Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:28, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | Hehe sam jestem ciekawy jak wyglądałby Z1000 w wersji "S" |
Tak samo jak 750S Tylko, że mocy więcej.
Swoją drogą, to przełożenie czaszy to pewnie pestka, ponieważ większość mocowań jest wręcz taka sama. Także każdy może mieć Z1000 w wersji S przy mniejszym lub większym nakładzie pracy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:06, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko że wersja S to nie tylko przednia czasza ale też inny zadupek. Nie wiem czy taniej by nie wyszło przełożenie silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:37, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | Tylko że wersja S to nie tylko przednia czasza ale też inny zadupek. Nie wiem czy taniej by nie wyszło przełożenie silnika |
Ale rama i mocowanie silnika jest inne, a tylny stelaż jest taki sam.
Łatwiej plastiki poprzekładać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:37, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No niestety Loozzz, w zetach 750 i 1000 silniki identyczne, ale rama między wersjami N i S różni się znacznie. Zwłaszcza mocowanie zadupka i siedzenia, a także mocowanie czaszy do ramy. Na jakimś zagranicznym forum widziałem inny patent na Z1000S. Gość do Z750S zamontował cylindry z tłokami oraz sprzęgło od Z1000.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:13, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ups to jest jakieś wyjście Jednak wolałbym nową Z 1000 w wersji " S" fabrycznie ułożoną Może mniej by mi brykała pod nogami he he he
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:31, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a mam do Was pytanie, czy blokowanie tylnego koła przy hamowaniu dualem to normalne, wczoraj próbowałem po podwórku i sie zdziwiłem?? Wcześniej jeździłem XJ i tam nic takiego nie było.
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Śro 8:31, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:51, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Co to znaczy dualem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:01, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jabloniec napisał: | a mam do Was pytanie, czy blokowanie tylnego koła przy hamowaniu dualem to normalne, wczoraj próbowałem po podwórku i sie zdziwiłem?? Wcześniej jeździłem XJ i tam nic takiego nie było. |
Jakim dualem? Jesli chodzi ci o systemy stosowane u innych producentow w ktorych naciskajac klamke hamuja Ci oba kola (mocniej przednie a slabiej tylne) to w zetce nic takiego nie ma. Jak docisniesz stopke hamulca za mocno to kolo tylne sie oczywiscie blokuje. Chyba ze masz ABS
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:31, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
z100s powinien miec jakas szybke akcesoryjna typu puig i by wstarczylo, nie oszpecilo by go to za bardzo
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:41, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | Co to znaczy dualem? |
Chodziło mi o hamowanie jednocześnie przodem i delikatnie tyłem (dual- tak nazwałem. XJ to konstrukcja z końca lat 80 wiec nie ma tego systemu) mowie o delikatnym wciśnięciu pedała, a nie do końca? Z drugiej strony w Z dupa jest lekka wiec nie dziwota ze od razu blokuje koło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:38, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Norma. Mam to samo. Podczas hamowania jak jeszcze odciazasz tył to wystarczy lekkie nacisniecie nogą i odrazu blokuje koło. Nic w tym dziwnego przynajmniej w Zetach
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:09, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam u mnie tez podczas hamowania muszę pamiętać aby za mocno nie dociskać hamulca tylnego też uważam , że jest to normalny objaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:58, 04 Kwi 2010 Temat postu: jazda była wspaniała |
|
|
no powiem szczerze że po wczorajszej małej trasce na mojej kaweczce było wspaniale - trochę się obawiałem po przejściu z dragulinki ale jestem pozytywnie zaskoczony
Pozdrawiam i Wesołych Świąt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:07, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja muszę tu powiedzieć że ostatnio wybrałem się moją kawką do pracy i tam jeden kumpel (właśnie sprzedał er5) po przejażdżce stwierdził że następna będzie tylko kawka lub fazer
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:26, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Fazer nie jedzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|