Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:53, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No i w koncu wszystko jasne.
Najwiekszy minus to brak aluminiowej ramy o czym sie mowilo najwiecej!
Polska stronka kawasaki jak zwykle ma opozniony zaplon bo na kawasaki.de jest pelna specyfikacja i wszystkie dane. Ciekawe kiedy pojawia sie na PL
"Nowy panel instrumentów dopełnia zaawansowany projekt z Z800 i oferuje wielofunkcyjne wyświetlacze LCD i tachometru w konstrukcji belki" (tlum. google)
Niewiele z tego wynika. Czy ktos rozpracowal juz lub znalazl info na temat nowego wyswietlacza?
Co sie kryje po lewej stronie gdzie jest to 0 na srodku pod temperatura? Wyglada mi na przebieg. Jest w koncu zintegrowany wyswietlacz biegow bo jakos go nie widze? A jak nie ma to chyba sobie zarty robia!!
Jesli chodzi o wyglad - to osobiscie mi sie podoba.
Wysokość siedzenia szczególnie - 834mm czyli prawie 2cm wyzej. Dla mnie rewelacja.
Pewnie jutro pojawia sie artykuly bardziej szczegolowe w necie. Jak ktos cos znajdzie to wrzucac linki.
A teraz najwazniejsze - CENA!
Na niemieckiej stronce jest 9.495 Eu
Na tej smej stronce Z750R 9.095 (pewnie bez ABS bo taki sprzedaja w salonach w niemczech po 9.345 Eu obecnie)
I teraz pytanie za 100 punktow - ile bedzie u nas kosztowal w takim razie Z800 i kiedy sie pojawi?
Ja obstawiam, ze bedzie kosztowal MAX 36.000 bo:
- Euro powinno byc nizsze o 20-30 groszy podczas ustalania cen
- Jesli ma zastapic Z750/R i one znikna to nie mozne byc az takiej luki bo jesli ktos kupowal Z750 za 29-33tys i nie szarpnal sie na R za 36tys to co teraz kupi? NIC bo to za duza roznica cenowa! No chyba, ze chca w 2013 zanotowac nie 30% ale 90% spadek sprzedazy to niech sobie nawet i 40tys ustala!!
Cos czuje ze teraz to dopiero bede mial metlik w glowie i dylemat z zakupem
Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Wto 23:12, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Śro 4:46, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hmm Z750 to Z750:-) ja dylematu za kilka sezonow nie bede mial gdyz wybor padnie na Z750R lub Z1000 zaleznie od umiejetnosci jakich do tego czasu nabiore. Dla mnie osobiscie Z800 szalu nie robi i jakos brakuje mu troche tego czegos co maja obecne modele a trudno to okreslic no aczkolwiek to kwestja gustu. Z800 to juz nie kontynuacja modelu tylko droga w innym kierunku a czas pokaze czy nowy twor bedzie sie rozwijal czy tez bedzie jakas przejsciowka ktora po roku zginie:-)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Śro 9:41, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z David31, wszystkie dotychczasowe zety miały to coś. ten pazur, nawet nowy 1000 mimo, że taki inny to piękny i agresywny a ten 800 to taka nieudana próba połączenia nowego tysiąca z małym zetem i dodanie coś nowego. Jeszcze ta stalowa rama i brak wyświetlacza biegów w serii.
Na dzień dzisiejszy mnie też nie zachwyca, może zdanie zmienię jak kuknę na żywo.
edit
i teraz najważniejsze.
w tej prezentacji gość mówi, że na europę jest specjalnie przygotowany z800e by spełniać jakieś tam wymogi, a 800e to już w ogóle porażka
Cytat: | Obok standardowej wersji dostępna będzie również wersja Kawasaki Z800e, która będzie dysponowała niższą mocą (95KM) oraz mniejszym momentem obrotowym (76Nm). |
Ostatnio zmieniony przez Kafarman dnia Śro 9:51, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:33, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Słabsza i tansza wersja jest przygotowana ze wzgledu na kategorie praw jazdy i zwiazane z tym ograniczenia np. mocy.
"Du willst dir dein erstes Naked Bike zulegen? Wir haben ein wirklich hervorragendes Angebot: die neue Z800 e-Variante im agressiven heritage-look mit überzeugenden Spezifikationen. Entweder als 70kw Maschine oder vollständig kompatibel mit der Führerscheinrichtlinie A2 in der 35 kW-Form - dieses Motorrad punktet nicht nur mit Design und Flair, sondern auch mit seinem neuen Motor und dem Vertrauen liefernden Fahrwerkspaket"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:29, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dla mnie bomba ! Lubię takie futurystyczne motongi Tylko ta cena
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:40, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dla mnie optycznie Z800 wygrywa zdecydowanie z eRka, szkoda, że wagi nie zmniejszyli, co do licznika to i tak wydaje mi się ładniejszy jak w nowym Z1000, ogólnie nowoczesne jeszcze bardziej agresywne moto
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:28, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wciaz nie moge pojac dlaczego nie ma wyswietlacza biegow? Czy tak trudno projektujac nowy wyswietlacz to zrobic, a w komputer doprogramowac praktycznie jedna funkcje?
A tak przy zakupie trzeba znowu dodatkowo wydawac kilka stowek niepotrzebnie.
W XXI wieku w dobie wszechobecnej elektroniki i do tego w japonskim sprzecie zeby nie zrobic tak prostej rzeczy? Troche to smieszne........
Wg mnie bardziej wlasnie w tego typu moto powinno to byc seryjnie niz w 6/10R gdzie nie wsiadaja zazwyczaj poczatkujacy uzytkownicy, a takim (i nie tylko) bardzo sie taki wyswietlacz przydaje!
