Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
v power racing
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:02, 09 Cze 2010    Temat postu:
No to mnie wasze wypowiedzi zaskoczyły ja leje cały czas Verve na orlenie bo myślałem że jest ona lepsza dla naszych Zetek a tu zonk (a jak patrzę przy tankowaniu na cenę to mnie ściska) I ja mam golfika 1,9 i powiem wam że mój diselek widzi kolosalną różnicę jak mu zaleję wzbogaconą ropkę (ale niestety rzadko to robię - cena) jak i na przyśpieszeniu tak i na Vmax (215 km/h) no i przy normalnej mieszanej jeździe spalanie jest naprawdę mniejsze. No czyli następne tankowanie Zety będzie 95-tką i porównanie osiągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marian_kozaky
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:30, 10 Cze 2010    Temat postu:
Też zdarzyło mi się zalać zeta tym gównem. Nie zauważyłem lepszych osiągów ani mniejszego spalania. Może nieco równiejsza praca na niskich obrotach. Tego typu wynalazki uważam za placebo. Coś jak RedBull dla silników Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:30, 10 Cze 2010    Temat postu:
wzbogacone ropy to co innego, gdyz dodaja jakis srodkow przeczyszczajacych wtryski itd. a tutaj tylko oktany ktore na dodatek moga silnik rozwalic :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 11:07, 10 Cze 2010    Temat postu:
Flaming napisał:
Dlatego trzeba iść na wybory i wybrać jakiegoś następnego udupa Wink jedune co nas ratuje to przeprowadzka do innego kraju Very Happy


i tak zrobiłem Smile przeprowadziłem się na drugą stronę granicy Smile

co do v power racing. jak wlewalem czasem zwyklego v powera to faktycznie nie odczulem nic. zero roznicy. natomiast odnosnie tego racinga czuje ze silnik dostal lekkosci czyt. lzej w obroty sie wkreca i faktycznie rownij pracuje. moze faktycznie jak ze stoperem pomierzyc czasy to bylyby to sladowe roznice. w kazdym razie ja je odczulem , no chyba ze wiatr mi w plecy zawial:)

ciekawilo mnie jeszcze to ze skoro rekomendowana jest 95 to czy bezpieczne jest wlewanie wiekszej ilosci okt.
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:05, 10 Cze 2010    Temat postu:
Bezpieczne, tylko Panowie chodzi o ustawienie wyprzedzenia zapłonu - w naszych motocyklach jest ustawione na benzynę 95 oktanów - wyższa liczba oktanowa oznacza mniejszą skłonność do spalania stukowego, czyli wybucha łagodniej przez co silnik jest słabszy!

Nie wolno zalewać benzyny o niższej liczbie oktanów, bo zapłon dawałby iskrę zbyt późno, benzyna zapalała by się samodzielnie zbyt wcześnie - spalanie stukowe, co jest bardzo szkodliwe dla silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:11, 16 Cze 2010    Temat postu:
Ja też kilka razy skorzystałem ze stacji Shella tylko że w UK. Po zalaniu tamtym "czerwonym"paliwkiem V-Power moja suka także się wsciekła Smile Różnica bardzo odczuwalna a póżniej to już się przyzwyczaiłem. Kumpel ntomiast przez pomyłke wlał do Yamaszki XT660 ok. 2 litrów ropy kiedy to się kapnął...potem do pełna benzynki i stwiedził że maszyna lepiej pracuje. Dobre co? Może coś w tym jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:32, 31 Lip 2010    Temat postu:
No więc przerabialiśmy ten temat z chłopakami na forum Hyundaia Coupe. generalnie jest tak, że wszystkie vervy, v-powery itp mają w sobie dodatki uszlachetniające, czyli takie stp. Można więc przyjąć, że tankując wzbogacane paliwo delikatnie oczyszczamy silnik. Można więc lać też zwykłą i po prostu dodawać uszlachetniacz.
Co do spalania stukowego, to pojawia się przy wyższej liczbie oktanowej niż zaplanowana przez producenta. Mieszanka zapala się szybciej niz powinna co powoduje zakłócenia w pracy silnika.
Nie wiem jak z racingiem, bo sam nigdy nie tankowałem. Natomiast na v-powerze auto chodzi ciszej i nie zbiera się tyle nagaru wewnątrz. Dlatego jeżdżę tylko na tym.
Jeśli kogoś to interesuję to podaję link do tematu na forum HC: [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez marekhans dnia Sob 17:22, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:56, 31 Lip 2010    Temat postu:
marekhans napisał:

Co do spalania stukowego, to pojawia się przy wyższej liczbie oktanowej niż zaplanowana przez producenta. Mieszanka zapala się szybciej niz powinna co powoduje zakłócenia w pracy silnika.


Spalanie stukowe jest przy niższej liczbie oktanowej niż przewidział producent, a nie wyższej jak piszesz. Ja leję bezołowiową 95, raz na jakiś czas V-power. Zaoszczędzoną kasę proponuję wydać na częstszą wymianę oleju - na pewno lepiej to wyjdzie na zdrowiu silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:20, 31 Lip 2010    Temat postu:
Powiem tak mam dwie firmowe karty shell za które nie pacę bo paci firma dlatego tylko tam tankuje każdy mój sprzęt różnicy wiekiej nie odczuwam ale jeśli chodzi o te 100 oktanów to wypowiem się dość prosto. Czy ktokolwiek wierzy w to że kupując w polsce 95okt. naprawde tyle kupuje?? czy ktokowiek kto kupuje 98okt. wierzy w to że tyle kupuje?? a czy ktokolwiek kupujący v-power raicing 100okt. wierzy w to że te benzyna ma naprawde 100oktanów. BO JA NIE!!! POLSKA Smile daje mi do myślenia fakt że każdy kto tankuje 100okt. paliwo za granicą odczuwa kolosalną różnicę a w polsce rużnicy nie odczuwamy Wink czyżby ktoś ty oszukiwał??? powstaje również pytanie dlaczego ta sama benzyna jak wesza do polski na rynek bya czarna teraz jest normanego koloru a za granicami jest ciągle czerwona??? pozatym raz na jakiś czas do samochodu na bak paliwa wewałem trzy uszachetniacze paliwa auto chodziło jak złe standardowe 150KM się mnożyło ae czy dolewałem je do 100oktanów czy do 95 oktanów różnicy nie było. pozatym zastanawia mnie fakt że stacja shell na której tankowałem od lat i dwoje moich znajomych tam pracowało miała zawsze trzy zbiorniki (ropa, 95, 9Cool a tu nagle weszła 100 oktanowa benzyna a żadnych zboirników nie przebudowywali. hmmm ile ty nie dociągnięc i pytań bez odpowiedzi??? moim zdaniem ta 100oktanowa w żeczywistości ma z 95 oktanów nie więcej ale t tylko moje zdanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:22, 31 Lip 2010    Temat postu:
gandi napisał:
Spalanie stukowe jest przy niższej liczbie oktanowej niż przewidział producent, a nie wyższej jak piszesz. Ja leję bezołowiową 95, raz na jakiś czas V-power. Zaoszczędzoną kasę proponuję wydać na częstszą wymianę oleju - na pewno lepiej to wyjdzie na zdrowiu silnika.

fakt mój błąd. Niższa liczba oktanowa od przewidzianej powoduje spalanie stukowe.
Natomisat wyższa liczba oktanowa niż przewidziana skutkuje niewykorzystaniem tych dodatkowych oczek i wyższą kwotą zakupu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 9:20, 01 Sie 2010    Temat postu:
juby napisał:
Powiem tak mam dwie firmowe karty shell za które nie pacę bo paci firma dlatego tylko tam tankuje każdy mój sprzęt różnicy wiekiej nie odczuwam ale jeśli chodzi o te 100 oktanów to wypowiem się dość prosto. Czy ktokolwiek wierzy w to że kupując w polsce 95okt. naprawde tyle kupuje?? czy ktokowiek kto kupuje 98okt. wierzy w to że tyle kupuje?? a czy ktokolwiek kupujący v-power raicing 100okt. wierzy w to że te benzyna ma naprawde 100oktanów. BO JA NIE!!!


to idąc tym tropem to co? 98 traktować w przybliżeniu jako 95 a 100 jako 98? to co tu w naszym kraju najlepiej wlewać zetowi?
Powrót do góry
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:13, 01 Sie 2010    Temat postu:
No ja nie wierzę, że wsędzie jest tak samo. W końcu są kontrole itp, więc gdyby były aż takie różnice to dawno zakazaliby sprzedaży pod tą nazwą. Koncern też by sobie nie pozwolił na tego typu czarny pr.
A najlepiej to chyba lać zwykłe 95 bo różnicy w działaniu nie widać, a na pewno widać w portfelu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:31, 02 Sie 2010    Temat postu:
Przy seryjnym sterowaniu zaplonem lanie czegos wiecej niz zaleca producent nie ma sensu, bo roznica bedzie zerowa. Jakies mody + power commander i ma to juz bardzo duzy sens.
Inna sprawa to trzymanie parametrow przez kupowana benzyne. Moze sie okazac ze zamiast 95 bedzie 91 oktanow i wtedy przy palowaniu mozna zniszczyc silnik, dlatego na niepewnych stacjach osobiscie lalbym najlepsza dostepna benzyne. W razie wałka potencjalne ryzyko jest mniejsze.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin