Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekzab4
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRA Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:54, 20 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
co do diód to zgadzam się całkowicie :p a może ktoś kto mieszka w pobliżu rzuciłby okiem z bliska i dał znaka czy warto jechać go oglądać bo ja mam ok 250km mówie o srebrnym
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:17, 29 Gru 2012 PRZENIESIONY Pon 17:31, 31 Gru 2012 Temat postu: Chce kupic Zeta!!! |
|
|
Witam!!! Jestem tu nowy, sprzedalem Horneta i chce kupic Mala Zetke!! ;] Prosze o porade co myslicie o tej:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid31
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
nameless
Stary wyga
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grudziadz Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:54, 29 Gru 2012 PRZENIESIONY Pon 17:31, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
popieram kolege widac nie zapoznales sie z forum a tak na przypal wpadasz z butami na salony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konrad
Gość
|
Wysłany: Sob 22:58, 29 Gru 2012 PRZENIESIONY Pon 17:31, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
z butami, bez "łychy" lodu, tak się nie godzi, że o psach/sukach nie wspomnę
|
|
Powrót do góry |
|
|
HANK
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIAŁYSTOK Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:30, 31 Gru 2012 PRZENIESIONY Pon 17:32, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
a o tego zeta ktoś juz pytał i jest opisany
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:58, 31 Gru 2012 PRZENIESIONY Pon 17:32, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
ja ciagle mojego sprzedaje z750 2008r. jakby co...
|
|
Powrót do góry |
|
|
woodraf
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rogoźnica / Strzegom Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:09, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
piotrekzab4 napisał: | co do diód to zgadzam się całkowicie :p a może ktoś kto mieszka w pobliżu rzuciłby okiem z bliska i dał znaka czy warto jechać go oglądać bo ja mam ok 250km mówie o srebrnym |
Już Ci napisałem PMkę - nie warto, strasznie zmęczony i po przejściach, typ za 8300 puścić chce, sporo zabawy przy nim niestety.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 23:21, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jutro jestem umówiony na oględziny motocykla z linku [link widoczny dla zalogowanych] Prośba o ocenę.
Z informacji uzyskanych od właściciela: motocykl z Włoch, obecny właściciel jest drugim w Polsce, zakupił go przy przebiegu ok. 17tyś, ma go dwa sezony. Wymieniony napęd i oponki. Pytany o regulację luzów i synchronizację przepustnic, stwierdził, że nic takiego nie robił.
To co dostrzegłem na zdjęciach to wgniotka na baku po lewej stronie, oraz dosyć mocno zużyte tarcze (a może mi się tylko wydaje). Czy coś umknęło mojej uwadze?
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 23:23, 04 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:35, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dekiel malowany leżał na prawej stronie
fakt tarcze zmęczone przednia opona na jakimś torze była ale lajtowo chyba sam właściciel po tylnej nie widać po za zmęczeniem po jeździe na wprost
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Sob 10:25, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jak na moje oko zbyt wysoka cena jak na moto w takim stanie, z tego co widać na zdjęciach opona do wymiany, zbiornik zgięty wiec licz się z tym ze po zakupie będziesz musiał dołożyć jakąś kasę zęby to zrobić, daj znać jak zobaczysz do na żywo
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:02, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Prawy tylny kierunek to chyba tak troszkę widać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:07, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
sevo a zapytałeś może gościa czy był na naszym forum?
do gliwic mam niedaleko , ja tam niczego sie nie dopatrzyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:50, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Lusterka nie od tej wersji być może tylko "Lifting"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:29, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jestem po oględzinach. Wąski-11 miał rację. Moto leżało na prawej stronie. Podobno właściciel jechał z kolegą, zagapił się i żeby nie wjechać w kumpla położył motocykl. Stało się to rzekomo przy niewielkiej prędkości. Ten mniejszy dekielek został wymieniony na nowy a ten większy, w którym jest oczko do sprawdzenia poziomu oleju, był napawany a później lakierowany. Zastanawia mnie jak intensywny musiał to być ślizg, że wymagało to aż takich zabiegów? Przy wypadku uszkodzeniu uległ prawy ciężarek ale wymienione zostały oba. Nie wiem jak jest w innych zetkach ale tutaj ciężarki nie przylegały do manetek i uginały się pod naciskiem. Kolejna rzecz czyli wgniotka na baku. Historia jej powstania jest delikatnie mówiąc nieprawdopodobna: przy ostrzejszym hamowaniu właściciel przesunął się na kanapie i uderzył przyrodzeniem w bak !? (nie komentowałem tego).
Oglądając główkę ramy zwróciłem uwagę na dolną półkę. Ograniczniki skrętu były ok. (oryginalne spawy i lakier) ale moje podejrzenie wzbudził element, na którym się zatrzymują. Spaw wyglądał na niechlujnie położony, sama blaszka była niepolakierowana i delikatnie rdzewiała.
Kolejny mankament (przynajmniej dla mnie), to jeden oryginalny kluczyk (drugi był dorabiany, serwisowego brak).
Motocykl odpalił "od pierwszego strzału", na obroty wchodził i schodził płynnie. Po rozgrzaniu do ok. 85 stopni i zdjęciu ssania obroty nie utrzymywały się na jednym poziomie - wahały się w przedziale 2 kresek na obrotomierzu. Czy to normalne?
pitrak - chłopka twierdził, że lusterka wymienił na te z nowszego modelu bo mu się bardziej podobały, nie drżą jak oryginały i więcej w nich widać. Oryginał rzekomo gdzieś ma. Zastanawiam się, czy nie wymienił ich bo najzwyczajniej przy ślizgu uległy uszkodzeniu.
avator - powiem szczerze, jadąc na oględziny myślałem żeby go o to spytać, ale na miejscu skupiłem się na motocyklu i wypadło mi to z głowy.
Biorąc pod uwagę zauważone mankamenty oraz afakt, że poza wymianą oleju, filtra i napędu w moto nie było nic robione, zastanawiam się czy ta cena nie jest trochę wygórowana?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|