O aluminiowej ramie nie wspomne - i tu konkurencja jest lepsza niestety!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Śro 20:20, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
oj niedobrze się dzieje
szkoda że wersji NC700 nie zrobią, cały czas odcinają kupony od starej 750 żal dupę ściska tą polityką marketingową Kawasaki, olali małego zeta
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 10:49, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no niestety czekalem na info o nim az do konca zeby podjac decyzje i zawiodlem sie jak kazdy ktory na nia czekal na necie jest pelno tych samych wypowiedzi ze chyba ktos ladnie sie walna w baniak z waga tego moto wszyscy liczyli na odchudzenie a tu prosze 230kg w takim wypadku ja niestety rezygnuje z kupna a myslalem zeby po wypadku przesiasc sie na nowa z800 lub gsxr decyzja byla spowodowana szukaniem czegos z waga 200kg w tym wypadku zostal mi juz tylko gsxr a szkoda bo mocno liczylem na zetke...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:26, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To co zrobili w nowym małym zecie, to zaledwie pierdnęli w oponki w porównaniu do poprzedniego. Bym zapomniał jeszcze mu balastu wrzucili (kotwicę mu dołożyli )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:50, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
sebakaw napisał: | Wciaz nie moge pojac dlaczego nie ma wyswietlacza biegow?..... .....trzeba znowu dodatkowo wydawac kilka stowek ! |
Dlatego!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:20, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
<zetoslaw> No i właśnie, jak orientowałem się przed wakacjami w sprawie jeszcze Z750 to wyswietlacz mi dealer proponowal DataTool za 299zł i jeszcze mi mowil, ze jest promocja i ostatni ma w tej cenie, jakos w lipcu już za niego chcieli 400zł. W necie znalazłem bez problemu za 160zł ten sam.
Ale wiadomo, ze kupujac nowe moto nie bede do dealera przynosil wyswietlacza bo jak u nich wezme to montaz niby gratis (normalnie chca od 100zł za montaż). No i sprawa gwarancji bo to oni cos rekomenduja i montuja. Wiec nawet jak chcieli te 299zł to praktycznie na jedno wychodzi
----------------------
Doszukałem się takich informacji jesli chodzi o modele Z800:
ZR800 B/D - ABS Nissan
ZR800 A/B - korpus amortyzatora z tyłu aluminium - regulowany + regulacja przedniego zawieszenia
ZR800 C/D - korpus amortyzatora z tyłu stal - bez regulacji (wersja E ograniczona moc do 34 KW lub 70KW 90KM)
ZR800 C - podwójne zaciski
ZR800 A/B/D - 4 tłoczkowe zaciski
Ciekawe które trafią do PL
Wyglada na to, że
ZR800 A - to odpowiednik Z750R bez ABS (31-33 tys)?
ZR800 B - to odpowiednik Z750R z ABS (33-35 tys.)?
ZR800 C - to osłabiony odpowiednik Z750 bez ABS (29-30 tys)?
ZR800 D - to osłabiony odpowiednik Z750 z ABS (30-31 tys)?
Czekam na wasze opinie i dalsze spostrzezenia.
Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Czw 17:40, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:51, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Chcecie petardę nowego Z1000 trzeba kupić.
Dla mnie nowy Z800 to tylko lift z rozwierconym silnikiem, ale podoba mi się
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid31
Gość
|
Wysłany: Czw 16:36, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
MarcelT800 napisał: | Chcecie petardę nowego Z1000 trzeba kupić. |
Dobrze gadasz
Zobaczymy czy 800ka będzie się rozwijać po wejściu na rynek i jakie zmiany w niej będą zachodzić. To że nie ma wyświetlacza biegów tragedii nie robi, taki tam bajer. Sety kierowcy do bani, przynajmniej mi nie podchodzą, z profilu wygląda jak garbaty muł, czacha - coś mi w niej brakuje hmm, te nakładki na baku tyż nie wiem po co, wagi nie ubyło, generalnie mi by o biedy podszedł ale po drobnej modyfikacji powinni niektóre elementy drapnąć od obecnej Z750. Ale i tak nie będzie miał tego co Z750 i nie skusiłbym się na 800 jednak wolę pozostać przy obecnej a ewentualną przesiadkę zrobić na litra. Każdy lubi co innego. Jeden kupi 800kę bo to nowości i pierwszy we wsi będzie miał, drugi kupi polatać i opyli po sezonie, różnie to bywa. Poczekamy i zobaczymy jakie będą opinie użytkowników
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebakaw
Świeżak
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:56, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie się dowiedziałem, że ostateczne ceny poznamy w następnym tygodniu i praktycznie będzie można już zamawiać Z800.
Ciekawe na ile te ceny beda konkurencyjne w stosunku do Suzuki/Honda/Yahaha
Bo np Yamaha sprzedaje Fazera8 z ABS z 2011 roku za 35tys (7tys. mniej niz 2012) - ramy aluminiowe!
Suzuki na Bandit i F-ce ceny ciekawe i maja wyświetlacz biegów.
Honda tez wszystko w aluminium.
KAWASAKI ŚPI???
Czy ktos wie jak to bedzie z rejestracja Z800, które juz sa wyprodukowane lub beda mialy w Nr VIN date produkcji 2012? Jak dla mnie byloby to dziwne aby w nowym modelu na 2013 kupionym powiedzmy styczen/luty ale wyprodukowanym obecnie dostac w dowodzie jako rocznik 2012 Jak to formalnie wyglada?
Ostatnio zmieniony przez sebakaw dnia Sob 18:15, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|