Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:45, 24 Cze 2009 Temat postu: podstawowe pytania |
|
|
1. Czy Z750S ma schowek pod kanapą?
2. Jak dokładny jest wskaźnik poziomu paliwa? Czy przeskakuje z poziomu "pełny" na "połowę", a następnie na "pusty"?
3. Czy dźwignia sprzęgła jest regulowana?
4. Jak z trwałością zestawu napędowego? Czy bez katowania zestaw X-ringowy DID-a wytrzyma 20 tys. km? Mam namyśli głównie turystykę z prędkościami 100-140 km/h oraz jazdę miejską.
5. Jakie obroty Z750S ma przy 100/120/140/160 km/h na ostatnim szóstym biegu?
6. Czy jeżdżąc turystycznie Z750S (spokojna jazda bez szaleństw, prędkości od 80-140, hamulce praktycznie nie używane, więcej hamowania silnikiem) można uzyskać spalanie na poziomie 5 litrów?
Wg tego artykułu: [link widoczny dla zalogowanych] Z750 jest w stanie spalić 5-6 litrów, czy są to obiektywne wartości i możliwe jest uzyskanie takiego spalania w Z750S (roczniki 2005-2006)
7. Jak wygląda sprawa z serwisami a dokładnie regulacją luz zaworowego, co ile tys. km należy sprawdzać (ewentualnie regulować) oraz jak to wygląda z wtryskami? czy są praktycznie bezobsługowe czy wymagają serwisu?
8. Co myślcie o takim komplecie opon?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy nadają się do turystyki i raczej spokojnego jeżdżenia?
9. CZy Z750S roczniki 2005/2006 mają światła awaryjne?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:39, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1. Tak.
2. Skala jest chyba sześciostopniowa, nie jest bardzo dokładny i na zakrętach potrafi pokazać śmieszne wartości ale ogólnie działa dość liniowo.
3. Tak.
4. Myślę że bez problemu tyle wytrzyma. Ja mam na moim 17 tys. km i połowę skali naciągu (o ile licznik nie był kręcony przez poprzednika i łańcuch nie jest zmieniany ale wydaję mi się że to oryginał).
5. Przy 100km/h mam 4500rpm, resztę sprawdź na [link widoczny dla zalogowanych]
6. Myślę że można ale trzeba by się trochę pomęczyć. Przy spokojnej jeździe turystycznej 5,5-6l/100km.
7. Bodajże co 24tys. km, sprawdzę jeszcze w serwisówce.
8. Oponki z tego co czytałem całkiem niezłe i wcale nie takie turystyczne.
9. Nie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:44, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1. A jakie jest wyposażenie fabryczne w schowku?
Kawasaki daje zestaw kluczy? Zmieści się jeszcze jakaś mała butelka oleju (100-200 ml) lub mały spray do łańcucha?
10. Co myślicie o zmianie zębatki z przodu na większa (z 15 na 16), z tego co patrzyłem to 6 nie jest nadbiegiem, przy turystyce byłby jakiś tam sens posiadania nadbiegu, chociażby minimalnego, spowodowałoby to zmniejszenie obrotów np. o ok. 500 a mogło poprawić spalanie?
Oczywiście ograniczy się minimalnie dynamikę motocykla.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:49, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:22, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Narzędzi jest dość sporo, teraz nie pamiętam jakie więc nie będę strzelał.
Spray dość ciężko, musi być faktycznie mały.
Ja bym nie zmieniał zębatki, moto nie służy do eco-drivingu ale zrobisz jak uważasz. Kup najpierw moto a potem się będziesz myślał o zmianach. Pojeździsz, sprawdzisz spalanie i dynamikę to rozważysz zmianę zębatek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Niemjec
Świeżak
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:46, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
9.Mój 2006r ma światła awaryjne.
Jakaś mała buteleczka się zmieści napewno a spray to tak na wcisk ale się mieści;))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:38, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam wożę sprej do opon.
Pozdrawiam
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:58, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Niemjec napisał: | 9.Mój 2006r ma światła awaryjne. |
A to w sumie ciekawe, że taką modyfikację zrobili Faktycznie pooglądałem na bikepics i '05 nie ma świateł awaryjnych a '06 ma. Może było to spowodowane zmianą wymagań homologacyjnych? Czy cóś. Tak właśnie ostatnio myślałem żeby zrobić sobie przycisk świateł awaryjnych, ale może lepiej wyrwać całą tą konsolkę z '06 i będzie to lepiej wyglądało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|