Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:17, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Okej dzieki wielkie za rozjasnienie
Przynajmniej o tyle czlowiek mniej glupszy bedzie hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Yarpen
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:00, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Poprzednio jeździłem 3lata Cbr f4i (110km,66nm). Po przesiadce na małego zeta odczułem silniejsza reakcje na gaz od niskich obrotów. Tam gdzie tam nic się nie działo tutaj przyjemnie wyrywa naprzód. Nawet pasażerka odczula różnicę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebek666
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Okolice Katowic Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:05, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moc możesz podnieść delikatnie montując power comander , mam zamontowany razem z sportowym wydechem arrowa . Zbiera się bardzo dobrze od samego dołu , jest bardziej agresywny .
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:00, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
sebek666 napisał: | Moc możesz podnieść delikatnie montując power comander , mam zamontowany razem z sportowym wydechem arrowa . Zbiera się bardzo dobrze od samego dołu , jest bardziej agresywny . |
Pochwal się wykresem z hamowni!
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebek666
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Okolice Katowic Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:11, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem go w tym roku tak więc nie miałem okazji być jeszcze na hamowni , ale pewnie będzie możliwość sprawdzenia to na pewno podrzucę wykres
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sadek86
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:21, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ile dałeś jeśli to nie tajemnica??
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebek666
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Okolice Katowic Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:13, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Był już zamontowany w Moto jak go kupiłem tak więc niestety nie powiem Ci ile mógł kosztować .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:45, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
GRUBY napisał: | za dużo nie wiem.. nie znam sie..
ale z doświadczenia wiem że moment robi robotę a nie konie..
na przykładzie "puszek" mam c-maxa 2.0 TDCi 136 KM / 320 Nm
szfagier miał volvo 2,5 benz. 170 KM 220 Nm - nie miałem z nim co robić.. wąchał dym bo diesel musi dymic.. a koni miał sporo więcej..
ziomek ma MT 01 co prawda w V-ce i 1,7L jak na moto duża pojemność.. a ma tylko 88 KM.. ale moment już 150 Nm.. i to jest przepaść do mojego zeta.. MT normalnie urywa nadgarstki.. nie wiem jak to działa.. ale tak jest.. |
Urywa nadgarstki ale jestem pewien ze w wyzszym zakresie obrotow przy wiekszej predkosci tego momentu juz tak nie czuc, przynajmniej nie jest juz tak spektakularny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|