Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:34, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
zawsze możesz zrobić go na stunta , koszt byłby już niewielki !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:44, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem mihoo, że to będą wydatki... Zobaczymy jak go obejrzę. A stunt - co to to nie, psa z niego nie zrobię
W weekend go obejrzę, a jeszcze jedna kwestia. Widzicie to coś na wlewie paliwa, co to może być?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:37, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:13, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Strzelam.......>statyw pod kamerkę?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:14, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Już dostałem info, że to mocowanie na torbę
|
|
Powrót do góry |
|
|
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:27, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
stary łykaj za piątaka !!! resztę się wyklepie!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:28, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
easy_rider napisał: | Już dostałem info, że to mocowanie na torbę |
Ciekawy patent ,ale prawdopodobnie owej torby do kompletu nie dostaniesz?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:30, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, motocyklem zajmował się mój znajomy mechanik ujeżdżający MT-01 muszę jechać obejrzeć moto i wtedy szczegóły, ale pewnie nie. Ta niebieska kiera ponoć jakaś akcesoryjna jest, fajnie wyglądają te kierunki w kierownicy. Dobrze, że śniegów nie ma to przejadę się, chociaż jeśli mój człowiek powiedział że śmigał to już jestem spokojny bo chłop wie co mówi
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:34, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
To czekamy na dalsze info!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:20, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, byłem obejrzeć i nastałem problem: jedynka i dwójka wchodzą gładko i ładnie, a trójki nie da się wbić(dźwigni nie można dać w górę i koniec). Gadałem z mechanikiem i raczej to jest coś z dźwignią, bo tak ciężko chodzi. Poza tym owiewka się ostała, stelaż i wypełnienie też, jedynie lampy i zegarów nie ma, przebieg udokumentowany, silnik pracuje elegancko... Nie wiem co z tymi biegami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:21, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
easy_rider napisał: | jedynka i dwójka wchodzą gładko i ładnie, a trójki nie da się wbić |
Odpalałeś i jeździłeś, czy na postoju
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:03, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jezdziłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:09, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
easy_rider napisał: | Jezdziłem |
Jeśli podczas jazdy nie można włączyć kolejnego biegu, dobrze to nie wróży.
Jeszcze jedna bardzo istotna sprawa, czy dźwignia zmiany biegów idealnie powracała do położenia spoczynkowego?
Uszkodzona może być sprężyna powrotna, ewentualnie przyblokowana oś obrotu dźwigni zmiany biegów. Miałem taki przypadek. Żeby włączyć kolejne biegi "po drugim" dźwignia zmiany powinna powrócić do położenia spoczynkowego, inaczej mechanizm zapadkowy wybieraka nie włączy kolejnego biegu i stąd opór na dźwigni. Da się temu zaradzić w czasie jazdy minimalnie dociskając nogą dźwignię w dół zanim włączy się kolejny bieg w gorę i odwrotnie przy redukcji biegów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:38, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie taki opór był wyczuwalny, także bardzo możliwe że to jest to o czym mówisz Mariusz. Czy w przypadku wystąpienia właśnie tej przypadłości jest to trudne i drogie do zrobienia? Jaka jest przyczyna?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 14:43, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:03, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli wyczuwalny był opór na dźwigni, to zapiekła się ona na osi obrotu. Odkręć lewą stopkę i zdejmij dźwignię zmiany biegów, trochę czyszczenia, nieco smaru i po kłopocie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:30, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki, po prostu zastanawiam się czy to kupić, ale kumpel to sprawdzi jescze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|