Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:38, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja obniżałem kanapę, zakładałem wkładkę żelową i nowe obicie i zapłaciłem ok 280 zł wszystko robiłęm w firmie Mario-moto z Rybnika
http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/moj-maly-zetorek,1993-30.html
Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Nie 21:56, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
riux
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:36, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No to ładnie Rychu, rozdziewiczyłeś sezon . My dzisiaj na spokojnie tylko gumy rozgrzalismy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:53, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci ??
W niedzielę jak leciałem na A4, jechałem sobie spokojnie 130-140km/h i ciągle czułem opór wiatru na rękach w okolicach łokci, co spowodowało po przejechaniu około 30km paskudne drętwienie całych rąk do tego stopnia że musiałem pilnie się zatrzymywać bo przestawałem czuć w rękach kierę
W żadnych poprzednich motorach mi się takie coś nie działo, nawet jak jeździłem gołym Z1000 to nie było takich problemów, prócz tego, że powyżej 150 urywało mi łep
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Śro 19:42, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
eLL napisał: | Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci ?? |
mi nie dretwieja nigdy nie mialem z tym problemow chyba jest cos nie tak z motongiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiak78
Zaglądacz
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań/Leszno Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:19, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja natomiast mam całe 170cm w kapeluszu i Zecik jest po prostu idealny. Fakt, nie stąpam całą stopą i odrywam się od siedzenia powyżej 220km/h ale po mieście bajeczka
Wcześniej śmigałem na Sradzie i R6 i w porównaniu z nimi Zet to jak wygodny fotel w zestawieniu z taboretem.
Ostatnio zmieniony przez misiak78 dnia Wto 14:20, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitec
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:22, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Czesc i czolem
Krotkie pytanie odnosnie wysokosci mojej Zetki.
Jako ze moto bylo zakupione przez kobiete w salonie kawasaki, motocykl zostal (przypuszczam ze fabrycznie choc nie wiem czemu) obnizony do jej wzrostu. Z tego co sie orientuje to standard powinien miec 815mm , moj ma chyba 775 (dzis dokladnie sprawdze)..Moje pytanie: czy kwestia obnizenia lub podwyzszenia to zmiana tych dwoch linkow (tak w anglii sie to nazywa...) ktore lacza amo z wahaczem (chyba..)?
Przygladalem sie zawieszeniu i w zasadzie nic tam nie widze zmodyfikowanego..Dzis zmierze te linki i wowczas moze bedzie wiadomo czy to to i jaka jest roznica miedzy tymi a standardowymi (i tu prosze aby ktos o dobrym sercu i odrobinie czasu podal dlugosc standardowych). Zatem jesli zalozymy ze to kwestia tylko tych linkow to kolejne pytanie - jak skomplikowana jest wymiana tego ?Czy wymagany jest podnosnik albo jakis stand? Czy ktos o nienajgorszych umiejetnosciach mechanicznych ( umiem robic i pic bimber) poradzi sobie?
Chcialbym aby motocykl mial swoja pierwotna wysokosc.Mam 182cm wzrostu i 92 kg..Siedzac na kawie mam wrazenie ze jednak jestem za nisko..Serdeczne dzieki za uwage i ewentualna pomoc.
Ostatnio zmieniony przez hitec dnia Czw 11:01, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blondynka91
Świeżak
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RNI Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:16, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Podnieś na tylnym amurku i pójdzie w górę. tzn powinno pomóc. W sumie ja swoją wcześniejszą kawe tylko obniżyłam 1.5cm ale pogorszyło komfort.
A Z750 jest wygodna, nie leży się jak na sporcie. Jest dla mnie moto idealne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:56, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Żeby obniżyć albo podwyższyć Z-eta to właśnie z tyłu wymienia się te "linki" ( łączniki amora ) a z przodu lagi możesz mieć za bardzo wpuszczone . Tu masz link do aukcji z zestawem obniżającym [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Czw 13:59, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:06, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem obniżony na dźwigniach Ultima Alloy. Od osi do osi jest 18cm.
Człowiek z allegro, który ma oryginalne dźwignie podaje wymiar 17,5cm.
Jak te pół centymetra przekłada się na wysokość siedzenia?
ps. jakby ktoś chciałby się zamienić za oryginały, pisać na pw.
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 16:52, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitec
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:04, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, wczoraj dokladnie zmierzywszy wysokosc siedziska i jest 775mm, 40 mniej niz standard, te 'linki' ( bo nadal nie wiem jak to sie nazywa..)
maja calkowita dlugosc 225mm wiec nie wiem jaka to jest roznica miedzy standardem.Z tego co wiem to to dziala tak ze dluzsze linki = nizszy moto i odwrotnie ( nizszy moto = dluzsze linki )
Czy wymiana jest skomplikowana czy jest to kwestia odkrecenia dwoch srub i wymienienia owego kawalka metalu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:03, 15 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja już mam swoje dźwignie [link widoczny dla zalogowanych]
Jaki tam smar dać w tuleje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitec
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:57, 16 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Skvrnsk, jak juz wymienisz to podziel sie informacjami jak Ci poszlo i czy duzo trudu bylo + ewentualne rady co robic a czego nie..
Dziekowac z gory .
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:02, 16 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Takie wątpliwości mnie naszły. Mój sprzęcior już jest obniżony, nie wiem o ile dokładnie, ale jest. Dźwignie z ebay mają o 20mm mniejszy rozstaw otworów. To jak one mają go podnieść o 30mm w stosunku do oryginału?!?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitec
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:07, 16 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Bo z tym wlasnie tak jest ze im dluzsze te laczniki tym nizszy motocykl i odwrotnie, krotsze sprawiaja ze moto idzie w gore..jak sie przypatrzysz zawieszeniu i skminisz jak to wszystko jest powiazane to zobaczysz ze ma to sens
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:16, 16 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Znam zasadę działania zawieszenia, ale nie o to chodzi.
Dźwignie, które kupiłem mają rozstaw otworów mniejszy o 20mm od moich, które obniżają moto.
To jakim sposobem te 20mm różnicy przełoży się na podwyższenie go o 30mm od oryginału. Przypominam, że mój jest obniżony. Niestety sprzedający ma urlop i też nie odpowiada.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|