Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:19, 21 Paź 2010 Temat postu: Marna kopia Z750 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
artykuł sam w sobie jest ciekawy, choć z kilkoma rzeczmi się nie zgadzam.
Suzuki chce pojść trendem Zetów, ale ten brzydal nie wróży im przyszłości.
Zet to Zet. jest jedyny i zarówno GSRom i FZtom jeszcze duuużo brakuje do uchwycenia tego piękna które jest w Zetach.
niemniej z czasem pewnie ta klasa zapełni się sprzetami 750ccm o lepszym designie.
ten fragment mi się podoba
Yamaha zapatrzyła się na świetnie sprzedający się Z750 jakby nie rozumiejąc czemu ten motocykl jest tak popularny. A jest on popularny ponieważ fajnie wygląda i jest tani.
Tymczasem Yamaha stworzyła motocykl który nie jest ani ładniejszy, ani tym bardziej tańszy. Zgadnijcie teraz czy FZ8 dobrze się sprzedaje? Macie rację – nie sprzedaje się dobrze.
Niestety podobną drogą jak Yamaha poszło najwyraźniej Suzuki, choć tutaj ciągle czekamy na oficjalny cennik 2011.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:02, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem tylko KASZANA straszna, ale pewnie znajdą się zwolennicy Suzi!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frato
Zaglądacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:47, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć że kopia bo jakas kiepska jest:)W końcu połapali się że 600 to za mało a 1000 nie każdy potrzebuje:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 7:26, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm nie zwykłem krytykowac czegoś tylko dlatego, że jest inne od tego co posiadam Szczerze mówiąc mam mieszane uczucia - jeśli chodzi o design to nie jest najgorszy, no może ta lampa z przodu a'la new hornet
Właściwości jezdne mogą być jednak całkiem dobre patrząc obiektywnie na dużo elementów GSX-R'a.
Ciekaw jestem wrażeń z jazdy i jak będe miał okazję - z ciekawości pojade na jakieś dni otwarte.
|
|
Powrót do góry |
|
|
makos
Znajomy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:56, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wiem jedno zet jako pierwszy to wszystko zapoczątkował i jestem z tego dumny. Jak na razie żadne suzuki czy yamaha w tym przedziale motocykli naszej z 750 nie dorówna chodźby od strony desingu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:49, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No brzydki nie jest (tyl ma swietny) ale z przodu to prawie taki wyrosniety Gladius ktorego design mnie odrzuca. Wyglad silnika, ramy tez nie powala, brakuje mu po prostu ostrosci, napakowania Zeta. Silnikowo te 80NM nie wyglada powalajaco ale moze byc calkiem ok. W sumie kopia Zeta, cisnienia nie podnosi ale dobrze ze jest bo Kawasaki bedzie mialo w tym segmencie bezposredniego konkurenta a to dobrze wrozy na przyszlosc (cena).
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pią 22:57, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:19, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Po ..uju ten motocykl.. przynajmnie wg mnie ;p Zadupek niby fajny ale zobaczcie, że siedzienie pasarzera wygląda jak jakiś fiord w Norwegii osłony boczne skopiowane z Kawy. Tylko design tej lampy ciekawy... Szału nie ma
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:29, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Oj chłopcy, udowodnić sobie coś chcecie plując na poczynania "S"? Gdyby nie oszczędności szczochali byście po nogach. Przynajmniej przyłóżcie się do tego marudzenia
Co boli?
Zaciski tokico stosowane już w pierwszych sv - 99', prawdopodobnie jeszcze wcześniej. Radzą sobie z zatrzymaniem sv (170kg), tutaj będzie bieda.
USD? Brak pełnej regulacji, auć. Znając suzuki i tak trzeba będzie zmienić sprężyny i olej. Mało.
Brak regulacji tylnego amortyzatora? WTF? Chociaż napięcie wstępne!
Do tego prosty wachacz który będzie się bujał na łukach.
Suzuki wyraźnie próbowało powtórzyć sukcesy sv sprzed lat zapominając o jej największych atutach - żwawy silnik w lekkim, zwrotnym motocyklu.
Wszystko rozstrzygnie cena, jeśli nie będzie odstawać od małego GSR może być ciekawie.
Moim zdaniem ma być budżetowym miejskim wołem roboczym. Do dojazdów do pracy albo dla kurierów może się sprawdzać całkiem przyzwoicie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:59, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kacperski,nie przesadzaj i pamiętaj jakie to forum,zatem z góry wiadomo jakie będą wypowiedzi,choć jeśli coś jest godnego uwagi to jesteśmy obiektywni!
Niestety w owym przypadku konstruktorzy z "S" poprostu nie popisali się i tyle!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:06, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ano nie popisali się. Jeśli będą to sprzedawać za rozsądne pieniądze to i tak za 3-4 lata wszyscy będą to masowo importować z niemcowni i od włochów - będzie to po prostu najtańsza 750.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:24, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czas pokaże czy popularnością dorówna choć GSR 600.
A za 3-4 lata to masowo,ale Zetki z lat '10-'11 będziemy sprowadzać!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:51, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
amen!
zgadzam się z Mihem
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:51, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|