Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Pierwsze tygodnie na Z750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:28, 29 Mar 2010    Temat postu:
rychu napisał:
Hehe sam jestem ciekawy jak wyglądałby Z1000 w wersji "S" Very Happy

Tak samo jak 750S Wink Tylko, że mocy więcej.
Swoją drogą, to przełożenie czaszy to pewnie pestka, ponieważ większość mocowań jest wręcz taka sama. Także każdy może mieć Z1000 w wersji S przy mniejszym lub większym nakładzie pracy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:06, 29 Mar 2010    Temat postu:
Tylko że wersja S to nie tylko przednia czasza ale też inny zadupek. Nie wiem czy taniej by nie wyszło przełożenie silnika Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:37, 29 Mar 2010    Temat postu:
gandi napisał:
Tylko że wersja S to nie tylko przednia czasza ale też inny zadupek. Nie wiem czy taniej by nie wyszło przełożenie silnika Wink


Ale rama i mocowanie silnika jest inne, a tylny stelaż jest taki sam.
Łatwiej plastiki poprzekładać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:37, 29 Mar 2010    Temat postu:
No niestety Loozzz, w zetach 750 i 1000 silniki identyczne, ale rama między wersjami N i S różni się znacznie. Zwłaszcza mocowanie zadupka i siedzenia, a także mocowanie czaszy do ramy. Na jakimś zagranicznym forum widziałem inny patent na Z1000S. Gość do Z750S zamontował cylindry z tłokami oraz sprzęgło od Z1000.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:13, 30 Mar 2010    Temat postu:
Ups Wink to jest jakieś wyjście Wink Jednak wolałbym nową Z 1000 w wersji " S" fabrycznie ułożoną Smile Może mniej by mi brykała pod nogami Smile he he he Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:31, 31 Mar 2010    Temat postu:
a mam do Was pytanie, czy blokowanie tylnego koła przy hamowaniu dualem to normalne, wczoraj próbowałem po podwórku i sie zdziwiłem?? Wcześniej jeździłem XJ i tam nic takiego nie było.

Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Śro 8:31, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:51, 31 Mar 2010    Temat postu:
Co to znaczy dualem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 11:01, 31 Mar 2010    Temat postu:
jabloniec napisał:
a mam do Was pytanie, czy blokowanie tylnego koła przy hamowaniu dualem to normalne, wczoraj próbowałem po podwórku i sie zdziwiłem?? Wcześniej jeździłem XJ i tam nic takiego nie było.

Jakim dualem? Jesli chodzi ci o systemy stosowane u innych producentow w ktorych naciskajac klamke hamuja Ci oba kola (mocniej przednie a slabiej tylne) to w zetce nic takiego nie ma. Jak docisniesz stopke hamulca za mocno to kolo tylne sie oczywiscie blokuje. Chyba ze masz ABS Smile
Powrót do góry
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:31, 31 Mar 2010    Temat postu:
z100s powinien miec jakas szybke akcesoryjna typu puig i by wstarczylo, nie oszpecilo by go to za bardzo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:41, 31 Mar 2010    Temat postu:
gandi napisał:
Co to znaczy dualem?

Chodziło mi o hamowanie jednocześnie przodem i delikatnie tyłem (dual- tak nazwałem. XJ to konstrukcja z końca lat 80 wiec nie ma tego systemu) mowie o delikatnym wciśnięciu pedała, a nie do końca? Z drugiej strony w Z dupa jest lekka wiec nie dziwota ze od razu blokuje koło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:38, 31 Mar 2010    Temat postu:
Norma. Mam to samo. Podczas hamowania jak jeszcze odciazasz tył to wystarczy lekkie nacisniecie nogą i odrazu blokuje koło. Nic w tym dziwnego przynajmniej w Zetach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:09, 02 Kwi 2010    Temat postu:
Potwierdzam Wink u mnie tez podczas hamowania muszę pamiętać aby za mocno nie dociskać hamulca tylnego Wink też uważam , że jest to normalny objaw Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:58, 04 Kwi 2010    Temat postu: jazda była wspaniała
no powiem szczerze że po wczorajszej małej trasce na mojej kaweczce było wspaniale - trochę się obawiałem po przejściu z dragulinki ale jestem pozytywnie zaskoczony Smile

Pozdrawiam i Wesołych Świąt
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 18:07, 07 Kwi 2010    Temat postu:
Ja muszę tu powiedzieć że ostatnio wybrałem się moją kawką do pracy i tam jeden kumpel (właśnie sprzedał er5) po przejażdżce stwierdził że następna będzie tylko kawka lub fazer
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:26, 07 Kwi 2010    Temat postu:
Fazer nie jedzie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin