Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Różnica po między prawą a lewą manetką do zbiornika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deadzik




Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:09, 17 Wrz 2016    Temat postu: Różnica po między prawą a lewą manetką do zbiornika
Witam
Jak w temacie.Różnica po między prawą a lewą manetką do zbiornika >>>czy to normalne ??? Ponoć takie cuda to normalne w kawasaki Z750 ale ja z czymś takim się spotkałem pierwszy raz więc wolę skonsultować to z posiadaczami zetek .Nie dodałem że przy skręconej kierownicy oczywiście Smile
Pozdrawiam :


Ostatnio zmieniony przez deadzik dnia Sob 18:38, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 5:27, 18 Wrz 2016    Temat postu:
Chodzi Ci o odległość między bakiem a manetkami przy skręconej kierownicy (że przy skręconej w lewo jest inna, niż przy kierownicy skręconej w prawo)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
deadzik




Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:41, 18 Wrz 2016    Temat postu:
Tak kolego dokładnie o to
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:00, 18 Wrz 2016    Temat postu:
Nie wypowiem się konkretnie co do Z750, ale w Z1000 odległość jest równa (oczywiście fabrycznie, gdy na 100% moto nie miało poważnego dzwona). We wcześniejszych motkach, które miałem odległości też były identyczne, ale podczas oględzin kilku szpejów spotykałem się z tym, że lewa manetka była ok, a prawa ocierała o bak Smile

Najprościej będzie, jak sprawdzisz ograniczniki przy lagach. Przekręć kierownicę, przyświeć latarką i zobaczysz, czy z nimi wszystko ok. Jeżeli były ruszone, mogło to spowodować różnice w odległościach. Równie dobrze możesz też mieć lekko skrzywioną kierownicę przy którejś ze stron - tak zdalnie to wróżę, ale warto sprawdzić Smile Moto po szlifie? Znasz pełną historię? Moto leci prosto?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
deadzik




Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:18, 18 Wrz 2016    Temat postu:
Ograniczniki już sprawdzałem wyglądają na nie ruszone.Z tą różnicą miedzy prawą a lewą to słyszałem że tak jest w 750 i 800,też mi to nie pasuję i dlatego staram się z konsultować,moto po puszczeniu kiery leci prosto , co prawda po wymianie łożyska główki ramy zaczęło delikatnie pływać i dlatego zacząłem szukać Sad Ciśnienie w oponach ok .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:29, 18 Wrz 2016    Temat postu:
Jutro będę w garażu to zerkę ale na 99,9% jest taka sama odległość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
deadzik




Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:04, 19 Wrz 2016    Temat postu:
Wydaje mi się że był spawany ogranicznik centralny i pewnie zle jest przyspawany Sad cm w tą czy w tą ma duże znaczenie.Przejadę się jeszcze dzisiaj do serwisu Kawasaki i zobaczę co oni na to powiedzą Sad Czy potwierdzą ze był spawany czy nie i czy jest sens to naprawiać ? Bo mam nadzieje że rama nie jest ruszona Sad

Ostatnio zmieniony przez deadzik dnia Pon 8:05, 19 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:17, 19 Wrz 2016    Temat postu:
deadzik napisał:
Wydaje mi się że był spawany ogranicznik centralny i pewnie zle jest przyspawany Sad cm w tą czy w tą ma duże znaczenie.Przejadę się jeszcze dzisiaj do serwisu Kawasaki i zobaczę co oni na to powiedzą Sad Czy potwierdzą ze był spawany czy nie i czy jest sens to naprawiać ? Bo mam nadzieje że rama nie jest ruszona Sad


Każda ingerencja w ogranicznik nie wróży nic dobrego. Nikt tam nie grzebie, gdy jest ok Smile Pewnie moto zaliczyło szlifa i kierownica podczas lotu odbiła od podłoża tak, że ten ogranicznik wygięło/wyłamało. Sprawdź dokładnie moto Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZiGuSs
Zaglądacz



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:11, 19 Wrz 2016    Temat postu:
U mnie prawa strona obijała się o bak po szlifie i do wymiany poszła kiera, lagi i przespawany ogranicznik i jest ciacia lalunia Very Happy prędkość podczas wywroty ok 25km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brysu007




Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:40, 29 Wrz 2016    Temat postu:
Też mam taki problem kierownica skręcając w lewo ma inną odległość od baku niż skręcę w prawo. Doszliście czy tak jest czy to coś z kierownicą czy czymś innym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:47, 29 Wrz 2016    Temat postu:
ogranicznik lub ugieta kierownica
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:00, 30 Wrz 2016    Temat postu:
Tak, jak wyżej, Japońcy nie wypuszczają moto z różnymi odległościami manetek od baków Smile takie rzeczy to tylko w maszynach z Chin lub po przejściach. Sprawdź kierę lub ogranicznik i tam szukaj przyczyny.

Taka ciekawostka, w małych i dużych Zetach nie ma możliwości regulacji ograniczników, a Ducati już na takie coś pozwala, do dolnej półki kierownicy montują zwykłą śrubę, która spotyka się z ogranicznikiem. Można sobie ją wkręcać dowolnie i regulować promień skrętu Smile jak pytałem speców od Ducati, wyjaśnili mi, że Włosi stosują takie coś zazwyczaj w nakedach, takie ułatwienie dla tych, którzy zmieniają kierownice na akcesoryjne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maniek M5




Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:30, 30 Wrz 2016    Temat postu:
W mojej 750 odległości takie same.Ale jak szukałem moto oglądałem kilka i faktycznie odległości były różne.Z tym ze po wnikliwszych oględzinach było widac ze coś tam sie juz z nimi wczesniej działo.Wszystkie z różnymi odległościami pochodziły z Francji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KacperGw




Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:56, 14 Sty 2017    Temat postu:
Ma ktoś może zdjęcie jak wygląda lewy i prawy ogranicznik w z750?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin