Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:48, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dekle albo malowane albo z innego rocznika, dość długo wisi na otomoto, brak naklejek ABS na błotniku, poza tym słabe zdjęcia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:47, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Na drugiej fotce widać tak jak by czacha nie była dobrze spasowana - trójkątny element na dole trochę odstaje. Znam to z autopsji, bo mam klejoną czachę aktualnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kob222
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:56, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dobry,
mogę prosić o ocenę tych 3?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lata mijają, a te kawy cały czas trzymają swoją cenę... Albo po prostu właściciela za mocno je wycenili.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:15, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
We wszystkich trzech plastiki spasowane jakby z fabryki dopiero co wyjechały
1) czarny ładny nawet tylko migacze mi się nie podobają wyglądają jak przypominające oryginalne, pręga na tłumiku no i cena, do łańcucha wymienionego przed 13 tysiącami się nie czepiam bo można go zabić nawet szybciej.
2)pomarańcza spinki zegarów lipne i pomalowana osłona tłumika nic więcej nie widzę.
3) brak osłony przy lewym secie, powbijany tłumik dość dziwnie.
Znak zapytania jest tylko przy przebiegach tych maszyn czy realny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:59, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
mam pytanie dotyczace ssania, do posiadaczy Zetow z rocznikow 03-06!!! Czy latem (jak jest cieplo), a silnik jest zimnny to zawsze używacie ssania?? Jak mialem gazniki to tak bylo, a przy wtryskach jak wyglada kwestia ssania? Zawsze używacie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:45, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, u siebie latem dźwignię zaciągam tylko odrobinę na chwilę, ale odpala i bez niej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati``
Z-zlot friend
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork/Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:24, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko dla mnie wygląda całkiem całkiem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:41, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kob222
1. nie ma sie za bardzo do czego przyczepic, kierunki wg mnie sa OK
2.kierunki i oslona tlumika z młodszego rocznika, grzebane w zegarach
3. nie jestem pewien czy schemat malowania jest właściwy dla tego rocznika, pognieciony wydech, czerwone Z na ogonie
Wszystkie wyglądają nieźle, trza oglądać na żywo
mati`` napisał: | http://otomoto.pl/kawasaki-z-750-z750-z-M3486195.html
tylko dla mnie wygląda całkiem całkiem? |
wyglada spoko, Z na zadupku powinno być żółte
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przema
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:06, 10 Lut 2013 Temat postu: re |
|
|
lukaszvip166 napisał: | mam pytanie dotyczace ssania, do posiadaczy Zetow z rocznikow 03-06!!! Czy latem (jak jest cieplo), a silnik jest zimnny to zawsze używacie ssania?? Jak mialem gazniki to tak bylo, a przy wtryskach jak wyglada kwestia ssania? Zawsze używacie? |
wszystko zależy od temp, ja używam ssania, raz więcej raz mniej, jak już widzę te 40 kilka st silnika to wyłączam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:29, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
temu to brakuje tylko owiewki czy czegoś jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
no i jak się Wam widzi stan w stosunku do ceny?
to co ja swoimi laickimi oczami wypatrzyłem to:
nieoryginalne lustra,
brak odważników na kierownicy
otarta osłona chłodnicy,
zbiornik
coś z klamkami bo nie są równe
co jeszcze??
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 15:02, 10 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:24, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
praktycznie najważniejsze rzeczy wymieniłeś, jeszcze chyba boczek zadupka lekko przytarty no i dekielki silnika, wydaje mi się że lampa raczej nie jest oryginalna tylko pewnie wymieniana ale to tylko przypuszczenie, ciekaw jestem co z lagami no i ramę trzeba dobrze sprawdzić bo boczne plastiki ramy widać że nie są perfekcyjnie spasowane, generalnie motor trzeba wnikliwie przebadać
Ostatnio zmieniony przez wania123 dnia Pon 0:24, 11 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 6:23, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Gość twierdzi że kupił go w takim stanie 3 lata temu i nie naprawiał tylko jeździł. Pytanie tylko czy jest wart tych trzynastu tysięcy a nie na przykład 10??
|
|
Powrót do góry |
|
|
wania123
Stary wyga
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:17, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
czacha z 900zł, nie wiem jak tam mocowanie czachy itp, malowanie tych rzeczy to kwestia lakiernika u mnie w okolicy by z 1tys zł wyszło za bardzo porządnie, jeżeli rama i lagi nie cudowane to może i by się opłacało ale napewno nie jakaś okazja
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:30, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam!!! Moze to pytanie nie powinno byc zamieszczone w tym temacie, ale prosze o odpowiedz Po odpaleniu Zetki wczoraj pochodzila sobie troszke na ssaniu i po nagrzaniu sie do ok 60' bez ssania obroty byly ok 600-700!!! Czy obroty jakos sie reguluje?? Czy po prostu latem moze sie to zmienic? Czy moze ta dzwignia (jak ja to nazywam ssaniem xD) reguluje sie obroty??
Pierwsze moto na wtrysku i jestem zielony ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:06, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego załóż temat w dziale problemy techniczne a swoją drogą obroty będziesz musiał wyregulować na silniku który będzie miał powyżej 90 stopni i wydaje mi się to być prostym zabiegiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|