Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Nowy Z750 w 2013?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 17:56, 13 Sie 2012    Temat postu:
z tych poglosek wynika ze niby nowy male zet miec ma alemeniowa Very Happy rame to i waga troche spadnie a jestem ciekaw co zrobia z tym silnikiem...
Powrót do góry
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:13, 13 Sie 2012    Temat postu:
Jeśli tak silnik dostaniesz zdławiony od Z1000 nowego Very Happy
Sorki ,że się powtarzam.
Jestem na 100% pewien kadłub silnika będzie od nowego Z1000.
To jest za droga sprawa ,żeby ją projektować dla konkretnego modelu.


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Pon 18:52, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zetosław
Zaglądacz



Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:59, 14 Sie 2012    Temat postu:
A ja stawiam że jeżeli coś się zmieni to będzie to tylko rama i lekko poliftigowane plastiki, silnik zostanie ten sam najwyżej zmienią stop na lżejszy, dekle upiększa dla nowszego looku, maxymalnie dociągną do 110KM. Mały Z nie może zbliżyć się mocą ani wyglądem do dużego, ma być czymś pośrednim między ER6N a Z1000 czyli ok 30 KM różnicy pomiędzy każdym. Druga ważna sprawa to cena
(jak przekroczy 36tysi to juz nikt nie kupi zeta bo weźmie tripla), przy spadającej sprzedaży motocykli ogólnie inwestowanie w model który ma się całkiem dobrze to spore ryzyko. A wieć:
1) nowa rama,
2) lekka kosmetyka silnika i owiewek
wszystko to w celu zmniejszenia wagi - tylko tym odstaje zecik od reszty
Oczywiście sprzedaż w 2 wersjach Standard i droższej R
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebakaw
Świeżak



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:42, 15 Sie 2012    Temat postu:
Tym bardziej sie ciesze, ze odpuscilem sobie zakup w tym roku i odlozylem na zime lub wczesna wiosne 2013 Very Happy
1) Jak wyjdzie nowy model to warto chyba bedzie kupic wlasnie taki.
2) Oczywiscie zalezy jaka cene ustala ale mysle, ze nie bedzie ona jakas odbiegająca od obecnej. Euro spada i jest duza szansa na zejscie i utryzmanie sie ponizej 4zł wlasnie w momenci egdy okreslane sa ceny na kolejny sezon w danym kraju.
Po drugie sprzedaz nowych motocykli od stycznia w kazdym miesiacu jest fatalna i znaczaco nizsza niz w 2011. OD maja to juz widac bardzo wyraznie i chyba nawet kolo -30% jest, a wiec to tez jest wyznacznikiem strategii cenowych. W calej UE sprzedaż nowych motocykli spadla o milion sztuk rocznie chyba w ostatnich 5 latach jak dobrze pamietam.
3) JEsli jednak zaszaleja z cena to tez nie zmartwienie bo wowczas bedzi emozna kupic jeszcze taniej koncowke z 2012 roku Very Happy


Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Śro 20:43, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin