Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:09, 01 Paź 2015 Temat postu: Moc w zetce |
|
|
Hej, zastanawiam sie czy mozna w zecie zrobic cos jak "czip tuning" czesto na necie widze jak smigaja na zetkach po 260km/h... moja zetka 240 i to chwilke juz trwa bo od 235 juz jest ciezko.. gdzies czytalem jak pisali ze ich zety maja po 115KM, moj ma 104kM i zastanawiam sie czy jest mozliwosc cos podnies mocy i jaka jest tego cena.
I jeszcze pytanie jesli moto ma 125Km a momen 68, a drugi 104KM ale moment 78 czy to znaczy ze bardziej zrywny ten drugi?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:36, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
..to nie konie jadą.. tylko moment..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:51, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
W takim razie jak to jest ze gsxr k4 ma 69 a zecior 79 i gorzej wypada?
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:26, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
..pod jakim względem wypada gorzej..??? V-max..???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:57, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
No np zet z tego co widzialem 0-100 4.2sec gsxr 3.7
0-200 zet 18sec gsxr 11sec
To dane z YT po filmikach ogladajac
I v-max zety 260 gsxr 277
Ostatnio zmieniony przez Szpecu dnia Czw 17:58, 01 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:53, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kup gixxa..
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:59, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Hahahahaha trafiona riposta
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:33, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Podoba mi sie zet i nie zmienie go... po prostu czysta ciekawosc jak to działa i tyle
Nie jestem w tym oblatany i pytam bardziej doswiadczonych
Wiec jak wiesz to chetnie sie dowiem jak to dziala
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:23, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
za dużo nie wiem.. nie znam sie..
ale z doświadczenia wiem że moment robi robotę a nie konie..
na przykładzie "puszek" mam c-maxa 2.0 TDCi 136 KM / 320 Nm
szfagier miał volvo 2,5 benz. 170 KM 220 Nm - nie miałem z nim co robić.. wąchał dym bo diesel musi dymic.. a koni miał sporo więcej..
ziomek ma MT 01 co prawda w V-ce i 1,7L jak na moto duża pojemność.. a ma tylko 88 KM.. ale moment już 150 Nm.. i to jest przepaść do mojego zeta.. MT normalnie urywa nadgarstki.. nie wiem jak to działa.. ale tak jest..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:24, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Super dzieki za male rozjasnienie
zawsze mnie to ciekawilo bo tez sluchy mialem ze moment nie konie a ciekawy bylem czy tak to jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:22, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dobrze,że nie zeszliście na paliwo,czy np zalewając v-powerem,które rzekomo ma więcej oktanów - będzie jechał szybciej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:49, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Gdyby sie w to zaglebic...
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:57, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś już było na forum,więc jak poszperasz i znajdziesz,to przeczytaj - boki zrywać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:53, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Hehe do tego zuzycie gum i rysy na moto ktore spowalniaja no temat rzeka hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:33, 03 Paź 2015 Temat postu: Re: Moc w zetce |
|
|
Szpecu napisał: | czesto na necie widze jak smigaja na zetkach po 260km/h... |
Kwestia zasadnicza - waga jeźdźca. Jak ktoś waży 100kg to tak jakby jechały dwie lekkie osoby 50 + 50 i nigdy nie dobije do 260
Cytat: | I jeszcze pytanie jesli moto ma 125Km a momen 68, a drugi 104KM ale moment 78 czy to znaczy ze bardziej zrywny ten drugi? |
Tak. Moment odpowiada za faze początkową przyspieszenia, czyli dół - od pewnych obrotów liczy się moc i przy dużych prędkościach liczy się już moc, a nie moment.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|