Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z 750 uszkodzony do oceny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:34, 11 Sty 2011    Temat postu:
zawsze możesz zrobić go na stunta Smile, koszt byłby już niewielki !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:44, 11 Sty 2011    Temat postu:
Wiem mihoo, że to będą wydatki... Zobaczymy jak go obejrzę. A stunt - co to to nie, psa z niego nie zrobięSmile

W weekend go obejrzę, a jeszcze jedna kwestia. Widzicie to coś na wlewie paliwa, co to może być?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:37, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:13, 12 Sty 2011    Temat postu:
Strzelam.......>statyw pod kamerkę?! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:14, 12 Sty 2011    Temat postu:
Już dostałem info, że to mocowanie na torbę
Powrót do góry
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:27, 12 Sty 2011    Temat postu:
stary łykaj za piątaka !!! resztę się wyklepie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:28, 12 Sty 2011    Temat postu:
easy_rider napisał:
Już dostałem info, że to mocowanie na torbę


Ciekawy patent Smile ,ale prawdopodobnie owej torby do kompletu nie dostaniesz?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:30, 12 Sty 2011    Temat postu:
Nie wiem, motocyklem zajmował się mój znajomy mechanik ujeżdżający MT-01 muszę jechać obejrzeć moto i wtedy szczegóły, ale pewnie nie. Ta niebieska kiera ponoć jakaś akcesoryjna jest, fajnie wyglądają te kierunki w kierownicy. Dobrze, że śniegów nie ma to przejadę się, chociaż jeśli mój człowiek powiedział że śmigał to już jestem spokojny bo chłop wie co mówi Wink
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:34, 12 Sty 2011    Temat postu:
To czekamy na dalsze info!
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 21:20, 15 Sty 2011    Temat postu:
Witam, byłem obejrzeć i nastałem problem: jedynka i dwójka wchodzą gładko i ładnie, a trójki nie da się wbić(dźwigni nie można dać w górę i koniec). Gadałem z mechanikiem i raczej to jest coś z dźwignią, bo tak ciężko chodzi. Poza tym owiewka się ostała, stelaż i wypełnienie też, jedynie lampy i zegarów nie ma, przebieg udokumentowany, silnik pracuje elegancko... Nie wiem co z tymi biegami Neutral
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:21, 15 Sty 2011    Temat postu:
easy_rider napisał:
jedynka i dwójka wchodzą gładko i ładnie, a trójki nie da się wbić


Odpalałeś i jeździłeś, czy na postoju Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 23:03, 15 Sty 2011    Temat postu:
Jezdziłem
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:09, 16 Sty 2011    Temat postu:
easy_rider napisał:
Jezdziłem


Jeśli podczas jazdy nie można włączyć kolejnego biegu, dobrze to nie wróży.

Jeszcze jedna bardzo istotna sprawa, czy dźwignia zmiany biegów idealnie powracała do położenia spoczynkowego?
Uszkodzona może być sprężyna powrotna, ewentualnie przyblokowana oś obrotu dźwigni zmiany biegów. Miałem taki przypadek. Żeby włączyć kolejne biegi "po drugim" dźwignia zmiany powinna powrócić do położenia spoczynkowego, inaczej mechanizm zapadkowy wybieraka nie włączy kolejnego biegu i stąd opór na dźwigni. Da się temu zaradzić w czasie jazdy minimalnie dociskając nogą dźwignię w dół zanim włączy się kolejny bieg w gorę i odwrotnie przy redukcji biegów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 14:38, 16 Sty 2011    Temat postu:
No właśnie taki opór był wyczuwalny, także bardzo możliwe że to jest to o czym mówisz Mariusz. Czy w przypadku wystąpienia właśnie tej przypadłości jest to trudne i drogie do zrobienia? Jaka jest przyczyna?

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 14:43, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:03, 16 Sty 2011    Temat postu:
Jeśli wyczuwalny był opór na dźwigni, to zapiekła się ona na osi obrotu. Odkręć lewą stopkę i zdejmij dźwignię zmiany biegów, trochę czyszczenia, nieco smaru i po kłopocie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:30, 16 Sty 2011    Temat postu:
Dzięki, po prostu zastanawiam się czy to kupić, ale kumpel to sprawdzi jescze
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin