Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:00, 19 Maj 2011 Temat postu: nowy Z a stara poczwiwa Zetka |
|
|
Witam
kilka dni temu naszedł mnie pomysł wymiany maszynki, i mojego starego Z750 z 2004 ktorego do tej pory miałem, jezdził spoko ale wewnętrzna potrzeba zmian okazała sie silniejsza zamieniłem go na....
nowego Z 2007.
Po przejechaniu 400 km nową maszynką z czego jakieś 300 to trasa nasuwają mi się takie spostrzeżenia:
wygląd - zdecydowanie jak dla mnie nie do pobicia przez starego zeta,
ale cała reszta.... normalnie wrażenie jakby go ładnie ubrali ale obcieli jaja ...
kto z was przesiadł się ze starego na nowego i miał takie odczucia ? czy może z tym moim jest coś nie do końca tak...
najchetniej spotkałbym sie na jakieś wspolne latanie, wymienił na pare minut z kimś celem porównania mocy, choć kilka dni temu testowałem nówke w salonie i to lepszą wersje bo Z750R i też w porównaniu do mojej starej Z pazura mu brakowało...
stary podrywał koło z gazu ( choć postawić go i tak nie umiałem i pękałem to nie miał problemu z podrywaniem koła )
nowego jakbym nie szarpał 010101 ledwie na milimetr sie odrywa ,
czyżby te 4 kunie o które go wykastrowali miały robić taką różnice ?
a może są jakies proste sposoby zeby te wycięte przez normy spalin kunie w prosty sposób odzyskać ? bo jak nie trzeba będzie zmienić zębatki ....
co po dłuższym staniu trzeba warto oczyścić wymienić posprawdzać co go mogło zamulić... przez ostatni rok moto zrobiło kilkaset km głownie stało bez zadnych wymian etc... olej zmieniłem, filtr powietrza sprawdzałem i go wymienie bo brudnawy jest i chyba oryginał jeszcze, poki co porządnie go przedmuchałem i przeczysciłem, co jeszcze może go przytykać ?
Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi tych co sie przesiedli ew wiecej jezdzili na starym i nowym Z
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:36, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mumin,ciekawe spostrzeżenia.Ja tam starą małą Zetką (2004) śmigam i jestem zadowolonym użytkownikiem;kiedyś próbowałem nowszego Z750 (2007) i raczej nie odczuwałem wielkiej różnicy,ewentualnie zawias przedni lepiej reagował,może dlatego że ta próba to dosłownie paro kilometrowa była,nie wiem.
Zresztą nie ma to jak model '04-'06
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Czw 10:38, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mumin, a jaki masz wydech ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:03, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wydech mam seryjny cichy jak w samochodzie .... ale czy to może tyle robić hm no tego nie mam jak na próbe zmienić zeby sie przekonać...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:01, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Poczytaj testy, wszędzie piszą, że nowy model jest łagodniejszy jeśli chodzi o silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:29, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wiem wiem czytałem ale nie sądziłem ze ok 3-4% mocy mniej ma aż takie przełożenie że motong szarpany gazem ani drgnie do góry.. brakuje mu czegoś wygląd rekompensuje wiele ale jak na 750 silnika troche za bardzo go skastrowali.
cóż... trzeba będzie dodać pare zembów tudzież ująć na zębatkach;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:30, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Albo zmień motocykl
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:42, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zmieniać nie mam zamiaru... chciałem sie dowiedzieć czy wszyscy odczuwają zauważalnie słabsze osiągi czy może tylko ja, i z moim coś nie tak, i czy jest jakiś prosty sposób na na powrót do starego charakteru, w końcu silniki są ..prawie.. takie same.
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:44, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem jeździć nowym w salonie, ale sie nie odezwali, więc nie mogę się wypowiedzieć
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:13, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem okazję jeździć Z 750 z 2008 roku (zaznaczam ,że ja do tamtego czasu jeździłem moją Z 750 S dopiero rok ) Moje spostrzeżenia były takie , że motocykl dobrze reagował na akcelerację gazu , lecz miałem wrażenie , że obcinał w okolicach 10 tyś obr/min , czego nie było w mojej "S-ce" . Mogła to być wina , że moto było nowe Wyraźnie odczuwalny opór wiatru już przy prędkościach 90-110 km/h. ( w "s-ce" dopiero przy 130-140 km/h ) Sprawiał wrażenie lżejszego motocykla niż "S-ka" lecz mogło to być tylko takie złudzenie wynikające z braku owiewki Więcej nie pamiętam ale różnicy znaczącej w przyspieszeniu nie zauważyłem Pozdrawiam pitrak
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Czw 22:07, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mumin, wez zmien wydech bo na orginalnym ten motong faktycznie chodzi troche jak zolw. Ja nie moglem za cholere go oderwac od ziemi z gazu i tak jak Ty tez mnie to bardzo wkurwialo. Po zmianie wydechu jakby reka odjal, wchodzi bez problemu na kolo z gazu i przyspieszenie calkiem inne. Jak przejechalem sie pierwszy raz po zmianie to tak jakbym innym moto jezdzil jakby go odblokowalo ja jeszcze planuje kolektory zmienic to juz wogole bedzie szatan, chociaz teraz naprawde nie narzekam... aha jak kogos wyprzedzam to czesto na dwojce jak daje do oporu to slizga sie opona, a mam nowa z tylu... No to by bylo na tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:25, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
4 kunie zabrali i dolozyli 15kg do zetow od 2007 i to te roznice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:36, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
_Z750_ napisał: | Mumin, wez zmien wydech bo na orginalnym ten motong faktycznie chodzi troche jak zolw. Ja nie moglem za cholere go oderwac od ziemi z gazu i tak jak Ty tez mnie to bardzo wkurwialo. Po zmianie wydechu jakby reka odjal, wchodzi bez problemu na kolo z gazu i przyspieszenie calkiem inne. Jak przejechalem sie pierwszy raz po zmianie to tak jakbym innym moto jezdzil jakby go odblokowalo ja jeszcze planuje kolektory zmienic to juz wogole bedzie szatan, chociaz teraz naprawde nie narzekam... aha jak kogos wyprzedzam to czesto na dwojce jak daje do oporu to slizga sie opona, a mam nowa z tylu... No to by bylo na tyle |
a jaka konkretnie puszke wstawiłeś ?
Pozdr
OxBown napisał: | 4 kunie zabrali i dolozyli 15kg do zetow od 2007 i to te roznice |
no dobra ale ja w zeszłym sezonie wazyłem 15 kg wiecej wiec na jedno wychodzi zostają te 4 kunie... nie wiem moze swiece mam jakieś poprzepalane albo cos ... wstawiam go na przeglad w przyszłym tygodniu to mi sprawdzą wszystko czy to tylko te 4 kunie czy cos jeszcze.... tak jak ktoś wyzej pisał przy 10 -11 tyś odcina, na 1 max 100- 105 ... też tak macie ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:00, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:18, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no moj troszke szybcie jakies 108-114?? ale te konie to nie te co tam, zredukowali gardziele norma euro 3 itp itd i niby koni troszke mniej ale mi sie wydaje ze ten silnik juz nie jest taki jurny juz nie tak oddycha i nie tak sie wkreca i podobno w realu jest jakies 103-104km a nie 106 gdzie stary mial 110 na hamowni i troszke innaczej oddawal moc. generalnie starszy jest szybszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 23:29, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Stary na koło idzie bez problemu, a i na 2. się dźwignie z gazu trochę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|