Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
moto po lekkim ślizgu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:56, 02 Paź 2010    Temat postu: moto po lekkim ślizgu
Witam. Jak w temacie stało się zabrakło zimnej krwi i zaliczona gleba, Kawa w sumie lekko się ślizgnęła ale uszkodzenia są. Pytanie kleić i malować czy szukać nowych części do naprawy jest lewa przednia część czachy i pokrywa (alternatora chyba) ??? Trochę też dostał kask i nie wiem czy go jakoś naprawiać czy po prostu kupić coś nowego. Czekam na podpowiedzi i porady Smile
Powrót do góry
kostekcom




Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Ursus
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:39, 02 Paź 2010    Temat postu:
Kask bez wnikania do śmietnika!!!!!
(kas po nawet niewielkim incydencie powinien pójść do badania na micro pęknięcia powłoki zewnętrznej i wewnętrznej, takie badania robią za naszą zachodnią granicą koszt od 1000 do 1500 zł a może przyjść odpowiedz, że się nie nadaje)
Co do plastików to polecam dokupienie całych z rozbitka z allegro i pomalowania na swój kolor po nigdy nie pokleisz żeby była fabryka i podczas montażu musisz naciągać a z czasem coś pęknie od drgań i znowu problem.
Pozdrawiam i bardzo współczuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
msl
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:53, 02 Paź 2010    Temat postu:
Kask fakt do wyj******nia ! Embarassed

Plastiki może uda się kupić w kolor Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:28, 02 Paź 2010    Temat postu:
Plastiki kupuj nieklejone, bo w końcu i tak pojawią się pęknięcia. Dodatkowo jest tego tyle, że pewnie uda Ci się znaleźć w Twoim kolorze. Trochę finansowo zaboli, no ale jak nie boli to znaczy że człowiek już na tamtym świecie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 20:53, 02 Paź 2010    Temat postu:
przeglądam net szukam nawet na "allergo" Smile i wszystko co oferują wygląda gorzej niż to co pozostało u mnie, w sumie i tak w przyszłym sezonie miałem przesiąść się na 1000 więc może sprzedać w takim stanie?
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:21, 03 Paź 2010    Temat postu:
Przykro się czyta,że koledze z forum coś przydarzyło się na drodze,całe szczęście żeś cały i tylko to się liczy!
Ktoś kiedyś powiedział,iż motocykliści dzielą się na trzy grupy,tych co już mieli ślizga;tych co go mieli,ale nie chcą się do tego przyznać oraz tych którzy będą go mieli.

Dlatego jeśli i tak chciałeś zmienić sprzęta,musisz przekalkulować ewentualne koszta naprawy (czasami poprostu się nie opłaca!) i/albo robić,albo sprzedawać jak stoi.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:30, 04 Paź 2010    Temat postu:
Jeśli potrafisz zrobić sam tego typu żeczy to poprostu zrób to co się da zrobić bez mnorzenia kosztów i sprzedaj zaś jeśli nie potrafisz to poprostu sprzedawaj tak jak jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:58, 04 Paź 2010    Temat postu:
najgorsze to sie do tego zabrać Smile, ale sama wymiana plastików nie jest skomplikowana, komplet dobrych imbusów i jedziesz z koksem.

Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pon 14:58, 04 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:27, 04 Paź 2010    Temat postu:
Slizg na koniec sezony, znam ten ból!Rok temu dokładnie o tej samej porze zaliczyłem ślizga,ale było mniej pechowo bo crashe były !
Moja rada to taka poczekaj aż coś się pojawi na Allegroi kupuj w całości.
Zima idzie, więc już szaleństwa z jazd się pomału kończą,będzie cała zima na sklejanie i naprawy.
Powodzenia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:16, 04 Paź 2010    Temat postu:
wspolczuje
zalezy jaka opcja Cie interesuje, skoro lekki szlif, masz kase to sporobuj go robic ale zrob zdjecia przed zeby jak bedziesz sprzedawal zrobionego juz po to jak ktos dojrzy ze cos bylo robione sie nie czepiali ze po wypadku a wtedy pokazujesz jak wygladal przed robieniem i po sprawie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rednose
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:44, 05 Paź 2010    Temat postu:
Cytat:
kask po nawet niewielkim incydencie powinien pójść do badania na micro pęknięcia powłoki zewnętrznej i wewnętrznej

Niewielki incydent to pojęcie względne, czy upadek z półtora metra na glebę dyskwalifikuje kask nie wydaje mi się ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kostekcom




Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Ursus
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:12, 05 Paź 2010    Temat postu:
oczywiście, że półtora metra to sprawa dyskusyjna, ale tylko wtedy kiedy kask spada z takiej wysokości z półki, gdy jesteśmy w ruchu a w kasku jest głowa która waży kilka kilogramów , półtora metra to olbrzymi siła kinetyczna.
Pozostaje jeszcze kwestia, że do odważnych świat należy i przecież w rondlu można zetami jeździć a co dopiero w kasku po szlifie:)SmileSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 17:28, 05 Paź 2010    Temat postu:
Byłem pytać w dwóch różnych sklepach i niestety zalecają wymianę, to był nowy AGV K3, żal mi go ale jednak nie będę ryzykował, zamówię AGV S4 lub nowego Stealth, i tu pytanie różnią się zapięciem droższy ma podwójne D tańszy zwykłe jakie macie zdanie?
Powrót do góry
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:03, 05 Paź 2010    Temat postu:
DD jest najczęściej używany w sportowych kaskach,ale nie jest to regułą!Za to uznawany za najbezbieczniejsze zapięcie(patrz Moto GP,WMMP SBK i inne).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kostekcom




Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Ursus
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:22, 05 Paź 2010    Temat postu:
tak jest, DD jest rozwiązanie ogólnie przyjętym za bezpieczniejsze( podczas wypadku nie ma możliwości poluzowania się a wręcz przeciwnie zacieśnia się do brody) można się do niego przyzwyczaić i dość szybko nim posługiwać ale pod względem użytkowym klamra jest wygodniejsza.
Mała podpowiedz - po dwóch sezonach z DD nie mam dla mnie różnicy jakie będę miał zapięcie w kolejnym kasku i z racji przyzwyczajenia i łechtania mojego sumienia wybrał bym to bardziej bezpieczne DD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin