Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deadzik
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:09, 17 Wrz 2016 Temat postu: Różnica po między prawą a lewą manetką do zbiornika |
|
|
Witam
Jak w temacie.Różnica po między prawą a lewą manetką do zbiornika >>>czy to normalne ??? Ponoć takie cuda to normalne w kawasaki Z750 ale ja z czymś takim się spotkałem pierwszy raz więc wolę skonsultować to z posiadaczami zetek .Nie dodałem że przy skręconej kierownicy oczywiście
Pozdrawiam :
Ostatnio zmieniony przez deadzik dnia Sob 18:38, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 5:27, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci o odległość między bakiem a manetkami przy skręconej kierownicy (że przy skręconej w lewo jest inna, niż przy kierownicy skręconej w prawo)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
deadzik
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:41, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tak kolego dokładnie o to
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:00, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wypowiem się konkretnie co do Z750, ale w Z1000 odległość jest równa (oczywiście fabrycznie, gdy na 100% moto nie miało poważnego dzwona). We wcześniejszych motkach, które miałem odległości też były identyczne, ale podczas oględzin kilku szpejów spotykałem się z tym, że lewa manetka była ok, a prawa ocierała o bak
Najprościej będzie, jak sprawdzisz ograniczniki przy lagach. Przekręć kierownicę, przyświeć latarką i zobaczysz, czy z nimi wszystko ok. Jeżeli były ruszone, mogło to spowodować różnice w odległościach. Równie dobrze możesz też mieć lekko skrzywioną kierownicę przy którejś ze stron - tak zdalnie to wróżę, ale warto sprawdzić Moto po szlifie? Znasz pełną historię? Moto leci prosto?
|
|
Powrót do góry |
|
|
deadzik
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:18, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ograniczniki już sprawdzałem wyglądają na nie ruszone.Z tą różnicą miedzy prawą a lewą to słyszałem że tak jest w 750 i 800,też mi to nie pasuję i dlatego staram się z konsultować,moto po puszczeniu kiery leci prosto , co prawda po wymianie łożyska główki ramy zaczęło delikatnie pływać i dlatego zacząłem szukać Ciśnienie w oponach ok .
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:29, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jutro będę w garażu to zerkę ale na 99,9% jest taka sama odległość
|
|
Powrót do góry |
|
|
deadzik
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:04, 19 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że był spawany ogranicznik centralny i pewnie zle jest przyspawany cm w tą czy w tą ma duże znaczenie.Przejadę się jeszcze dzisiaj do serwisu Kawasaki i zobaczę co oni na to powiedzą Czy potwierdzą ze był spawany czy nie i czy jest sens to naprawiać ? Bo mam nadzieje że rama nie jest ruszona
Ostatnio zmieniony przez deadzik dnia Pon 8:05, 19 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:17, 19 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
deadzik napisał: | Wydaje mi się że był spawany ogranicznik centralny i pewnie zle jest przyspawany cm w tą czy w tą ma duże znaczenie.Przejadę się jeszcze dzisiaj do serwisu Kawasaki i zobaczę co oni na to powiedzą Czy potwierdzą ze był spawany czy nie i czy jest sens to naprawiać ? Bo mam nadzieje że rama nie jest ruszona |
Każda ingerencja w ogranicznik nie wróży nic dobrego. Nikt tam nie grzebie, gdy jest ok Pewnie moto zaliczyło szlifa i kierownica podczas lotu odbiła od podłoża tak, że ten ogranicznik wygięło/wyłamało. Sprawdź dokładnie moto
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZiGuSs
Zaglądacz
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:11, 19 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie prawa strona obijała się o bak po szlifie i do wymiany poszła kiera, lagi i przespawany ogranicznik i jest ciacia lalunia prędkość podczas wywroty ok 25km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brysu007
Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:40, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Też mam taki problem kierownica skręcając w lewo ma inną odległość od baku niż skręcę w prawo. Doszliście czy tak jest czy to coś z kierownicą czy czymś innym ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:47, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ogranicznik lub ugieta kierownica
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:00, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, jak wyżej, Japońcy nie wypuszczają moto z różnymi odległościami manetek od baków takie rzeczy to tylko w maszynach z Chin lub po przejściach. Sprawdź kierę lub ogranicznik i tam szukaj przyczyny.
Taka ciekawostka, w małych i dużych Zetach nie ma możliwości regulacji ograniczników, a Ducati już na takie coś pozwala, do dolnej półki kierownicy montują zwykłą śrubę, która spotyka się z ogranicznikiem. Można sobie ją wkręcać dowolnie i regulować promień skrętu jak pytałem speców od Ducati, wyjaśnili mi, że Włosi stosują takie coś zazwyczaj w nakedach, takie ułatwienie dla tych, którzy zmieniają kierownice na akcesoryjne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maniek M5
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:30, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W mojej 750 odległości takie same.Ale jak szukałem moto oglądałem kilka i faktycznie odległości były różne.Z tym ze po wnikliwszych oględzinach było widac ze coś tam sie juz z nimi wczesniej działo.Wszystkie z różnymi odległościami pochodziły z Francji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperGw
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:56, 14 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś może zdjęcie jak wygląda lewy i prawy ogranicznik w z750?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|