Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Proszę wprawione oczy o ocene stanu - motocykle z ogłoszeń
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 98, 99, 100  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:08, 17 Lis 2011    Temat postu:
Tak z grubsza:
-złamana ramka zegara (na obwodzie)
-brak śrubki mocującej wypełnienie zegarów (ciekawe dlaczego)
-wygięta klamka hebla
-ryśnięty dekiel sprzęgłowy
-jakaś plama na chłodnicy,trzeba by się temu przyjrzeć z bliska
-skoro wgniotka na baku,to czy ograniczniki całe??


Generalnie niby cały,ale tyle tych "ale"........,z resztą jak zauważył kolega avator,cena powala jak za ten rocznik..........,znaczy coś musi być na rzeczy.

Zalecane oględziny osobiste.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dlugi_5
Świeżak



Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:47, 17 Lis 2011    Temat postu:
Kolory osłonek chłodnicy powinny być takie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:25, 17 Lis 2011    Temat postu:
prawy bumerang (osłona chłodnicy) jak i przedni błotnik w innym kolorze niż reszta moto + to co napisał mihoo. Cena bije po gałach, więc jeśli ktoś chciałby go oglądać to naprawde dokładnie, bo na 1 focie lagi jakoś dzinie wyglądają jakby chciały w prawo pojechać Laughing

Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Czw 19:25, 17 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirtroyan
Stary wyga



Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:55, 19 Lis 2011    Temat postu:
właśnie miałem sie wybrać - zobaczyłem jednak ze w sobote do 14
[link widoczny dla zalogowanych]

postaram sie wpaść tam w tygodniu.

btw na stronie fotki są lepszej jakości wiec można sobie pooglądać dokładniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:05, 20 Lis 2011    Temat postu:
Panowie moim zdaniem sie uparliście. moto jest ogólnie po szlifie na prawa stronę i wcale nie jest to jakaś super cena napewno gościu jeszcze z niej trochę zejdzie. Motocykle po szlifach nie są drogie poprostu. bo naprawy często są dość drogie. moto dostało nowy błotnik i owiewkę boczną na chłodnicę którą trzeba napewno zdjąć by sprawdzić stan chłodnicy (neperno jest wgięta chyba że też jest wymieniona choć wątpię)
koszty naprawy:
1000zł malowanie
300zł klamki
800zł chłodnica (jeśli komuś przeszkadza wgniotka będzj jeśli cieknie)
500zł (drobiazgi takie jak śrubki, spinki, gumki i drobne elementy niezuważone wcześniej )
400zł Malowanie wzmocnienia slilnika wzłużnego i dekla silnika.
300zł spawanie plastików (może i uchwytów lampy)
500zł nieprzewidziane

doliczcie do tego czas. I już cena nie jest super promocją. ja bym go poporostu nie kupił na handel bo po naprawieniu nie zarobił bym na nim ale dla siebie myślę że warto bo pare zł zostanie w kieszeni a jak ktoś chce sam naprawiać malować i spawać to już wogóle jest w super sytuacji i ma co robić w zimowe wieczory
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tony984
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:28, 20 Lis 2011    Temat postu:
jak najbardziej zgodzę się z kolega jubym..a mam podstawy z mojego życia wzięte:)moje moto trzeba było dopracować - wszystko jest do ogarnięcia..u mnie sprawdziłem czy rama prosta (400zł) - silnik ok reszta do dopieszczenia - mniejszego/większego - zależy czego sam wymagasz od moto i jaki masz fundusz (no bo bez sensu jest szukać "po szlifie" jak się ma z 18 - 19k). Łączny koszt będę miał jakieś 500 zł niższy niż cena rynkowa zetora (gdybym chciał, mogłoby być taniej i też bym latał np. bez wymiany śrub czachy na oryginalne). Z drugiej strony fajnie mieć moto w całości i do jazdy ale też fajnie jest pogrzebać i zrobić coś samemu (zapewne nie każdy się zgodzi:P). Zwłaszcza "fajnie" jak fundusz mniejszy a zakochałeś się w modelu. Wg mnie jedź, oglądaj ewentualnie zlec przegląd w jakimś serwisie - policz koszta (z małą górką)i tyle...ja z taki założeniem brałem mojego. Z niespodzianek to u mnie zegar był od modelu bez abs, ale z tym mogę latać - zima magik założy mi diodę i będzie git.

