąłem do jazdy do pracy. Ogólnie pozycja spoko. Prędkość powyżej 100km/h zaczyna męczyć. Wszystko przyjmujesz na klatę i nie ma się gdzie schować. W tamtym roku w Poznaniu na torze latałem GSXRem 750 k8 i powiem zajebiste właściwości jezdne. Nakręciłem się strasznie na takiego GSXRa ale niestety finansowo nie dałem rady. Może w przyszłym roku... Jeśli kawa to tylko 636. Pozdrawiam!
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 22:08, 29 Cze 2010    Temat postu:
ale ten "Pan" ma juz dosc bolacego krzyza i niewygodnej pozycji za kierownica wiec niech bierze Zetora, a nie plastiki... Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 22:12, 29 Cze 2010    Temat postu:
_Z750_ napisał:
ten Street Triple przy Zecie wyglada jak stara baba w okularach Laughing


eee tam opowiadasz Smile rzecz gustu . Mi sie podoba , ale z drugiej strony nie dziwie sie ,ze na forum Zetki panuja takie obyczaje Wink Wink

Ogolnie to chyba mnie przekonaliscie . Mysle ,ze zrobie tak jak "locdog" napisal , czyli umowie sie na jazde probna w salonie. Ogarne to sobie jak bede w PL na wakacjach, bo w tym dzikim kraju , w ktorym teraz mieszkam to nawet nie wiem gdzie znalesc dealera Kawy.

Powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz , jak wyglada sprawa z kupnem uzywanego Zeda w Polsce. Mozna trafic cos w dobrym stanie ? Od siebie mam niedaleko do UK wiec moze tam sie lepiej rozgladnac ?
Naczytalem sie wiele opini ,ze u Nas to sam szrot stoi na allegro.
Zreszat napewno jest w tym wiele prawdy , bo handlarze to cuda robia zeby tylko zarobic.


krzychu1977 napisał:
Ja bym brał GSXRa z zamkniętymi oczami. Wcześniej latałem Yamaszkami -szlifierki i osobiście wolę takie moto. W tym roku sprzedałem yamahę i trafił mi się tanio z750 więc go wziąłem do jazdy do pracy. Ogólnie pozycja spoko. Prędkość powyżej 100km/h zaczyna męczyć. Wszystko przyjmujesz na klatę i nie ma się gdzie schować. W tamtym roku w Poznaniu na torze latałem GSXRem 750 k8 i powiem zajebiste właściwości jezdne. Nakręciłem się strasznie na takiego GSXRa ale niestety finansowo nie dałem rady. Może w przyszłym roku... Jeśli kawa to tylko 636. Pozdrawiam



Gixer super sprzet , moj znajomy ma wlasnie k8 750 w czarno-pomaranczowym malowaniu. Poprostu piekny, ale z drugiej strony mysle ,ze to juz przerost formy nad trescia. Do jazdy po zwyklych ulicach to sie srednio nadaje, meczysz siebie i motonga. Naturalnym ,srodowiskiem takich maszyn jest tor.
Ja tak jak pisalem potrzebuje czegos bardziej uniwersalnego.Wkur... mnie jak wracm do domu z dluzszego latania i pewne czesci ciala mnie napierdzielaja. Gixer owszem ale jako drugie moto do powsciekania sie .
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 22:24, 29 Cze 2010    Temat postu:
to nie obyczaje, chce Ci dobrze doradzic, kiedys tez mi sie podobaly duze okragle dwa reflektory, ale szybko mi to przeszlo... a w zecie np. jest piekna lampa przednia... w zadnym innym moto nie ma tak pieknej lampy ! Wink
Powrót do góry
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:28, 29 Cze 2010    Temat postu:
_Z750_ napisał:
ten Street Triple przy Zecie wyglada jak stara baba w okularach Laughing


