Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
podstawowe pytania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:45, 24 Cze 2009    Temat postu: podstawowe pytania
1. Czy Z750S ma schowek pod kanapą?
2. Jak dokładny jest wskaźnik poziomu paliwa? Czy przeskakuje z poziomu "pełny" na "połowę", a następnie na "pusty"?
3. Czy dźwignia sprzęgła jest regulowana?
4. Jak z trwałością zestawu napędowego? Czy bez katowania zestaw X-ringowy DID-a wytrzyma 20 tys. km? Mam namyśli głównie turystykę z prędkościami 100-140 km/h oraz jazdę miejską.
5. Jakie obroty Z750S ma przy 100/120/140/160 km/h na ostatnim szóstym biegu?
6. Czy jeżdżąc turystycznie Z750S (spokojna jazda bez szaleństw, prędkości od 80-140, hamulce praktycznie nie używane, więcej hamowania silnikiem) można uzyskać spalanie na poziomie 5 litrów?

Wg tego artykułu: [link widoczny dla zalogowanych] Z750 jest w stanie spalić 5-6 litrów, czy są to obiektywne wartości i możliwe jest uzyskanie takiego spalania w Z750S (roczniki 2005-2006)

7. Jak wygląda sprawa z serwisami a dokładnie regulacją luz zaworowego, co ile tys. km należy sprawdzać (ewentualnie regulować) oraz jak to wygląda z wtryskami? czy są praktycznie bezobsługowe czy wymagają serwisu?

8. Co myślcie o takim komplecie opon?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy nadają się do turystyki i raczej spokojnego jeżdżenia?

9. CZy Z750S roczniki 2005/2006 mają światła awaryjne?
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:39, 24 Cze 2009    Temat postu:
1. Tak.
2. Skala jest chyba sześciostopniowa, nie jest bardzo dokładny i na zakrętach potrafi pokazać śmieszne wartości ale ogólnie działa dość liniowo.
3. Tak.
4. Myślę że bez problemu tyle wytrzyma. Ja mam na moim 17 tys. km i połowę skali naciągu (o ile licznik nie był kręcony przez poprzednika i łańcuch nie jest zmieniany ale wydaję mi się że to oryginał).
5. Przy 100km/h mam 4500rpm, resztę sprawdź na [link widoczny dla zalogowanych]
6. Myślę że można ale trzeba by się trochę pomęczyć. Przy spokojnej jeździe turystycznej 5,5-6l/100km.
7. Bodajże co 24tys. km, sprawdzę jeszcze w serwisówce.
8. Oponki z tego co czytałem całkiem niezłe i wcale nie takie turystyczne.
9. Nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:44, 24 Cze 2009    Temat postu:
1. A jakie jest wyposażenie fabryczne w schowku?
Kawasaki daje zestaw kluczy? Zmieści się jeszcze jakaś mała butelka oleju (100-200 ml) lub mały spray do łańcucha?

10. Co myślicie o zmianie zębatki z przodu na większa (z 15 na 16), z tego co patrzyłem to 6 nie jest nadbiegiem, przy turystyce byłby jakiś tam sens posiadania nadbiegu, chociażby minimalnego, spowodowałoby to zmniejszenie obrotów np. o ok. 500 a mogło poprawić spalanie?
Oczywiście ograniczy się minimalnie dynamikę motocykla.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:49, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:22, 24 Cze 2009    Temat postu:
Narzędzi jest dość sporo, teraz nie pamiętam jakie więc nie będę strzelał.

Spray dość ciężko, musi być faktycznie mały.

Ja bym nie zmieniał zębatki, moto nie służy do eco-drivingu Wink ale zrobisz jak uważasz. Kup najpierw moto a potem się będziesz myślał o zmianach. Pojeździsz, sprawdzisz spalanie i dynamikę to rozważysz zmianę zębatek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:46, 25 Cze 2009    Temat postu:
9.Mój 2006r ma światła awaryjne.
Jakaś mała buteleczka się zmieści napewno a spray to tak na wcisk ale się mieści;))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:38, 25 Cze 2009    Temat postu:
Ja tam wożę sprej do opon.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:58, 25 Cze 2009    Temat postu:
Niemjec napisał:
9.Mój 2006r ma światła awaryjne.


A to w sumie ciekawe, że taką modyfikację zrobili Smile Faktycznie pooglądałem na bikepics i '05 nie ma świateł awaryjnych a '06 ma. Może było to spowodowane zmianą wymagań homologacyjnych? Czy cóś. Tak właśnie ostatnio myślałem żeby zrobić sobie przycisk świateł awaryjnych, ale może lepiej wyrwać całą tą konsolkę z '06 i będzie to lepiej wyglądało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin