Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:31, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A jak dla mnie to liczniki i obrotomierze powinny byc wszedzie wskazowkowe bo elektroniczne wyswietlacze wiele psuja.
Ale nic na to nie poradzimy. Sa auta gdzie tez idac za moda wprowadzano wsz elektroniczne a po 2-3 latach wrocono do wkazowkowych zegarow.
Mam jedynie nadzieje, ze zintegrowali wyswietlacz biegow po zmianach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pigweed
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:07, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
sebakaw napisał: | Sa auta gdzie tez idac za moda wprowadzano wsz elektroniczne a po 2-3 latach wrocono do wkazowkowych zegarow.
|
Ja tak miałem w Citroenie C4. W obecnej generacji są chyba znowu zegary.
Ostatnio zmieniony przez pigweed dnia Czw 16:49, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:11, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Transmisja z Times Square gdzie odbywa się prezentacja nowej ZX6r i pono Z800:
[link widoczny dla zalogowanych]
na razie nuda, pitolą, nic się nie dzieje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
|
Powrót do góry |
|
 |
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:13, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystko pięknie.....ale dlaczego sety plecaka są identyczne jak w hornecie ????? toż to kibel jakiś nieprzemyślany względem całej sylwetki !!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:28, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Moim skromnym zdaniem, w porównaniu z poprzednikami, Z800 to mistrzostwo świata. Żadna z konkurencyjnych marek nie będzie w stanie wypuścić nic co będzie tak bardzo kojarzyło się konkretnie z modelem. Samo logo Z zyskało właściwie jakby tożsamość. Jest przemycone właściwie w każdym elemencie motocykla. To już nie tylko dizajnerskie popisy projektantów, ale próba (moim zdaniem udana) stworzenia legendy porównywalnej z "NINJA" na zielonym tle. Podzielenie samego Z na 2 symetryczne części, niektórym będzie się kojarzyło tylko z osłonami chłodnicy z poprzednich modeli (a te raczej wszystkim użytkownikom, którzy nie mają zamiaru zmieniać typu motocykla, będą kojarzyć się dobrze), ale tak samo zostały uwydatnione w wyglądzie motka. Chyba najważniejsza sprawa to reflektor. Większości, przód, zarówno motocykla, samochodu, czy samojezdnej kosiarki, będzie się kojarzył z twarzą, a ja tu widzę taką zarozumiałą gębę. Z zauważonych niedoróbek w oczy rzuca sie wahacz. Dalej wygląda jak qpa, oby miał jakąś sensowną regulację. Wydech wygląda na ciężki i pewnie taki jest, nie pomaga nawet to że jest czarny. Ogromny brak z przodu to zbyt mały według mnie pług oraz mikroskopijny błotnik. Przez to wygląda jak amstaff na chudych i krzywych nóżkach. To pewnie ukłon w stronę producentów akcesoryjnych elementów i te 2 w moim Z800 wylądowałyby w koszu, w pierwszej kolejności, razem z tylnym błotnikiem.
Marek jak Ty się dopatrzyłeś tych setów? Ja nie patrzę na Srorneta nawet jak nikt nie widzi! Wstydzę się.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:54, 19 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
RasAlGhul napisał: | Marek jak Ty się dopatrzyłeś tych setów? Ja nie patrzę na Srorneta nawet jak nikt nie widzi! Wstydzę się.  |
Pawciu, oglądałem tego zeta z każdej strony i nie pasowały mi właśnie sety......grzebię w pamięci i grzebię i kuźwa tak wymysliłem że są identiko jak w horym_necie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:34, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no i lipa!!!! 231kg;(
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pigweed
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:52, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
OxBown napisał: | no i lipa!!!! 231kg;( |
Masz jakiś link co do tej informacji?
Dobra, sam znalazłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rzeczywiście kawał kloca.
Ostatnio zmieniony przez pigweed dnia Wto 13:55, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:14, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No to qpa...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:43, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zmiana kosmetyczna. 1kg cięższy od Z750, a koni więcej o 7, moment o 5. Drobna zabawa w kosmetyke, motocykl stary - przynajmniej powiewa świeżością. Szkoda, że nie popracowali nad momentem obrotowym, żeby był wyższy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:00, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Cięższy praktycznie nie jest od obecnego modelu, 1kilo czy 2 za dużo nie wnosi,( ciekawe ile w zbiornik się mieści!?), tłumik się wywali, klucze i 7kg zniknie a większą moc będzie czuć. Tylko to nie jest krok w przód, na filmiku koleś wygląda jakby siedział na zblazowanym psie. Powtórzę jeszcze raz "to będzie najgorzej sprzedający się zet w historii"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:49, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
napewno nowy z800 nie jest takim przelomem jak nowy z1000. i to go chyba pograzy poniewaz klasa 700-800 jest powoli upchana i to juz nie sa te czasy kiedy nikogo w tej klasie nie bylo. wyglad to rzecz gustu ale technicznie to raczej nie zaszaleli i zebo to sie na nich nie zemscilo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:02, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zbiornik 17 litry, znaczy się mniejszy, waga ciut większa, oryginalny wydech waży coś około 6 - 7 kilo, znaczy się tyle co w poprzednim Zecie, moc i moment obrotowy nieznacznie wyższe, jak dla mnie na minus elektroniczny obrotomierz (jeżeli o mnie chodzi w motocyklach nie ma czytelniejszej kombinacji niż analogowy obrotomierz i elektroniczny prędkościomierz (patrz większość sportów) wbrew temu co tu wypisują niektórzy - zupełny nonsens dwie wskazówki (inna sprawa, że w ZZR1400 to zupełnie nie przeszkadza , w BMW K1300R zastanawianie się ile ja jadę), podnóżki pasażera jak w srornecie - lipa okrutna i cofanie się wstecz. Podsumowując w podobnej cenie mając do wyboru Z750R i Z800 wybrałbym Z750R.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|