Ostatnio zmieniony przez tony984 dnia Nie 14:35, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:35, 20 Lis 2011    Temat postu:
Ja zajmuje się naprawa i sprzedażą motocykli więc wiem co mówię ostatnio fz-6 kupiłem za 7000zł z 2005r. po naprawie chce 13000zł i wcale nie zarabiam kokosów. niby szlif a jak chcesz zrobić igiełkę to to jednak nieźle kosztuje. co jakiś czas są zety które warto kupić i naprawić w dobrej cenie ale jak narazie brak funduszy do inwestowania w kolejne moto Sad jak sprzedam fazera to kupie jakąś zetkę albo dwie do naprawy bo żal mi się robi jak widze że handlaże kupują rozbitki i zamiast to zrobić tylko je łatają do sprzedaży i oszukują kupujących:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirtroyan
Stary wyga



Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:35, 21 Lis 2011    Temat postu:
co myślicie o tym rozbitku ?:
[link widoczny dla zalogowanych]

cena niezła nawet jak miałbym wsadzić w niego kilka k PLN.

czekam na lepsze foty.


Ostatnio zmieniony przez sirtroyan dnia Pon 11:42, 21 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RobgiE
Świeżak



Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:53, 21 Lis 2011    Temat postu:
Jak na moje to moto skatowane a to z reguły wiąże się z wymianą detali i pierdołek poza grubszymi sprawami a one niestety kosztują
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:25, 21 Lis 2011    Temat postu:
Bez liczenia naprawa tej sztuki wyjdzie między 3 a 5 tyś zł. jak chcesz to załatw od gościa więcej fot i zrobię Ci dokładną wycenę naprawy na używanych częściach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirtroyan
Stary wyga



Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:31, 21 Lis 2011    Temat postu:
poszło PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:35, 21 Lis 2011    Temat postu:
Dla mnie to fajans straszny.Musiał nieźle oberwać oraz swoje odstać na dworze,skoro tak tarcze i łańcuch zaszły rudą.
Chłopie przede wszystkim:
-przednia zawiecha dostała i to dość mocno,zapewne czasza,zegar i stelaż również może chłodnica?
-dwa duże dekle po obu stronach pościerane,dodatkowo mały dekielek połamany
-z plastików to brak prawej osłony chłodnicy,połamany zadupek od tej samej strony
-osłona silnika przetarta z prawej mańki
-połamana przednia felga!
Strasznie ciemne foty i sporo przez to felerów umknęło,ale i tak ja bym go nie brał,bo to śmietnik.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:51, 21 Lis 2011    Temat postu:
Etam Polak potrafi! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tony984
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:47, 21 Lis 2011    Temat postu:
Pisząc, że wszystko da się zrobić nie miałem na myśli skrajnych przypadkówWink moją uwagę przykuła okolica ogranicznika skrętu bo na fotach - mimo że ciemne - chyba widać rdzę, co by wskazywało że strzał był mocny (chociaż może to tylko fota albo moje oczy). Duże ryzyko i prawdopodobieństwo uszkodzenia chłodnicy. Skądinąd zawsze mnie zastanawia jak mocne musi być pier...cie żeby tak lagi odkształcić, które są przecież dość pokaźnej grubości..i to mi się jakoś ładnie łączy z naruszenia ramy (ale nie jestem specem). Powiem tobie że sam pisałem do gościa ale raczej pod kątem zakupu poszczególnych części(np. tłumik)Razz

Ostatnio zmieniony przez tony984 dnia Pon 19:50, 21 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:12, 21 Lis 2011    Temat postu:
ja wiem że naprawde wszystko sie da zrobić nawet najgorszego gniota można wyprowadzić na igiełkę tylko kwestia funduszy często zakup rozbitka i naprawa wychodzą drożej niż zakup całej igiełki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 98, 99, 100  Następny
Strona 26 z 100

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin