Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Pozycja na Z750...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:38, 13 Mar 2011    Temat postu:
Ja obniżałem kanapę, zakładałem wkładkę żelową i nowe obicie i zapłaciłem ok 280 zł wszystko robiłęm w firmie Mario-moto z Rybnika

http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/moj-maly-zetorek,1993-30.html


Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Nie 21:56, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riux
Zaglądacz



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:36, 13 Mar 2011    Temat postu:
No to ładnie Rychu, rozdziewiczyłeś sezon Very Happy. My dzisiaj na spokojnie tylko gumy rozgrzalismy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 16:53, 01 Cze 2011    Temat postu:
Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci Shocked ??

W niedzielę jak leciałem na A4, jechałem sobie spokojnie 130-140km/h i ciągle czułem opór wiatru na rękach w okolicach łokci, co spowodowało po przejechaniu około 30km paskudne drętwienie całych rąk do tego stopnia że musiałem pilnie się zatrzymywać bo przestawałem czuć w rękach kierę Shocked


W żadnych poprzednich motorach mi się takie coś nie działo, nawet jak jeździłem gołym Z1000 to nie było takich problemów, prócz tego, że powyżej 150 urywało mi łep Laughing
Powrót do góry
_Z750_
Gość






PostWysłany: Śro 19:42, 01 Cze 2011    Temat postu:
eLL napisał:
Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci Shocked ??


Shocked mi nie dretwieja nigdy nie mialem z tym problemow Shocked chyba jest cos nie tak z motongiem Shocked
Powrót do góry
misiak78
Zaglądacz



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań/Leszno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:19, 19 Lip 2011    Temat postu:
Ja natomiast mam całe 170cm w kapeluszu i Zecik jest po prostu idealny. Fakt, nie stąpam całą stopą i odrywam się od siedzenia powyżej 220km/h ale po mieście bajeczka Smile
Wcześniej śmigałem na Sradzie i R6 i w porównaniu z nimi Zet to jak wygodny fotel w zestawieniu z taboretem. Smile


Ostatnio zmieniony przez misiak78 dnia Wto 14:20, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hitec




Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:22, 25 Cze 2015    Temat postu:
Czesc i czolem Smile
Krotkie pytanie odnosnie wysokosci mojej Zetki.
Jako ze moto bylo zakupione przez kobiete w salonie kawasaki, motocykl zostal (przypuszczam ze fabrycznie choc nie wiem czemu) obnizony do jej wzrostu. Z tego co sie orientuje to standard powinien miec 815mm , moj ma chyba 775 (dzis dokladnie sprawdze)..Moje pytanie: czy kwestia obnizenia lub podwyzszenia to zmiana tych dwoch linkow (tak w anglii sie to nazywa...) ktore lacza amo z wahaczem (chyba..)?
Przygladalem sie zawieszeniu i w zasadzie nic tam nie widze zmodyfikowanego..Dzis zmierze te linki i wowczas moze bedzie wiadomo czy to to i jaka jest roznica miedzy tymi a standardowymi (i tu prosze aby ktos o dobrym sercu i odrobinie czasu podal dlugosc standardowych). Zatem jesli zalozymy ze to kwestia tylko tych linkow to kolejne pytanie - jak skomplikowana jest wymiana tego ?Czy wymagany jest podnosnik albo jakis stand? Czy ktos o nienajgorszych umiejetnosciach mechanicznych ( umiem robic i pic bimber) poradzi sobie?
Chcialbym aby motocykl mial swoja pierwotna wysokosc.Mam 182cm wzrostu i 92 kg..Siedzac na kawie mam wrazenie ze jednak jestem za nisko..Serdeczne dzieki za uwage i ewentualna pomoc.


Ostatnio zmieniony przez hitec dnia Czw 11:01, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blondynka91
Świeżak



Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RNI
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 11:16, 25 Cze 2015    Temat postu:
Podnieś na tylnym amurku i pójdzie w górę. tzn powinno pomóc. W sumie ja swoją wcześniejszą kawe tylko obniżyłam 1.5cm ale pogorszyło komfort.
A Z750 jest wygodna, nie leży się jak na sporcie. Jest dla mnie moto idealne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:56, 25 Cze 2015    Temat postu:
Żeby obniżyć albo podwyższyć Z-eta to właśnie z tyłu wymienia się te "linki" ( łączniki amora ) a z przodu lagi możesz mieć za bardzo wpuszczone . Tu masz link do aukcji z zestawem obniżającym [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Czw 13:59, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:06, 25 Cze 2015    Temat postu:
Ja kupiłem obniżony na dźwigniach Ultima Alloy. Od osi do osi jest 18cm.
Człowiek z allegro, który ma oryginalne dźwignie podaje wymiar 17,5cm.
Jak te pół centymetra przekłada się na wysokość siedzenia?

ps. jakby ktoś chciałby się zamienić za oryginały, pisać na pw.


Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 16:52, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hitec




Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:04, 26 Cze 2015    Temat postu:
Ok, wczoraj dokladnie zmierzywszy wysokosc siedziska i jest 775mm, 40 mniej niz standard, te 'linki' ( bo nadal nie wiem jak to sie nazywa..)
maja calkowita dlugosc 225mm wiec nie wiem jaka to jest roznica miedzy standardem.Z tego co wiem to to dziala tak ze dluzsze linki = nizszy moto i odwrotnie ( nizszy moto = dluzsze linki Smile )
Czy wymiana jest skomplikowana czy jest to kwestia odkrecenia dwoch srub i wymienienia owego kawalka metalu?

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:03, 15 Lip 2015    Temat postu:
Ja już mam swoje dźwignie [link widoczny dla zalogowanych]
Jaki tam smar dać w tuleje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hitec




Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:57, 16 Lip 2015    Temat postu:
Skvrnsk, jak juz wymienisz to podziel sie informacjami jak Ci poszlo i czy duzo trudu bylo + ewentualne rady co robic a czego nie..
Dziekowac z gory .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:02, 16 Lip 2015    Temat postu:
Takie wątpliwości mnie naszły. Mój sprzęcior już jest obniżony, nie wiem o ile dokładnie, ale jest. Dźwignie z ebay mają o 20mm mniejszy rozstaw otworów. To jak one mają go podnieść o 30mm w stosunku do oryginału?!?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hitec




Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:07, 16 Lip 2015    Temat postu:
Bo z tym wlasnie tak jest ze im dluzsze te laczniki tym nizszy motocykl i odwrotnie, krotsze sprawiaja ze moto idzie w gore..jak sie przypatrzysz zawieszeniu i skminisz jak to wszystko jest powiazane to zobaczysz ze ma to sens Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:16, 16 Lip 2015    Temat postu:
Znam zasadę działania zawieszenia, ale nie o to chodzi.
Dźwignie, które kupiłem mają rozstaw otworów mniejszy o 20mm od moich, które obniżają moto.
To jakim sposobem te 20mm różnicy przełoży się na podwyższenie go o 30mm od oryginału. Przypominam, że mój jest obniżony. Niestety sprzedający ma urlop i też nie odpowiada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin