Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:37, 14 Paź 2010 Temat postu: Nowy Z750R 2010 |
|
|
i co o nim myslicie?? oprocz przedniego widelca od z1000 i wachacza aluminiowego to sie tam nic nie zmienilo(nie napracowali sie duzo;) ). czekam na jego testy!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:45, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie dokonali (tylko) minimalnego face-liftingu,a z rzeczy które wymieniłeś powyżej dodał bym jeszcze b.ważny "szczegół",mianowicie nowe heble z przodu!
Tego właśnie brakowało wcześniejszym wersjom!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:29, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Radialne zaciski (czyt. Stopal na 2 palce )
|
|
Powrót do góry |
|
|
mkotek
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:32, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
stopal na dwa palce to sie robi na starym Z750 również....
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:16, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
mkotek napisał: | stopal na dwa palce to sie robi na starym Z750 również.... |
To zależy czy masz długie oryginalne klamki,czy krótkie tuningowe,
reszta się zgadza!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:44, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, ja uważam, że heble w moim Z750S z 2006 roku są znakomite.
Pozdrawiam
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:05, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też nie narzekam w końcu "szczęśliwie" zaprowadziły mnie na dno rowu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:03, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | mkotek napisał: | stopal na dwa palce to sie robi na starym Z750 również.... |
To zależy czy masz długie oryginalne klamki,czy krótkie tuningowe,
reszta się zgadza!
Pozdro |
raczej nie zależy - na standardowych fabrycznych klamkach i gumowych przewodach dwoma palcami daje rade na światłach podrzucić tyłek 20-40cm (tarcze standardowe, klocki - piszczące SBS) to nie jazda na przednim kole ani stawanie pionowo na zembach ale pierwsze próby - udało sie za 1 razem.... wiec pewnie jak ktoś nie ma strachu da rade.
choć heble w starym Z i tak mogłyby być lepsze i lepiej dozowalne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:37, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mumin napisał: | mihoo napisał: | mkotek napisał: | stopal na dwa palce to sie robi na starym Z750 również.... |
To zależy czy masz długie oryginalne klamki,czy krótkie tuningowe,
reszta się zgadza!
Pozdro |
raczej nie zależy - na standardowych fabrycznych klamkach i gumowych przewodach dwoma palcami daje rade na światłach podrzucić tyłek 20-40cm (tarcze standardowe, klocki - piszczące SBS) to nie jazda na przednim kole ani stawanie pionowo na zembach ale pierwsze próby - udało sie za 1 razem.... wiec pewnie jak ktoś nie ma strachu da rade.
choć heble w starym Z i tak mogłyby być lepsze i lepiej dozowalne. |
Kolego piszesz o "endosie",a my o "stoppie",więc nie do końca to samo!
Jeśli chcesz mieć lepsze hamulce w starszej Zecie,to zmień przewody na stalowy oplot oraz załóż klocki sinterowe....,wtedy zobaczysz różnice!
No i uważaj z tymi "endosami",żeby cię moto nie nakryło!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:07, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | i co o nim myslicie?? oprocz przedniego widelca od z1000 i wachacza aluminiowego to sie tam nic nie zmienilo(nie napracowali sie duzo;) ). czekam na jego testy!! |
hehe, to się nazywa: "mała rzecz, a cieszy"
moim zdaniem - rewelacyjnie wygląda. niby nic, a jednak..
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:14, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście , że wygląda bardzo dobrze
Jest "bomba" co by o nim nie mówić
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:52, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ten czarny lakier na baku bedzie sie wycieral od nog :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:07, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ten maly Zet ma wszystko co potrzeba i chyba nikt nie moze narzekac, a przeciez musza jeszcze cos zostawic dla ludzi lubiacych modding i tuning. Piekne sprzety, czuje ze beda bardzo popularne. Tak w ogole to Kawasaki ostatnio kopie dupe reszcie z wielkiej czworki japonskich producentow. Niech no tylko zrobia kiedys jakiegos ostrego nakeda z silnikiem V2 i dziaram sobie ich logo na klacie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:56, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Hehe dobre. Ale masz w 100% racje. Po ostatnich targach widac, ze Kawasaki poprostu leci w kierunku zniszczenia konkurencji, a nowy zx10r to cudo. Po przeczytaniu parametrow bylem w szoku. Ogolnie chlopaki daja rade i oby tak dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
GniewnyDawid
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 21:38, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
no chyba jeszcze nowy ZET posiada z tyłu gazowy amortyzator ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|