Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:56, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
z tych poglosek wynika ze niby nowy male zet miec ma alemeniowa rame to i waga troche spadnie a jestem ciekaw co zrobia z tym silnikiem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:13, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli tak silnik dostaniesz zdławiony od Z1000 nowego
Sorki ,że się powtarzam.
Jestem na 100% pewien kadłub silnika będzie od nowego Z1000.
To jest za droga sprawa ,żeby ją projektować dla konkretnego modelu.
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Pon 18:52, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:59, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A ja stawiam że jeżeli coś się zmieni to będzie to tylko rama i lekko poliftigowane plastiki, silnik zostanie ten sam najwyżej zmienią stop na lżejszy, dekle upiększa dla nowszego looku, maxymalnie dociągną do 110KM. Mały Z nie może zbliżyć się mocą ani wyglądem do dużego, ma być czymś pośrednim między ER6N a Z1000 czyli ok 30 KM różnicy pomiędzy każdym. Druga ważna sprawa to cena
(jak przekroczy 36tysi to juz nikt nie kupi zeta bo weźmie tripla), przy spadającej sprzedaży motocykli ogólnie inwestowanie w model który ma się całkiem dobrze to spore ryzyko. A wieć:
1) nowa rama,
2) lekka kosmetyka silnika i owiewek
wszystko to w celu zmniejszenia wagi - tylko tym odstaje zecik od reszty
Oczywiście sprzedaż w 2 wersjach Standard i droższej R
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:42, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tym bardziej sie ciesze, ze odpuscilem sobie zakup w tym roku i odlozylem na zime lub wczesna wiosne 2013
1) Jak wyjdzie nowy model to warto chyba bedzie kupic wlasnie taki.
2) Oczywiscie zalezy jaka cene ustala ale mysle, ze nie bedzie ona jakas odbiegająca od obecnej. Euro spada i jest duza szansa na zejscie i utryzmanie sie ponizej 4zł wlasnie w momenci egdy okreslane sa ceny na kolejny sezon w danym kraju.
Po drugie sprzedaz nowych motocykli od stycznia w kazdym miesiacu jest fatalna i znaczaco nizsza niz w 2011. OD maja to juz widac bardzo wyraznie i chyba nawet kolo -30% jest, a wiec to tez jest wyznacznikiem strategii cenowych. W calej UE sprzedaż nowych motocykli spadla o milion sztuk rocznie chyba w ostatnich 5 latach jak dobrze pamietam.
3) JEsli jednak zaszaleja z cena to tez nie zmartwienie bo wowczas bedzi emozna kupic jeszcze taniej koncowke z 2012 roku
Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Śro 20:43, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|