Z tym się nie zgodzę, triumph 675 to naprawdę solidna maszyna i wydaje mi się że pod względem zawieszenia jednak lepsza niż z750 (zawiecha jest sztywniejsza niż z750 i tu nie jestem pewny ale chyba jest więcej możliwości regulacji, muszę sprawdzić).
Znajomy ma taką prosto z salonu w matowej pomarańczy i prezentuje się naprawdę fajnie (mimo wszystko z750 bardziej mi się podoba z wyglądu).
Silnik chyba ten sam co w Daytonie więc naprawdę dobry motor. Poza tym zdecydowanie lżejszy niż Z750.
Ale ja mam sentyment do kawy, jest to marka, która ma charakter, dlatego teraz pomykam na 636 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:36, 29 Cze 2010    Temat postu:
według mnie --- jeśli lubisz winkle i latasz po mieście, czasem w małą traskę, lubisz wygodną pozycję i prędkość do 200 to tylko naked. Oczywiście dodam, że "Z", ja tak wybrałem i zostaję. Może kiedyś inny naked ale jak dla mnie to bajka. Jechalem CB1000R - pozycja nie dla mnie, Fz1 N - za długi, toporny dolny zakres obrotów jak w plastiku i siedziałem jak na starej klaczy, B-King - jeździłem trzy godziny - zajebista fura! wszystko na swoim miejscu ale jak zsiadłem i usiadłem na Zecika to poczułem się jak za dawnych lat na BMX-sie lub motorynce. Zwinny, zgrabny i dla mnie wygodny. Zet przypasował - siedzę jak w katapulcie, nic mi nie drętwieje, po mieście uliczki są moje, ludzie się gapią jak na ufo, a jak stoję z kumplami to największe zainteresowanie pośród R1, GSXR i tym podobnych wzbudzają nasze Zety Smile a jak na takie małe miasteczko jest ich 7 ! Tylko dlatego, że każdy kiedyś się przysiadł, przejechał i postanowił kupić nakeda i do tego Zeta, w plastikach zostali Ci co im 250 mało za miastem. Jesteś dorosły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Z750_
Gość






PostWysłany: Wto 22:43, 29 Cze 2010    Temat postu:
sebasbox napisał:
_Z750_ napisał:
ten Street Triple przy Zecie wyglada jak stara baba w okularach Laughing


Z tym się nie zgodzę, triumph 675 to naprawdę solidna maszyna i wydaje mi się że pod względem zawieszenia jednak lepsza niż z750 (zawiecha jest sztywniejsza niż z750 i tu nie jestem pewny ale chyba jest więcej możliwości regulacji, muszę sprawdzić).
Znajomy ma taką prosto z salonu w matowej pomarańczy i prezentuje się naprawdę fajnie (mimo wszystko z750 bardziej mi się podoba z wyglądu).
Silnik chyba ten sam co w Daytonie więc naprawdę dobry motor. Poza tym zdecydowanie lżejszy niż Z750.
Ale ja mam sentyment do kawy, jest to marka, która ma charakter, dlatego teraz pomykam na 636 Wink


pod wzgledem zawieszenia niewiem czy jest lepsza Laughing raz mowisz ze triumph fajniejszy, raz ze Kawa... jedno jest pewne - Triumph przy Zecie wyglada jak stara baba w okularach przy czym Zetka to mlodziutka blond laska w mini... Laughing
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:50, 29 Cze 2010    Temat postu:
stara baba w okularach - no stary aż się usmarkałem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:53, 29 Cze 2010    Temat postu:
Mówię że Z750 bardziej mi się wizualnie podoba ale wydaje mi się że technicznie triumph to lepsza konstrukcja (niestety oceniam to tylko na podstawie suchych danych i opinii znajomego, który testował obydwa motory i ostatecznie zdecydował się na triumpha). Ja ujeżdżałem wcześniej Z1000 na Z750 nie było mi dane śmigać...
Do kawy mam po prostu sentyment Wink


Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Wto 22:57, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin